  • 131. Data: 2016-06-14 09:02:10
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 08:48:39 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Nie wierzę ;-)
    Gryfice to chyba niedaleko Ciebie.,
    Znalazłem tam firmę która za 800zł jest gotowa wymienić matryce w mojej plasmie
    Może chcesz zainwestować to wyślę Tobie ten TV i Sobie naprawisz.

  • 132. Data: 2016-06-14 09:25:22
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.06.2016 09:02, Kris wrote:

    > Gryfice to chyba niedaleko Ciebie.,
    > Znalazłem tam firmę która za 800zł jest gotowa wymienić matryce w mojej plasmie
    > Może chcesz zainwestować to wyślę Tobie ten TV i Sobie naprawisz.

    Dzięki. Ja jeszcze mam działającą plazmę i liczę, że jeszcze parę lat
    poświeci

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 133. Data: 2016-06-14 09:52:57
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 08:39:50 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Wczoraj dopatrzyłem że ten mój TLC ma wbudowany tuner satelitarny. Musze nabyć więc
    moduł CI(chyba tak to się nazywa) i nc+ podłączyć do telewizora. Pozbędę się wtedy
    jednego dekodera i pilota,)

    kup to z mozliwoscia zwrotu - nie sądzę zeby to zadziałało.

    b.

  • 134. Data: 2016-06-14 09:59:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 09:52:59 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    więc moduł CI(chyba tak to się nazywa) i nc+ podłączyć do telewizora. Pozbędę się
    wtedy jednego dekodera i pilota,)

    > kup to z mozliwoscia zwrotu - nie sądzę zeby to zadziałało.
    http://www.cyfra.tv/14.html
    Co prawda nigdy nie używałem/ nie widziałem w użyciu ale czemu niby by nie miało
    działać?

  • 135. Data: 2016-06-14 10:09:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    napisał:

> [...]
    > http://www.cyfra.tv/14.html
    > Co prawda nigdy nie używałem/ nie widziałem w użyciu ale czemu niby by nie miało

    aaa, zgoda, ich karta bedzie dzialac. Inna nie. Nie wiedzialem ze maja w ofercie.

    b.

  • 136. Data: 2016-06-14 10:29:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 09:59:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Co prawda nigdy nie używałem/ nie widziałem w użyciu ale czemu niby by nie miało
    działać?

    Jednak z tego co wiem to tracisz dostep do VOD i nagrywania programow / funkcji
    timeshift (pauza etc). Spora wada :) Ja jade na darmowej naziemnej, wszystkie
    programy ktore kiedys ogladalem (przede wszystkim discovery science, tvn turbo)
    zeszly totalnie na psy i uwazam, ze wydawanie kasy na telewizje sat to
    w chwili obecnej wyrzucanie kasy w bloto :)

    Co chcesz to sobie w necie zobaczysz, a podstawowe programy sa, czesc w HD.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 137. Data: 2016-06-14 10:46:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-14 o 09:59, Kris pisze:

> [...]
    > http://www.cyfra.tv/14.html
    > Co prawda nigdy nie używałem/ nie widziałem w użyciu ale czemu niby by nie miało

    To jest do mix-a i prepaid. Jak masz abonament, to nie zadziała.

    --
    Pete

  • 138. Data: 2016-06-14 11:03:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Bez przesady. Zabieram sie do kupna telewizora i 55 cali dla mnie bedzie
    najmniejszym z wybieranych. W pokoju o powierzchni trzydziestu kilku metrow miejsca
    dosc na duzy telewizor.

    A ja coraz czesciej zastanawiam sie po jaki chu mi to.

    Pozdro.. TK

  • 139. Data: 2016-06-14 11:05:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 10:29:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Jednak z tego co wiem to tracisz dostep do VOD
    do tej pory nie korzystaliśmy
    >i nagrywania programow / funkcji timeshift (pauza etc). Spora wada :)
    Do tej pory kilka razy z tego skorzystałem, tak z ciekawości. Żona chyba tez nie
    korzysta
> [...]
    > zeszly totalnie na psy i uwazam, ze wydawanie kasy na telewizje sat to
    > w chwili obecnej wyrzucanie kasy w bloto :)
    Naziemna tez mam podłączoną. antena za 70zł sobie wisi na wiacie.

    > Co chcesz to sobie w necie zobaczysz, a podstawowe programy sa, czesc w HD.
    Pewnie racja.

  • 140. Data: 2016-06-14 11:07:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 10:46:42 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > To jest do mix-a i prepaid. Jak masz abonament, to nie zadziała.
    Mam karty starego typu które na spliterach u mnie działają więc w tym kierunku musze
    modułów szukać. W wolnej chwili zgłębię temat
    Chyba że ktoś zorientowany i podpowie co i jak.