  • 61. Data: 2016-05-31 12:05:21
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 11:49:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Akurat mam taką złośliwość więc pewnie tak zrobię.
    "Taka możliwość" nialo być

  • 62. Data: 2016-05-31 12:09:40
    Od: quent <x...@x...com>

    On 31.05.2016 12:00, Kris wrote:

    > Najdosadniejsze to by było takie jak w domu ozywam czyli dekoder nc+ TV
    naziemna(dvbt) wiec cudow tam nie bedzie

    Ja tam nie mam smart tv więc nie wiem ale chyba można pójść do sklepu z
    własnym materiałem na pendrive i podłączać po kolei do tych smart tv?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 63. Data: 2016-05-31 12:21:14
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-05-31 o 11:42, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Przecież dana fabryka robi dla kilku marek.

    OK. Ale też dana fabryka robi np. ten sam model sprzętu dla różnych
    marek, ale w zależności od tego za ile ta marka potem sprzęt sprzedaje,
    to np. w tym tańszym da badziewną matrycę TN, a w tym droższym np. IPSa itp.
    Także podstawą w telewizorze do porównywania według mnie powinna być
    matryca. Dopiero później cała reszta. Stąd też moje pytanie, czy w obu
    przypadkach był dokładnie ten sam model matrycy.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 64. Data: 2016-05-31 19:07:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-31 09:09, Ghost wrote:
    > Jakiś bezsens.

    Dziekuję za merytoryczna uwagę wskazująca wszystkie wady tej
    technologii. Dzieki takim uwaga entropia internetu choć na nanosekundę
    zmalała.

  • 65. Data: 2016-05-31 20:30:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-31 10:59, Kżyho wrote:
    > A matryca ta sama? Bo tu może być spora różnica w obrazie...

    Nie wiem, złącze do matrycy jest dokładnie takie samo i prowadzenie
    taśmy wygląda na identyczne. Nie sprawdzałem typu dokładnego a mediona
    nie zamierzam ponownie rozbierać bo to traumatyczne doświadczenia. Rzecz
    w czyms innym. Sharp już nie istnieje jako marka skoro ma poziom Medion.

  • 66. Data: 2016-05-31 21:11:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    On 2016-05-31 09:09, Ghost wrote:

    >Dziekuję za merytoryczna uwagę wskazująca wszystkie wady tej technologii.
    >Dzieki takim uwaga entropia internetu choć na nanosekundę zmalała.

    Entropia nigdy nie maleje :-)

  • 67. Data: 2016-05-31 21:17:03
    Temat: Re: [OT] NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-31 21:11, Ghost wrote:
    > Entropia nigdy nie maleje :-)

    Serio? Entropia w moim pokoju zmalała przed chwilą jak poukładałem
    książki. Cale szczęście mój pokój nie przechodzi spontanicznie do innego
    stanu bez udziału czynników zewnętrznych.

  • 68. Data: 2016-05-31 23:15:14
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    On 2016-05-31 21:11, Ghost wrote:

    >Serio? Entropia w moim pokoju zmalała przed chwilą jak poukładałem książki.

    Wzrosła :-)

  • 69. Data: 2016-06-01 07:52:48
    Od: quent <x...@x...com>

    On 31.05.2016 23:15, Ghost wrote:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup

    > Wzrosła :-)

    Jeśli entropia to miara prawdopodobieństwa zajścia jakiegoś zjawiska -
    to zmalała.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 70. Data: 2016-06-01 08:14:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    On 31.05.2016 23:15, Ghost wrote:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup

    >Jeśli entropia to miara prawdopodobieństwa zajścia jakiegoś zjawiska - to
    >zmalała.

    0. Jeśli wąsy do babcia jest dziadkiem.
    1. Entropia to miara nieuporządkowania
    2. Każde ułożenie książek jest równie prawdopodobne, to że subiektywnie nam
    się jakieś podoba to tylko filozoficzna kwestia :P
    3. Najważniejsze: nawet gdyby ułożenie książek było obiektywnie
    zmniejszeniem nieuporządkowania, to wydzielona podczas procesu porządkowania
    ilość ciepła (m.in. z mięśni), elegancko podwyższyła nieuporządkowanie
    pokoju.
    4. Masaj.

    Mogę tak długo :-)