  • 151. Data: 2016-06-14 12:49:00
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 12:43:42 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    Niemco itd. Wychodzi ze uwazasz ze lepiej pozyczac pieniadze niz je miec do
    pozyczania.

    > Ale komu Ty teraz odpisujesz?
    > Nicka bys chociaz podal jak juz nie chcesz cytowac.
    Nie to że nie chce ale pewnie z gogle groups ze sprzętu z Androidem pisze to chyba
    tam z automatu nie zostawia cytatów. Z chrome chyba tak miałem

  • 152. Data: 2016-06-14 12:52:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 12:49:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nie to że nie chce ale pewnie z gogle groups ze sprzętu z Androidem pisze to chyba
    tam z automatu nie zostawia cytatów. Z chrome chyba tak miałem

    No tak - ale by przynajmniej nicka podal bo nie wiadomo do kogo pisze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 153. Data: 2016-06-14 13:07:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dobrze wiesz ze Tobie odpowiadam. A ze odpowiedz nie pasuje to idziesz na rympal.

  • 154. Data: 2016-06-14 13:15:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-14 o 12:43, Kris pisze:

    > Karta stara, nie parowana z dekoderami. Te nowe już na spliterach nie działaja. TO
    umnie podziała tak długo dopóki nc+ nie zmusi do wymiany karty.
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =seca&search_scope=category-67137&bmatch=relevance-p
    op30-ele-1-2-0613
    > Tak na szybko jeśłi o to chodzi- 360zł.
    > Zastowie jednak chyba ten dekoder;)

    http://allegro.pl/modul-ci-cam-hd-cyfra-nc-do-kart-c
    ameleon-i6243259387.html
    http://allegro.pl/nc-cyfra-modul-cam-aston-crypt-ast
    oncrypt-2-26-i6250985554.html

    Póki co, poniżej 200.
    Za wygodę trzeba zapłacić :)

    --
    Pete

  • 155. Data: 2016-06-14 13:17:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 13:07:09 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Dobrze wiesz ze Tobie odpowiadam. A ze odpowiedz nie pasuje to idziesz na rympal.

    Ale zaznaczaj do kogo odpisujesz bo czasami ciężko zgadnąć kogo obrażasz;)
    Przeglądarkę Firefoxa czy inna Operę może zainstaluj- może będzie doklejała cytaty
    Nie testowałem to nie wiem ale spróbować nie zawadzi

  • 156. Data: 2016-06-14 13:45:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 13:15:59 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    =seca&search_scope=category-67137&bmatch=relevance-p
> [...]
    http://olx.pl/oferta/wielosystemowy-modul-ci-reality
    -cam-CID99-IDdx9Vb.html#c1dc5871b6
    a ta ma szanse zadziałać?

  • 157. Data: 2016-06-14 13:58:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 13:07:09 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Dobrze wiesz ze Tobie odpowiadam. A ze odpowiedz nie pasuje to idziesz na rympal.

    Nie wiem :-)
    No ale dobra. Nie widze jednak zwiazku - wedlug Ciebie kazdy, kto wynajmuje
    mieszkanie ma kase, a kazdy, kto ma dom - jest biedny i zadluzony? Moim
    zdaniem jest zupelnie odwrotnie, zreszta nie ma to zadnego zwiazku - sa
    bogaci ktorzy mieszkaja w apartamentach, sa bogaci, ktorzy mieszkaja w
    domach. Nie znam jedynie ani jednego biednego, ktory by mieszkal w np.
    swojej willi:D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 158. Data: 2016-06-14 14:05:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > bogaci ktorzy mieszkaja w apartamentach, sa bogaci, ktorzy mieszkaja w
    > domach. Nie znam jedynie ani jednego biednego, ktory by mieszkal w np.

    wbrew pozorom sporo ludzi biednych mieszka w domkach. Możę niekoniecznie
    przez siebie budowanych teraz, ale z czasów PRL lub wcześniejszych.
    I podejrzewam, że mogą mieć taniej niż mieszkanie w bloku :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 159. Data: 2016-06-14 14:06:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-14 o 13:45, Kris pisze:
    =seca&search_scope=category-67137&bmatch=relevance-p
> [...]

    Nie sądzę, bo pewnie gdyby działał, to byłby w cenie modułów Aston.

    --
    Pete

  • 160. Data: 2016-06-14 14:11:09
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-14 o 14:05, masti pisze:
    > I podejrzewam, że mogą mieć taniej niż mieszkanie w bloku :)

    Oczywiście, że tak. Gdyby w moim domu odliczyć ratę za kredyt, to
    mieszkanie w bloku, nawet kawalerka, w której wcześniej mieszkaliśmy,
    nawet by się nie zbliżyła w kwestii opłacalności do domu.
    Sama konieczność płacenia czynszu do spółdzielni czy też na jakąś inną
    wspólnotę mieszkaniową itp., rozbija już całą kalkulację...

    Pzdr
    --
    /__/_* /