  • 141. Data: 2016-06-14 11:13:30
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 11:07:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Mam karty starego typu które na spliterach u mnie działają więc w tym kierunku
    musze modułów szukać. W wolnej chwili zgłębię temat
    > Chyba że ktoś zorientowany i podpowie co i jak.

    http://www.sklep-tvs...4-0-3-prod.html
    Z chyba tego typu splitera korzystam

  • 142. Data: 2016-06-14 11:31:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-13 o 23:13, Adam Sz. pisze:

    > Jak zawsze bylem mega anty chinczyk tak uwazam, ze chinczycy dojrzeli i
    > zaczynaja produkowac sprzet z najwyzszej polki (jakosciowej), zachowujac
    > niskie ceny (oczywiscie bez przesady). Przykladem sa chocby te TV jak i
    > moj hujałej p9, ktory w swiecie smartfonow rozwalil wszystkich gigantow :)

    Troche bata na siebie swiat zachodni kreci od lat. Najpierw im zlecali
    wykonie. A Chinczycy glupi nie sa. Szybko sie nauczyli. Lada chwila
    uloza na nowo motoryzacje.
    Nie ma co sie dziwic. Cesarstwo Rzymskie to ponad 1800 lat historii.
    Republika Wenecka 1000 lat i napewno tez im sie zdawalo, ze beda juz
    wiecznie.

    W jenym z filmow "Gomorra" pokazano jak Chinczycy doksztalcali sie w
    szyciu ciuchow.

    Pozdro.. TK

  • 143. Data: 2016-06-14 11:51:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-14 o 10:29, Adam Sz. pisze:

    > Jednak z tego co wiem to tracisz dostep do VOD

    nie

    > i nagrywania programow

    nie

    > funkcji timeshift (pauza etc). Spora wada :)

    nie.
    Moduł jest tylko czytnikiem kart. Resztę realizuje box do którego moduł
    jest wetknięty. Jak TV obsługuje nagrywanie, to i sygnał nc+ nagra.

    Ja jade na darmowej naziemnej, wszystkie
    > programy ktore kiedys ogladalem (przede wszystkim discovery science, tvn turbo)
    > zeszly totalnie na psy i uwazam, ze wydawanie kasy na telewizje sat to
    > w chwili obecnej wyrzucanie kasy w bloto :)

    Za chwilę i naziemna przestanie być bezpłatna ;)

    --
    Pete

  • 144. Data: 2016-06-14 11:52:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-14 o 11:13, Kris pisze:
    musze modułów szukać. W wolnej chwili zgłębię temat

    > http://www.sklep-tvs...4-0-3-prod.html
    > Z chyba tego typu splitera korzystam

    Coś Ci link nie wyszedł.

    --
    Pete

  • 145. Data: 2016-06-14 12:04:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 11:52:11 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Coś Ci link nie wyszedł.
    http://www.sklep-tvsat.pl/GreenEightSystem-p14-0-3-p
    rod.html

  • 146. Data: 2016-06-14 12:16:21
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 11:51:52 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Moduł jest tylko czytnikiem kart. Resztę realizuje box do którego moduł
    > jest wetknięty. Jak TV obsługuje nagrywanie, to i sygnał nc+ nagra.

    No w sumie racja. LCD Szajsunga jaki mam normalnie na USB nagrywa i tez da
    sie pauzuwac / przewijac, wiec w sumie spoko :)

    > Za chwilę i naziemna przestanie być bezpłatna ;)

    Najgorsze, ze posiadajac platna TV SAT i tak bedziesz musial za ta naziemna
    placic ;)

    Jak dla mnie dzisiejsza TV to dno i trzy metry mulu - strasznie rzadko leci
    cos fajnego. Ogladam praktycznie tylko czasami. Jak zasnac nie moge to wlacze
    jakis (zwykle przedpotopowy;) film. No i euro sie zaczelo to meczyki ogladam
    (choc za pilka nie przepadam to duze imprezy mi sie bardzo podobaja). Niestety
    prawie wszystko kodowane wiec ogladam w necie strimy z niemieckiego das erste,
    czy czeskiego ct sport :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 147. Data: 2016-06-14 12:26:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jestem w dobrym towarzystwie piecdziesieciu pieciu procent Szwajcarow, polowy
    Niemco itd. Wychodzi ze uwazasz ze lepiej pozyczac pieniadze niz je miec do
    pozyczania.

  • 148. Data: 2016-06-14 12:29:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-14 o 12:04, Kris pisze:

    > http://www.sklep-tvsat.pl/GreenEightSystem-p14-0-3-p
    rod.html

    Musiałbyś zrobić fotkę karty, ale IMHO z tamtym czytnikiem (CONAX) nie
    zadziała wcale albo zadziałają tylko kanały tzw. 'nieparowane' - czyli
    np to co w pakiecie Smart+ HD

    Pewnie musiałbyś się rozejrzeć za modułem SECA.

    --
    Pete

  • 149. Data: 2016-06-14 12:43:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 12:29:50 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Musiałbyś zrobić fotkę karty, ale IMHO z tamtym czytnikiem (CONAX) nie
    > zadziała wcale albo zadziałają tylko kanały tzw. 'nieparowane' - czyli
    > np to co w pakiecie Smart+ HD
    Karta stara, nie parowana z dekoderami. Te nowe już na spliterach nie działaja. TO
    umnie podziała tak długo dopóki nc+ nie zmusi do wymiany karty.
    > Pewnie musiałbyś się rozejrzeć za modułem SECA.
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =seca&search_scope=category-67137&bmatch=relevance-p
    op30-ele-1-2-0613
    Tak na szybko jeśłi o to chodzi- 360zł.
    Zastowie jednak chyba ten dekoder;)

  • 150. Data: 2016-06-14 12:43:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 12:26:27 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To jestem w dobrym towarzystwie piecdziesieciu pieciu procent Szwajcarow, polowy
    Niemco itd. Wychodzi ze uwazasz ze lepiej pozyczac pieniadze niz je miec do
    pozyczania.

    Ale komu Ty teraz odpisujesz?
    Nicka bys chociaz podal jak juz nie chcesz cytowac.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.