  • 21. Data: 2010-02-27 00:19:06
    Temat: Re: NTG ale warto wiedziec
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hm9k2h$gfr$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Przy okazji ponownie zwracam uwagę, że w dotychczasowych postach zarówno
    > "ghost'a" jak i "plumpi" czy "kanu" jest zwciąż ero faktów i informacji
    > odnoszacych się do tematyki postu.

    "Dla Ciebie Pan Plumpi".

    > Są tam niezmiennie WYŁACZNIE próby osmieszenia ad personam autora postu,
    > jak i i tych, co wspierają jego pogląd. Widać ich uznali, ze trzeba go
    > zwalczać
    > Pan każe, ghost, kanu etc musi,, a że wiedzy nie mają to gryźć nie są w
    > stanie, więc jedynie szczekają;-)

    Kolego, a co Ty wniosłeś merytorycznego w dyskusje grupowe ?
    Kompletnie nic, poza jakimiś chamskimi aluzjami i bdurnymi wywodami.

  • 22. Data: 2010-02-27 00:45:40
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja szczerze mowiac nie zauwazylem zeby ktos tu pisal o wiedzy a jedynie o
    > jakichs tam teoriach. Podobne rzeczy swego czasu czytywalem o swietej
    > inkwizycji pisane przez jakiegos idiote. Szczescie, ze czlowiek troche
    > zrodla zna to w podobne pierdoly nie wierzy, ale ilu jest takich co
    > uwierzy?? Ty wierzysz we wszystko co w sieci wyczytasz, czy tak dla zasady
    > jestes przeciw i kazdemu przykleisz latke p.o.? Skoro Panowie wiecie
    > wiecej o technologii to ja chetnie poczytam, ale jak narazie to nie
    > wyglada merytorycznie. Ktos cos napisal, reszta przytaknela i nikt nie
> [...]

    Przede wszystki Autor tego postu NIE pisał o jakis tam teoriach, ale o
    niewatpliwych i sprawdzalnych faktach, tj. o:

    a. istniejących, rozpoznanych złożach gazu. Podał ich wielkośc i
    lokalizację.
    b. przekazaniu w/w złóz do eksploatacji zagranicznym firmom za kwoty , jego
    zdanie niewspółmiernie małe w stosunku do ich potencjalnej zasobności
    c. uchwaleniu nowego prawa ułatwiającego przekazywanie zasobów surowcowych
    Polski w sposób niekontrolowany społecznie i jak praktyka dotychczasowa
    pokazuje, w sposób szkodliwy dla kraju
    d. naruszeniu praw do tych złóż polskich firm, które uprzednio te złoża
    rozpoznawałay

    a w koncu

    e. o grożbie przymusowych wywłaszczeń, wynikającym z proponowanych rozwiązań
    prawnych.

    To nie żadne teorie , tylko sprawdzalne, konkretne fakty!

    Na podstawie tych faktów można, anawet trzeba oczywiście dyskutować nt.
    tego, czy sa one szkodliwe czy pożyteczne, czy przyjęto właściwa strategię,
    czy społeczeństwo na przyjętych rozwiązaniach zyska, czy raczej zarówno
    bezpośrednio straci potencjalne zyski, jak i utrwali się obecną wyjątkową na
    tle Europy nasza zalezność od dostawców obcych.
    No i kto najbardziej na tej obecnej wyprzedazy zyska.
    zwrócił tez uwagę na to, że taką merytoryczna dyskusja, nimo najwyższej wagi
    zagadnien, nie istnieje,a próby jej podjęcia sa wyciszane!

    I jakby udzerzyc w stół i tu, zamiast prób chociaz merytorycznej polemiki z
    krytyczną opinią autora watku na temat obecnej polityki w tym zakresie
    (którą i ja podzielam) wymieniane przeze mnie albo owe pospolite bęcwały,
    albo najęci szczekacze nawet nie probując uzasadniać konkretnie swojego
    stanowiska zaczęli prymitywne manipulacje mające ośmieszyć autora i jego
    tezy, a takze osoby go wspierające.
    Właśnie taka nachalna i prostacka demagogia wywołała mój sprzeciw i dlatego
    uznałem za niezbedne pokazać ją wyraźnie , a także podac przykład zasad
    rzadzących podobnymi "spontanicznymi" internetowymi wypowiedziami, jak te
    owych bęcwałów .

    p47

  • 23. Data: 2010-02-27 08:01:58
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Na podstawie tych faktów można, anawet trzeba oczywiście >dyskutować

    Dla samego dyskutowania?
    Ta grupa to nie miejsce na tego typu dyskusje, szczegolnie w
    gornolotnym-wielkokalibrowym stylu. Sam autor napisal ze NTG i warto
    wiedziec - niekoniecznie dyskutowac ;)

    > No i kto najbardziej na tej obecnej wyprzedazy zyska.

    No napewno nie ci co chcą dyskutowac ;)

    > zagadnien, nie istnieje,a próby jej podjęcia sa wyciszane!

    zrobmy dyskusje na pl.rec.kuchnia - tez dobre miejsce.

    > Właśnie taka nachalna i prostacka demagogia wywołała mój sprzeciw i

    Oh ah jakis ty madry i dobry ;)
    Zalosne.

    Kane
    Agent Sił Wszelakich Sowicie Opłacany z Kasy Zagrabionej Uczciwym Obywatelom

  • 24. Data: 2010-02-27 09:10:32
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przede wszystki Autor tego postu NIE pisał o jakis tam teoriach, ale o
    > niewatpliwych i sprawdzalnych faktach, tj. o:

    Dobra, czy ktos je sprawdzil? Ktos napisala, czesc powtorzyla, reszta
    przytaknela i tak ma byc?

> [...]
    > pokazuje, w sposób szkodliwy dla kraju
    > d. naruszeniu praw do tych złóż polskich firm, które uprzednio te złoża

    Akurat sluchalem audycji w radio na ten temat. Tam pan szczegolowo
    uzasadnial co i dla czego. Audycja byla w publicznym radiu i kto chcial to
    sluchal. Skoro ja slyszalem to znaczy, ze nie jest to jakas skrywana tak
    prosta tajemnica.
    Mowa byla o tym, ze amerykanie jako jedyni na swiecie potrafia wydobywac gaz
    lupkowy i dla tego maja robic to u nas. Zloza maja byc im przekazane do
    wydobycia i owszem maja zarobic na wydobyciu co nie dziwi, ale pierwszy raz
    slysze, ze maja byc wlascicielami zloz.

    > a w koncu
    >
    > e. o grożbie przymusowych wywłaszczeń, wynikającym z proponowanych
    > rozwiązań prawnych.

    Zastanowmy sie czy nie jest tak juz dzis. Jak znajda rope na mojej dzialce
    pod moim domem to uwazasz, ze ropa jest moja?

    > To nie żadne teorie , tylko sprawdzalne, konkretne fakty!

    No to sprawdz i dopiero potem obrazaj.

    > I jakby udzerzyc w stół i tu, zamiast prób chociaz merytorycznej polemiki
    > z krytyczną

    To prosze merytorycznie, jak mamy we wlasnym zakresie wydobyc gaz lupkowy?

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2010-02-27 10:16:43
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > do wydobycia i owszem maja zarobic na wydobyciu co nie dziwi, ale pierwszy
    > raz slysze, ze maja byc wlascicielami zloz.

    Dokładnie. Też tego słuchałem i później czytałem w necie, gdzie na wielu
    portalach "rozgorzały" informacje i dyskusje na ten temat.

    > To prosze merytorycznie, jak mamy we wlasnym zakresie wydobyc gaz lupkowy?

    Technologie wydobycia tego gazu są powszechnie znane. Niestety tu rozchodzi
    się o to, że te technologie są obecnie dla nas zbyt drogie i ich koszt
    przewyższa zyski z takiego wydobycia. Amerykanie ze względu na to, że parają
    się takim wydobyciem już od lat 90-tych, dysponują całym zapleczem
    techniczno-technologicznym oraz naukowym, którego my nie posiadamy i dzięki
    temu ich koszty pozyskania gazu z naszych łupków zapewnią zyski im oraz nam.
    Tutaj pokazana jest animacja w jaki sposób pozyskuje się gaz łupkowy:
    http://www.youtube.com/watch?v=O0kmskvJFt0

  • 26. Data: 2010-02-27 11:04:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Dobra, czy ktos je sprawdzil? Ktos napisala, czesc powtorzyla, reszta
    > przytaknela i tak ma byc?

    Etam, mamy salon 24 kontra sensowny link Borysa - o czym tu dyskutowac?

  • 27. Data: 2010-02-27 11:04:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Miales swoje piec minut pojecie - zegnam.

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > (...)

    > Wstyd ci,- no to wypad stąd, marny manipulatorze.

    Ić se na politykie ewentualnie prengież, pojebie.

    PLONK

    BTW: Grópa Zjadojonca Wypięrdy to Ty i pare osob takich jak Ty, nie grupa
    dyskusyjna - ośle.

  • 28. Data: 2010-02-27 11:09:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Oh ah jakis ty madry i dobry ;)
    > Zalosne.
    >
    > Kane
    > Agent Sił Wszelakich Sowicie Opłacany z Kasy Zagrabionej Uczciwym
    > Obywatelom

    Proponuje nie karmic poje... trola bo za chwile poleci do ula i zwola bande
    kretynow tutaj, a chyba nikt tego nie chce? Oni potrzebuja wylacznie
    "dyskutantow" (czytaj zwrocenia na siebie uwagi) - to dzieki takim modelom
    usenet wymiera. A tak w ogole dziwnym jest ze natychmiast po poscie Tornada
    pojawili sie.

  • 29. Data: 2010-02-27 15:08:51
    Od: "p47" <k...@w...pl>

> [...]
    > Ta grupa to nie miejsce na tego typu dyskusje, szczegolnie w
    > gornolotnym-wielkokalibrowym stylu. Sam autor napisal ze NTG i warto

    Przypominam żałosny manipulatorze, że to własnie ty jako jeden z pierwszych
    (a na pewno przede mną) rozpoczął dyskusję ( o ile wypisywane przez ciebie
    banialuki nic nie mające wspólnego ani z tematem wątku, ani tematyka grupy
    mozna nazwać dyskusją)...

    -;)))

    p47

  • 30. Data: 2010-02-27 15:24:58
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    Dobrze rozumujesz ze moj maly wpis nie byl zadnym udzialem w dyskusji -
    raczej ukazywal bezsens jej prowadzenia w ujęciu jakie zaproponowal kiki
    ktoremu odpisalem ;) Al z rozumowania dla Ciebie nie wynika nic bo
    wnioskowac nie potrafisz. Wiec dno. Killfile ;)

    Zegnam,

    Kane