  • 231. Data: 2016-06-15 16:50:37
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 11:59:01 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Dokad instynkt zachowania gatunku bedzie najsilniejszym instynktem dotad
    przekazywanie genow bedzie priorytetem a reszta bedzie przy okazji.

    na poziomie podstawowej biologii to moze i tak. Tyle ze biologia do rozmnazania
    używa seksu - a ludzie juz wyszli ponad poziom biologii i seksu zaczeli uzywac
    ideologicznie. A potomstwo albo sie wyskrobie, albo uniemożliwi zaistnienie.

    Jeszcze w naszym kregu kulturowym celem moze byc splodzenie i dobre uksztaltowanie
    nowego człowieka - spoleczenstwa nowoczesnego zachodu juz sie rozstają z takim
    "biologicznym uwarunkowaniem"

    b.

  • 232. Data: 2016-06-15 18:56:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 15:24:20 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Adaś matołku zdecyduj się, raz się dopierdalasz, że gdzie indziej też są a
    > zaraz potem, że nie ma - mam dla ciebie złą wiadomość, schizofrenia raczej
    > nie jest do końca uleczalna.

    Ales ty glupi. EOT bo tak jak sadzilem - nic nie masz do powiedzenia poza
    smrodzeniem powietrza dookola siebie.

    --
    Adam Sz.

  • 233. Data: 2016-06-15 18:59:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 16:46:31 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > 3 x szybciej;)
    > Tydzień to 3 razy szybciej?
    > Miesiąc to 3 razy szybciej?

    Mowiac o filmach mam na mysli date premiery w danej TV w stosunku do premiery
    kinowej oczywiscie :) Ale nie mam zamiaru ciagnac tego watku :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 234. Data: 2016-06-15 19:03:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 16:46:52 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Moze i tak. Temat nowosci mnie nie specjalnie interesuje, bo jak cos
    > dobrego obejrze i rok po premierze to filmowi nic nie ubedzie. Nie mam

    No OK ale jak nowosci sa szybciej to znaczy, ze w ogole wszystko jest
    szybciej ;) To jest VOD, a nie zwykla telewizja wiec jak cos raz trafi
    to jest dostepne na dlugo do ogladania :)

    > cisnienia na nowosci i tym bardziej na seriale. Beautiful Mind z
    > przyjemnoscia ogladalem calkiem niedawno drugi raz. Aktorstwo nic nie
    > stracilo przez ten czas. Gladiator jak byl rewelacyjny to i taki zostal.
    > A w dzisiejszym gownie i tak trudno znalezc cos naprawde dobrego. Wiec
    > szczerze wole pozajmowac sie czyms dla przyjemnosci niz onanizowac sie
    > nowosciami, ktore bez laski obejrze sobie pozniej. A prawde mowiac w
    > ogole szkoda mi czasu na ogladanie. Z wiekiem bardziej pasuje mi
    > przezywanie emocji niz ogladanie ich przez szklo.

    A tu sie zgodze i dlatego TV nie ogladam prawie wcale. A jesli chodzi o
    przezywanie emocji to zapisalem sie na szkolenie motocyklowe na torze za
    tydzien w niedziele i mysle, ze mnie polykanie zakretow torowo ostro
    wciagnie :-)

    Kogutek - jedyne co w tej Lodzi bedziecie mieli niedlugo fajnego (a wlasciwie
    to w gdzies w okolicy Strykowa) to tor wyscigowy - otwarcie juz w lipcu takze
    bede tam na bank latal bo mam fajny dojazd ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 235. Data: 2016-06-15 19:10:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Mowiac o filmach mam na mysli date premiery w danej TV w stosunku do
    >premiery
    >kinowej oczywiscie :) Ale nie mam zamiaru ciagnac tego watku :-)

    Zdaje się, że uciekliście z quentem z niewygodnego tematu pt. repertuar
    filmowy już dawno gdzie pieprz rośnie. Ostatnio cos pobiedowaliście, ze
    netflix to seriale.

  • 236. Data: 2016-06-15 19:11:54
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >No OK ale jak nowosci sa szybciej to znaczy, ze w ogole wszystko jest
    >szybciej ;) To jest VOD, a nie zwykla telewizja wiec jak cos raz trafi
    >to jest dostepne na dlugo do ogladania :)

    Mówisz, że np. w HBO nie ma VOD, ani HBO GO?

  • 237. Data: 2016-06-15 19:12:38
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Ales ty glupi. EOT

    Hahahahahhahaaa - tfuj najmocniejszy argument, w końcu w uzyciu :-)

  • 238. Data: 2016-06-15 20:17:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-15 o 19:03, Adam Sz. pisze:

    > No OK ale jak nowosci sa szybciej to znaczy, ze w ogole wszystko jest
    > szybciej ;) To jest VOD, a nie zwykla telewizja wiec jak cos raz trafi
    > to jest dostepne na dlugo do ogladania :)

    Wlasnie o to chodzi. Obejrze jak nie bedzie nic ciekawszego do roboty. :-)

> [...]
    > przezywanie emocji to zapisalem sie na szkolenie motocyklowe na torze za
    > tydzien w niedziele i mysle, ze mnie polykanie zakretow torowo ostro

    No i super sprawa. Ja od moturow w zakretach na torze wole jednak cztery
    kolka. Zaraz lato to i weekendowanie na Mazurach sie zacznie. Chwile
    pozniej znow zima. A na te okazje posezonowo kupilem sobie karbonowe
    kije. Jak ktos chce to caly rok jest co robic. A jak ktos nie chce to ma
    tiliwizor z premierami.

    Pozdro.. TK

  • 239. Data: 2016-06-16 11:02:09
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 15:25, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Każdemu jego porno. Ale właściwą ocenę uważam, że można mieć np.
    > użytkując oba przez rok i oceniając gdzie się więcej razy chciało oglądać.

    HBO miałem bodajże przez 2 lata. Canal+ będzie już też dobrze przez
    ponad rok. Zdecydowanie z Canal+ mam więcej filmów ponagrywanych do
    obejrzenia tudzież oglądałem na bieżąco, jak leciały.

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 240. Data: 2016-06-18 15:47:57
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 22:53, Kris pisze:

    > Jeden z wielu mitów.

    Mylisz się, pod względem jakości obrazu plazmy panasonica były nie do
    pobicia. I nie żaden mit typu audiowoodo tylko realne pomiary obrazu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K