  • 11. Data: 2010-02-26 15:38:10
    Temat: Re: NTG ale warto wiedziec
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 16:13:27 +0100, Ghost napisał(a):

    > Salon 24 to tyle samo wiarygodne miejsce dla czerpania wiedzy co komentarze
    > z onetu.

    http://www.adamduda.pl/2010/02/10/lupki-a-lupienie-p
    olski/

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-02-26 15:41:51
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Czarek Daniluk" <c...@u...com> wrote in message

    > No nie o UFO bo w tym, że Polska na gazie śpi to już wiadomo od dawna.
    > Ja od jakiegoś dłuższego czasu też zachodzę w głowę, dlaczego nasi mili
    > politykierzy nie zajmą się eksploatacją naszych złóż które przy naszym
    > zapotrzebowaniu szacunkowo wystarczą na 150lat odizolowania się od dostaw
    > gazu ziemnego z zewnątrz !!

    Oczywiście, a w tycm czasiie 100 lat ++ zapewne bedą wynalazki innych źródeł
    ciepła i prądu dla gospodarstw domowych. 100 lat to akurat na zmianę
    technologii.
    Ja bym nie pozwolił tego eksploatować nikomu. Przyjdzie dzień kiedy będziemy
    umieli sami to wydobywać

  • 13. Data: 2010-02-26 15:45:07
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > teraz sprzedawać to niech sprzedają - a zapasy zostawić na czarną godzine.

    Właśnie! Za 20 - 25 lat to wygasną patenty i nasze dzieci będą mogły same z
    tego korzystać.
    Niech z surowców wypsztykają się inni.

  • 14. Data: 2010-02-26 17:10:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > http://www.adamduda.pl/2010/02/10/lupki-a-lupienie-p
    olski/

    Standard - wstyd byc w grupie zjadajacej byle wypierdy.

  • 15. Data: 2010-02-26 18:43:02
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Dzialasz na zlecenie sil salonu 24?

    Raczej na zlecenie ufinautów.
    Tornad - strzeż się !!!
    Zapewne teraz będą Ciebie dręczyć i prześladować. Kto wie ? Może, dopadną i
    zabiją rakiem :)
    http://www.angelus-silesius.pl/articles/perly.html
    Swoją drogą polecam stronkę. Auto powinien zcząć pisać książki sensacyjne,
    albo komedie kryminalne :D

  • 16. Data: 2010-02-26 19:16:13
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Tymczasem ci durnowaci, albo najęci osobnicy próbują jwypowiedx "Tornada"

    Te ty durnowaty - ty patrz komu ja odpisuje ;)
    Normalnie bym sie wkurzyl ale w takim kontekscie - zwracam uwage na
    durnowate wypowiedzi p47 ! :)

    Kane

  • 17. Data: 2010-02-26 19:43:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czarek Daniluk wrote:

> [...]
    >
    > Pozdrawiam !!
    >
    > PS:
    > Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o grubą kasę.

    ktorą najpierw trzeba mieć.

  • 18. Data: 2010-02-26 23:02:11
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    (...)

    olski/

    > Standard - wstyd byc w grupie zjadajacej byle wypierdy.

    Wstyd ci,- no to wypad stąd, marny manipulatorze.
    Jakaś moda wśród tych p.o. Polaków,-niejaki Drzewiecki też wstydzi się za
    "ten dziki kraj", a poniewaz "ghost" jest duzo mniejszego kalibru, to ten
    wstydzi się tylko za grupę, ale obaj pchają się dalej bezwstydnie.
    ;-)

    Przy okazji ponownie zwracam uwagę, że w dotychczasowych postach zarówno
    "ghost'a" jak i "plumpi" czy "kanu" jest zwciąż ero faktów i informacji
    odnoszacych się do tematyki postu. Są tam niezmiennie WYŁACZNIE próby
    osmieszenia ad personam autora postu, jak i i tych, co wspierają jego
    pogląd. Widać ich uznali, ze trzeba go zwalczać
    Pan każe, ghost, kanu etc musi,, a że wiedzy nie mają to gryźć nie są w
    stanie, więc jedynie szczekają;-)

    Przy okazji warto się zapoznać z przykładem, jak organizuje się podobne
    "spontaniczne" akcje w internecie.
    Opisywano to przez kilka dni w Onecie , ale już te stronę zamknieto,
    Ale w sieci nic nie ginie, więc:
    "7 zasad Hasbara Handbook

    Hasbara jest starsza niż wojna w Libanie. Pierwszy podręcznik Hasbary był
    przeznaczony dla Światowego Związku Studentów Żydowskich. Wydano go w 2002,
    jednak chodziło wówczas głównie o walkę z tzw. witrynami alternatywnymi,
    przeważnie lewicowymi, jeśli krytykowały politykę izraelską. Hasbara
    Handbook - Promoting Israel on Campus krótko, na 130 stronach, wyjaśnia
    pozytywne znaczenie propagandy i omawia jej "7 zasad", trochę jakby
    niechlujną mieszaninę starych sposobów politycznej retoryki (erystyki) ze
    współczesnymi metodami sprzedaży proszków do prania i szczyptą "czarnego PR".
    Wszyscy to znają.

    Pierwsza to name calling - próba trwałego przypisania jakiejś osobie lub
    idei pozytywnego lub negatywnego symbolu czy atrybutu. Podręcznik radzi np.
    nazywać wszystkie palestyńskie partie polityczne "organizacjami
    terrorystycznymi", a żydowskie kolonie na terytoriach okupowanych
    "społecznościami", "wsiami" lub "osiedlami". Name calling jest bardzo trudny
    do skontrowania - zapewniają autorzy i przypominają, że najważniejsze w nim
    jest powtarzanie dokładnie tych samych słów (np. przymiotników) w
    odniesieniu do konkretnych celów.

    Druga, glittering generality ("lśniący ogólnik"), polega na trwałym łączeniu
    opisu działań rządu izraelskiego z pojęciami cenionymi przez audytorium (np.
    "wolność", "cywilizacja", "demokracja" itd.). Podręcznik przypomina też
    techniki zwalczania "błyszczącego ogólnika", gdyby stosował go przeciwnik.

    Transfer, trzecia zasada, to przypisanie prestiżu jakiegoś autorytetu bądź
    idei czemuś innemu (nam - jeśli jest pozytywny, przeciwnikom - jeśli
    negatywny).

    Na czwartym miejscu jest testimonial (świadectwo szacunku), czyli wciąganie
    popularnych gwiazd czy osobistości do publicznego poparcia odpowiedniego
    stanowiska. Osoba, która nas popiera, wcale nie musi popierać Izraela we
    wszystkim. Jej słowa mogą służyć za testimonial, nawet jeśli są pozbawione
    aktualnego kontekstu. Podręcznik radzi, by nie zadowalać się Britney Spears,
    tylko szukać wśród środowisk inteligenckich. Większość sławnych osób
    bardziej kłopocze się własnym wizerunkiem niż tym, co mogą zrobić dla
    Palestyńczyków. Groźba zabrudzenia tego wizerunku może ich przekonać do
    porzucenia kontrowersyjnych opinii politycznych.

    Piąta, plain folks, to prezentowanie odpowiednich poglądów jako ogólnie
    przyjętych, wychodzących prosto "z uczciwego ludu". Podręcznik radzi
    jednak - z powodów etycznych - ostrożnie obchodzić się ze stosowaniem
    wypowiedzi populistycznych o charakterze rasistowskim (np. "Arabowie to.").

    Szósta to zwykły strach, metoda "jeśli mnie nie posłuchasz stanie się coś
    strasznego". Strach jest łatwy do manipulowania w klimacie zagrożenia
    terroryzmem, może być z sukcesem stosowany do wzmocnienia odpowiedniego
    przekazu. Podręcznik podaje przykłady technik, które mogą rozbroić tę
    metodę, jeśli jest stosowana przez przeciwnika.

    Ostatnia to bandwagon, tworzenie sztucznej większości. Zwolennicy Izraela
    mogą np. zamawiać sondaże opinii wśród grup przychylnych Izraelowi i
    wykorzystać je dla wzmocnienia poparcia. Według podręcznika krytykom Izraela
    udało się stworzyć wrażenie, że mają przewagę w Internecie - jako antidotum
    radzi stosować przede wszystkim plain folks.

    Dla wielu Hasbara jest przykładem profesjonalnej, dobrze skoordynowanej
    akcji PR (według Guardiana w "operacji" bierze aktywny udział kilkadziesiąt
    tysięcy osób). Działa inspirująco i stosuje się do zwykłych kampanii
    politycznych. Dla innych to próba zniekształcenia czy sfałszowania debaty
    publicznej. (...)"

    p47

  • 19. Data: 2010-02-26 23:56:40
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

> [...]
    > http://www.angelus-silesius.pl/articles/perly.html
    > Swoją drogą polecam stronkę. Auto powinien zcząć pisać książki sensacyjne,

    Bruce Lee, najprawniejszy i najsilniejszy czlowiek na ziemi... Ciekawe,
    myslalem ze jednak Chuck Noris, czasem Pudzianowski. Ostatnio podobno
    Malysz, ale Bruce Lee?? Cos nie tak.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2010-02-27 00:10:11
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pogląd. Widać ich uznali, ze trzeba go zwalczać
    > Pan każe, ghost, kanu etc musi,, a że wiedzy nie mają to gryźć nie są w

    Ja szczerze mowiac nie zauwazylem zeby ktos tu pisal o wiedzy a jedynie o
    jakichs tam teoriach. Podobne rzeczy swego czasu czytywalem o swietej
    inkwizycji pisane przez jakiegos idiote. Szczescie, ze czlowiek troche
    zrodla zna to w podobne pierdoly nie wierzy, ale ilu jest takich co
    uwierzy?? Ty wierzysz we wszystko co w sieci wyczytasz, czy tak dla zasady
    jestes przeciw i kazdemu przykleisz latke p.o.? Skoro Panowie wiecie wiecej
    o technologii to ja chetnie poczytam, ale jak narazie to nie wyglada
    merytorycznie. Ktos cos napisal, reszta przytaknela i nikt nie pyta dla
    czego? A gdzies w sieci i nie tylko napisano, ze technologie wydobycia gazu
    lupkowego posiadaja tylko amerykanie. Jak ktos chce wiedziec wiecej to z
    pewnoscia dotrze tez do zrodel skad takie decyzje, ba mowiono nawet w radio,
    co z tego jak nikt tego nie slucha??
    Ja nie wiem jak jest, czasy porobily sie trudne, ale Wy zdaje sie dorosli
    ludzie przeczytacie co kolwiek co pasuje Wam do stereotypu i juz macie o
    czym gadac i winnych mozna wieszac awansem.

    Pozdro.. TK