  • 171. Data: 2016-06-14 16:17:27
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 12:43:42 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    Niemco itd. Wychodzi ze uwazasz ze lepiej pozyczac pieniadze niz je miec do
    pozyczania.

    > Ale komu Ty teraz odpisujesz?
    > Nicka bys chociaz podal jak juz nie chcesz cytowac.
    > pozdr.

    uparl sie ze sie nie da, nie bedzie cytowal i juz - i gadaj z takim

    b.

  • 172. Data: 2016-06-14 16:41:46
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    >Akurat na kanałach Canal+ to całkiem sporo różnych fajnych filmów
    >puszczają.

    Aić, canal+ się nie opłaca, znacznie lepszą ofertę ma HBO.

  • 173. Data: 2016-06-14 19:41:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 15:21:28 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Nie wiem czy powtórki, ale co kto tam lubi...
    > A to, że jeden film leci co jakiś czas na którymś z kanałów przez jakiś
    > okres to normalne. Wprowadzają na dany okres jakieś filmy i je
    > puszczają, potem któryś wylatuje, na to miejsce wchodzi kolejny itd.
    > Akurat ma to dobrą stronę, bo jak Ci nie pasuje teraz oglądać, to możesz
    > się załapać na inny dzień czy porę później.

    To juz jest przezytek. W Netflixie ogladac co chcesz i kiedy chcesz :)
    To jedyna TV w ktora obecnie zainwestowalbym w abonament.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 174. Data: 2016-06-14 19:43:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2016 15:54:45 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Różnie to w życiu bywa.
    > Moja mama sama została dom duży + z 1000m2 trawnika i innych roślin.
    > Kobieta po 60tce więc nie ma szans sama tego ogarnąć. Tu najlepsze rozwiązanie
    byłoby mieszkanie w mieście ale z pewnych względów mama domu sprzedać nie chce.

    A no wiadomo, 60-tke bede mial za 25 lat wiec narazie o tym nie mysle:)
    Jak bede mial 60 i bede schorowany to sprzedam dom i kupie mieszkania sobie
    i wszystkim moim przyszlym dzieciom za to na start ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 175. Data: 2016-06-14 20:08:45
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.06.2016 14:53, Adam Sz. wrote:
    > Jedyny abonament nad ktorym sie faktycznie zastanawiam to Netflix :)
    > pozdr.

    Think no more! ;-)
    Mam od dawna i ciągle namawiam rodzinę żeby nc+ pogonić w cholerę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 176. Data: 2016-06-14 20:13:05
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.06.2016 19:43, Adam Sz. wrote:
    > A no wiadomo, 60-tke bede mial za 25 lat wiec narazie o tym nie mysle:)

    Heh... myślałem, żeś starszy ;-)
    Choć było trochę rzeczy, które mogą sugerować że jednak nie ;-P

    > Jak bede mial 60 i bede schorowany to sprzedam dom i kupie mieszkania sobie
    > i wszystkim moim przyszlym dzieciom za to na start ;)

    Dzieci!! Reszta to marność...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 177. Data: 2016-06-14 20:49:33
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >To juz jest przezytek. W Netflixie ogladac co chcesz i kiedy chcesz :)

    Faktycznie:
    http://www.finder.com/pl/netflix-movies
    Wybór jak cholera

    >To jedyna TV w ktora obecnie zainwestowalbym w abonament

    50 pln na miesiac

  • 178. Data: 2016-06-14 21:05:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.06.2016 20:49, Ghost wrote:
    kilka > Faktycznie:
    > http://www.finder.com/pl/netflix-movies
    > Wybór jak cholera

    Netflix to przede wszystkim seriale. Sporo bardzo dobrych i kilka
    genialnych ;-)
    Jest co oglądać.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 179. Data: 2016-06-14 21:06:31
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Think no more! ;-)
    >Mam od dawna i ciągle namawiam rodzinę żeby nc+ pogonić w cholerę.

    Ile płacisz miesięcznie i co obejrzałeś przez ostatni miesiąc?

  • 180. Data: 2016-06-14 21:11:59
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Dzieci!! Reszta to marność...

    Bzdura, gdy dzieci będą miały dzieci, powiesz: wnuki! reszta to marność*...

    Zgodnie z softwarem zainstalowanym Ci przez ewolucję - przede wszystkim
    musisz wypchnąć swoje geny w przyszłość, nie masz wyjścia. Taki jest cel
    twojego życia :-)

    *natenczas ma się rozumieć dzieci też marność