  • 211. Data: 2016-06-15 11:59:45
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2016 11:46, Ghost wrote:
    > ciągle nie wiadomo po co płacić netflixowi

    Ofertę mają b. ciekawą pod kątem seriali. Pisałem konkretne tytuły,
    które widziałem. Ciągle powstaje coś nowego a sporo jeszcze nie
    widziałem z tego co jest od dawna.
    Unikalne są te rzeczy które robi sam Netflix, choćby najnowszy, genialny
    serial Bloodline, który właśnie skończyłem oglądać.

    Może Ghost pochwali jakąś konkurencję skoro Netflix to takie dno.
    No tak...
    sorry...
    przecież Ghost nie ma nic konkretnego do powiedzenia poza "pierdoleniem
    jak zwykle".

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 212. Data: 2016-06-15 12:00:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 11:53:29 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Netflix o ile wiem jest po necie. Więc:
    > 1) jak masz słabe łącze, to można zapomnieć

    Nawet na LTE dziala doskonale;)

    > 2) nawet na średnim i dobrym łączu wszystkie te internetowe tv miewają
    > różne dziwne problemy z transmisją, przycinaniem itp.

    Wszystkie? Tzn. jakie konkretnie?:) Pewnie masz na mysli Iple. To cos
    rzeczywiscie ma sporo problemow ze streamingiem ale nie porownuj ipli
    z netflixem, bo ten drugi to kolos i gigant swiatowy jezeli chodzi o
    streaming :-) Nie ma absolutnie zadnych problemow z tym.

    > 3) nc+ włączasz i jest, a z tv netową właśnie różne jaja się robią nie
    > raz nie dwa.

    Nie slyszalem zeby komus netflix szwankowal :)

    > Zawodowo zajmuję się informatyką i wiem, że wszystkie te nowinki zawsze
    > super brzmią marketingowo, ale już w praktyce działa to różnie.

    Z Youtube tez masz problemy? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 213. Data: 2016-06-15 12:01:57
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2016 11:53, Kżyho wrote:
    > Netflix o ile wiem jest po necie. Więc:
    > 1) jak masz słabe łącze, to można zapomnieć

    Ale testowałeś tę usługę?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 214. Data: 2016-06-15 12:03:31
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2016 11:51, Ghost wrote:
    > PLONK

    Ghost nauczył się plonkować z dna KF
    ROTFL!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 215. Data: 2016-06-15 12:07:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Dokad instynkt zachowania gatunku bedzie najsilniejszym instynktem dotad
    przekazywanie genow bedzie priorytetem a reszta bedzie przy okazji.

    Czyli zgodzilbys sie ze stwierdzeniem, ze Twoje zycie jest tak samo
    g..no warte jak pierwszego z brzegu lumpa, a Ty sam tyle samo wart co
    rasowy pedofil, bzykajacy przy okazji kozy sasiada? Ale i to jest wiecej
    jak bezplodna kobieta, przy ktorej homoseksualisci to dno dna?

    Pozdro.. TK

  • 216. Data: 2016-06-15 12:19:48
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2016 11:58, Ghost wrote:

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > quent: "Dzieci!! Reszta to marność..."

    No i co zrozumiał Ghost? Jak zwykle niewiele...
    Ghost musi rozumieć to jedynie dosłownie - produkować dzieci i płacić
    albo i nie alimenty. Ważne, że DNA przekazane!

    Do Ghosta trzeba jak do dziecka.
    Ghost może kiedyś się dowie, że istnieją ludzie, którzy po przekazaniu
    DNA poświęcają resztę życia aby swoje dzieci wychować.
    Są też i tacy (jest ich wcale nie mało - serio), którzy DNA NIE MOGĄ z
    różnych przyczyn przekazać ale sensem ich życia jest pomoc innym
    dzieciom, których rodzice mieli często taki sam cel jakiemu zapewne
    hołduje Ghost - zrobić i zapomnieć.

    Ghost jest żałosnym osobnikiem ale niech się Ghost nie martwi, jest
    więcej takich...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 217. Data: 2016-06-15 12:44:17
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 12:01, quent pisze:

    > Ale testowałeś tę usługę?

    Ja konkretnie nie, koledzy już tak i zachwyceni nie byli.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 218. Data: 2016-06-15 12:47:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 07:12:22 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ja tam widziałem, jako pozycje w programie (tak, HD) bo oglądać to pohuj?

    Pytam konkretnie - podaj gdzie mozna zobaczyc w HD taki zbior filmow i
    seriali, skoro tak pierdzisz, ze netflix drogi i wszystko sie da dostac
    z innego zrodla. Jakiego? Konkret. Skup sie i zrob to chociaz raz - podaj
    konkret, bez pierdolenia.

    > Taaa, płacić pięć dych za możliwość obejrzenia seriali ciurkiem, ojacie.....

    Ktos cie zmusza do ogladania ciurkiem? :D Mozesz ogladac ciurkiem, mozesz
    jeden na dzien, mozesz jeden na tydzien, mozesz jeden na miesiac. Ba, mozesz
    nawet ogladac jeden odcinek na rok! Rozumiem, ze wedlug ciebie lepszy jest
    TV gdzie puszczaja jeden odcinek co tydzien o ustalonej godzinie? ROTFL :P

    > Baj ze łej, może z pięć seriali oglądałem w ostatnim dzisięcioleciu -
    > żadnego nie ma na liście netflixa.

    Nic to nie wnosi do dyskusji. Ale ja wiem - twoj glowny kanal bez ktorego
    zyc nie potrafisz to TVN24, a ze nie ma go na netflixie to jest BEEE :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 219. Data: 2016-06-15 12:49:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wychodzi ze Ghost wie wiecej niz Ty. Kolejnym bardzo silnym instynktem jest instynkt
    macierzynski. On jest odpowiedzialy za odchowanie mlodych. Instynkty to rozwiazania
    programowe i czesc uzytkownikow tych programow albo ma pomylke w kodzie zrodllwym
    albo zlapie wirusa. Na szczescie dla rozwoju tych z pomylka programowa i wrodzona
    usterka sprzetowa jest na tyle malo ze nie maja wplywu na przekazywanie genow. Tak
    przy okazji. Po milionach lat na Ziemi nie ma zyjacych osobnikow o pelnym i bez wad
    genotypie.

  • 220. Data: 2016-06-15 12:51:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 12:44:18 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Ja konkretnie nie, koledzy już tak i zachwyceni nie byli.

    Moze oferta programowa im nie pasila. Na pewno nie jakosc streamingu. Netflix
    to najwieksza na swiecie usluga streamingu i robia to doskonale, nie ma mowy
    o jakims cieciu, przestojach, czy buforowaniu. Testowalem Netflixa przez
    miesiac i dziala doskonale :) Polecam przetestowac samemu nim bedziesz
    wydawal krzywdzace opinie ;) Miesiac chyba nadal jest gratis.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.