  • 221. Data: 2016-06-15 13:04:49
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2016 12:49, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wychodzi ze Ghost wie wiecej niz Ty.

    I mówi to Zenek/Kogutek który nawet nie wie jak cytować.

    > Kolejnym bardzo silnym instynktem

    no no... instynkty są... szkoda, że nie o nich mowa

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 222. Data: 2016-06-15 14:18:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Wychodzi ze Ghost wie wiecej niz Ty. Kolejnym bardzo silnym instynktem jest
    instynkt macierzynski. On jest odpowiedzialy za odchowanie mlodych. Instynkty to
    rozwiazania programowe i czesc uzytkownikow tych programow albo ma pomylke w kodzie
    zrodllwym albo zlapie wirusa. Na szczescie dla rozwoju tych z pomylka programowa i
    wrodzona usterka sprzetowa jest na tyle malo ze nie maja wplywu na przekazywanie
    genow. Tak przy okazji. Po milionach lat na Ziemi nie ma zyjacych osobnikow o pelnym
    i bez wad genotypie.

    I to jedyny sens Twojego zycia?

    Pozdro.. TK

  • 223. Data: 2016-06-15 14:23:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-15 o 11:59, quent pisze:

    > Ofertę mają b. ciekawą pod kątem seriali. Pisałem konkretne tytuły,
    > które widziałem. Ciągle powstaje coś nowego a sporo jeszcze nie
    > widziałem z tego co jest od dawna.
    > Unikalne są te rzeczy które robi sam Netflix, choćby najnowszy, genialny
    > serial Bloodline, który właśnie skończyłem oglądać.
    >
    > Może Ghost pochwali jakąś konkurencję skoro Netflix to takie dno.
    > No tak...
    > sorry...
    > przecież Ghost nie ma nic konkretnego do powiedzenia poza "pierdoleniem
    > jak zwykle".

    Jezeli tylko seriale to sie nie dziwie. Tez bym nie widzial w tym nic
    ciekawego. Wiekszosc chyba jednak ma inaczej to i Netflix lubi.

    Pozdro.. TK

  • 224. Data: 2016-06-15 15:18:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 14:23:21 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jezeli tylko seriale to sie nie dziwie. Tez bym nie widzial w tym nic
    > ciekawego. Wiekszosc chyba jednak ma inaczej to i Netflix lubi.

    Netflix to najwieksza wypozyczalnia filmow i seriali na swiecie. Nowosci
    nie brakuje i przypuszczam ze sa 3 x szybciej niz na HBO, czy CANAL+.
    W polskiej wersji jezykowej (napisy/lektor) jeszcze tego za wiele nie ma ale
    tez dopiero weszli na nasz rynek :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 225. Data: 2016-06-15 15:24:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 07:12:22 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Pytam konkretnie - podaj gdzie mozna zobaczyc w HD taki zbior filmow

    Adaś matołku zdecyduj się, raz się dopierdalasz, że gdzie indziej też są a
    zaraz potem, że nie ma - mam dla ciebie złą wiadomość, schizofrenia raczej
    nie jest do końca uleczalna.

  • 226. Data: 2016-06-15 15:25:25
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-06-14 o 16:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    >Miałem HBO i szczerze mówiąc raz na jakiś czas fajny film stamtąd się
    >oglądało i Grę o tron. A tak, to zdecydowanie bardziej zadowolony jestem z
    >obecnie posiadanego Canal+. Miałem go w jakiejś promocji taniej niż
    >normalnie.

    Każdemu jego porno. Ale właściwą ocenę uważam, że można mieć np. użytkując
    oba przez rok i oceniając gdzie się więcej razy chciało oglądać.

  • 227. Data: 2016-06-15 15:30:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Nie slyszalem zeby komus netflix szwankowal :)

    prosz:
    https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=neflix%20problems

  • 228. Data: 2016-06-15 16:11:12
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Nowosci nie brakuje i przypuszczam ze sa 3 x szybciej niz na HBO

    Seriale HBO sa 3x szybciej na netflixie niz na HBO?

  • 229. Data: 2016-06-15 16:46:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 15:18:28 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Netflix to najwieksza wypozyczalnia filmow i seriali na swiecie. Nowosci
    > nie brakuje i przypuszczam ze sa 3 x szybciej
    3 x szybciej;)
    Tydzień to 3 razy szybciej?
    Miesiąc to 3 razy szybciej?

  • 230. Data: 2016-06-15 16:46:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-15 o 15:18, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > W polskiej wersji jezykowej (napisy/lektor) jeszcze tego za wiele nie ma ale

    Moze i tak. Temat nowosci mnie nie specjalnie interesuje, bo jak cos
    dobrego obejrze i rok po premierze to filmowi nic nie ubedzie. Nie mam
    cisnienia na nowosci i tym bardziej na seriale. Beautiful Mind z
    przyjemnoscia ogladalem calkiem niedawno drugi raz. Aktorstwo nic nie
    stracilo przez ten czas. Gladiator jak byl rewelacyjny to i taki zostal.
    A w dzisiejszym gownie i tak trudno znalezc cos naprawde dobrego. Wiec
    szczerze wole pozajmowac sie czyms dla przyjemnosci niz onanizowac sie
    nowosciami, ktore bez laski obejrze sobie pozniej. A prawde mowiac w
    ogole szkoda mi czasu na ogladanie. Z wiekiem bardziej pasuje mi
    przezywanie emocji niz ogladanie ich przez szklo.

    Pozdro.. TK