  • 121. Data: 2016-06-13 23:09:29
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 22:52:40 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > A ja mysle ze uskuteczniasz proces myslowy zwany dorabianiem pizdzie uszu. Marzenie
    wszystkich posiadaczy domow to dwa razy w tygodniu trzy godziny lazic za kosiarka. No
    dobra tylko przez pol roku.

    Jakie trzy godziny - jak kosze 2 x w tygodniu to trwa to 35 minut :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 122. Data: 2016-06-13 23:13:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 22:53:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Na Samsunga złego słowa nie powiem- lcd 37cali lat już ponad i działa, plazma
    Samsunga chyba 6-7 lat miała i bez problemu. Podziałała by pewnie drugie tyle ale
    "uszkodzenie mechaniczne" Mamie ze dwa lata temu Samsunga kupiłem ,teściu też lat
    kilka ma. Żadnych problemów.

    Ogolnie to te TLC to kawal dobrego sprzetu. Doczytalem, ze nawet Samsung bral
    od nich swego czasu matryce do swoich TV ;) U nas marka zupelnie nieznana,
    a na rynku azjatyckim to gigant. 3 na swiecie pod wzgledem produkcji tv.
    TLC 58' za 3k rozwala ponoc jakoscia obrazu sony za 12k ;)

    Jak zawsze bylem mega anty chinczyk tak uwazam, ze chinczycy dojrzeli i
    zaczynaja produkowac sprzet z najwyzszej polki (jakosciowej), zachowujac
    niskie ceny (oczywiscie bez przesady). Przykladem sa chocby te TV jak i
    moj hujałej p9, ktory w swiecie smartfonow rozwalil wszystkich gigantow :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 123. Data: 2016-06-14 00:17:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > A ja mysle ze uskuteczniasz proces myslowy zwany dorabianiem pizdzie uszu. Marzenie
    wszystkich posiadaczy domow to dwa razy w tygodniu trzy godziny lazic za kosiarka. No
    dobra tylko przez pol roku.

    jak na razie to ty usukuteczniach projektując swoje fobie

    /me pozdrawia z tarasu

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 124. Data: 2016-06-14 00:38:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za moment bede widzial z zamknietymi oczami a Ty mi o moich fobiach prawisz. Chyba
    zaczne robic liste rzeczy jakie sa niezbedne w domku a zbedne w mieszkaniu.

  • 125. Data: 2016-06-14 00:43:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Za moment bede widzial z zamknietymi oczami a Ty mi o moich fobiach prawisz. Chyba
    zaczne robic liste rzeczy jakie sa niezbedne w domku a zbedne w mieszkaniu.

    widzisz. Fobia Ci się rozwija.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 126. Data: 2016-06-14 00:53:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 00:38:51 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Za moment bede widzial z zamknietymi oczami a Ty mi o moich fobiach prawisz. Chyba
    zaczne robic liste rzeczy jakie sa niezbedne w domku a zbedne w mieszkaniu.

    Ale po co? :-) Zeby udowodnic sobie, ze nie stac Cie na mieszkanie w domu?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 127. Data: 2016-06-14 08:39:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 23:13:08 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ogolnie to te TLC to kawal dobrego sprzetu.
    Wczoraj dopatrzyłem że ten mój TLC ma wbudowany tuner satelitarny. Musze nabyć więc
    moduł CI(chyba tak to się nazywa) i nc+ podłączyć do telewizora. Pozbędę się wtedy
    jednego dekodera i pilota,)

  • 128. Data: 2016-06-14 08:48:38
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.06.2016 15:08, Kris wrote:
    > obraz jak to obraz nie widze różnicy pomiędzy tym led a wcześniejsza plasmą.

    Nie wierzę ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 129. Data: 2016-06-14 08:56:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 08:48:39 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Nie wierzę ;-)
    Nie każdy zwraca uwagę na detale, ogląda jakies materiały w wysokiej jakości i inne
    voodoo.
    Tv podłączony do dekodera nc+ gdzie do niedawna jeszcze sporo programów nie było "hd"
    No i czesto do konsoli. Nawet wczoraj BF4 odpaliłem żeby zobaczyć jak to na ledzie
    wygląda i różnicy do wcześniejszej plasmy nie widziałem. Ale ja zwykły oglądacz nie
    jakiś tam koneser.

  • 130. Data: 2016-06-14 08:59:55
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.06.2016 08:56, Kris wrote:

> [...]
    wygląda i różnicy do wcześniejszej plasmy nie widziałem. Ale ja zwykły oglądacz nie

    No to wychodzi na to, że ja - koneser :-)
    Dużo zdrowia życzę mojej plazmie bo zdaje się nikt już dziś nie
    sprzedaje plazm?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info