  • 11. Data: 2014-11-15 18:03:19
    Temat: Re: [NTG] [piatek] Posiadanie dzieci
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-15 13:40, Dupek Żołędas pisze:
    > Oczywiście, ze nic nie zmieni. W MSZecie pracują już wnuki tych co tam
    > "pracowali" za Bermana. Na drodze pokojowej nic się nie zmieni.
    > To okupanci, gang o charakterze zbrojnym.

    Mimo wszystko trzecie pokolenie znacznie sie rozprasza. Grupy interesow
    tez, podobnie jak czysto subiektywne ambicje. No i jakby nie bylo wladza
    casem sie zmienia. Niby ta sama, ale jednak rozne interesy.
    Pozyjemy zobaczymy.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2014-11-15 18:48:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dupek Żołędas wrote:

    > Saramonowicze, Tymochowicze. Same rdzennie polskie nazwiska.Elyta przez
    > duże K...

    mówisz że Dupek to polskie imię? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-11-15 19:13:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 14:45:22 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Dawno nie widziałem tak zabawnego tekstu na temat posiadania dzieci, więc
    > się dzielę:

    Niby niezły, ale krótki i mało smaczków, więc daję 5/10 :>

    L.

  • 14. Data: 2014-11-15 19:52:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To absolutnie jest nie ta grupa więc nie trolluj.
    >Ale skoro pytasz...

    buahahahahahah, faktycznie dupek z ciebie, ale raczej przygłupas.

  • 15. Data: 2014-11-15 19:54:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Teraz robimy za niewolników (zwłaszcza ci z kredytami - "zrealizuj nasze,
    >tfu, swoje marzenia" hehehe) układu biznesowo-medialnego-ubeckiego

    Chłopie, cos ty narobił, wziąłeś kredyt od ubecji???? Bardziej się chyba
    zaeszmacić nie można :-P

  • 16. Data: 2014-11-15 19:57:26
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >podczas gdy w drugim - ci, którzy te podatki płacą

    Mówisz, ze autostrady to za podatki płacone przez kiboli są budowane?

    Jak patrzę na te "myśli wypierdziane" to nie mogę nie przyznać racji
    Tuskowi - nie ma z kim przegrać.

  • 17. Data: 2014-11-15 20:26:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    > buahahahahahah, faktycznie dupek z ciebie, ale raczej przygłupas.

    3 posty i 3 razy argumenty, z którymi naprawdę trudno dyskutować. Ale
    przynajmniej wiadomo na kogo pójdzie głosować.

    b.

  • 18. Data: 2014-11-15 20:49:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dupek Żołędas wrote:

    > Oczywiście, ze nic nie zmieni. W MSZecie pracują już wnuki tych co tam
    > "pracowali" za Bermana.

    np. Na przykład Marsz niepodległości organizuje Tumanowicz. Syn
    Tumanowicza tuby komuny za czasów Stanu Wojennego.

    Masz jeszcze stopy? czy już same dziury?

  • 19. Data: 2014-11-15 22:03:16
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 15 listopada 2014 19:57:32 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    >
    > Mówisz, ze autostrady to za podatki płacone przez kiboli są budowane?
    >
    > Jak patrzę na te "myśli wypierdziane" to nie mogę nie przyznać racji

    Cygana nie oszukasz. Niestety.

  • 20. Data: 2014-11-15 22:14:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 15 listopada 2014 19:57:32 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Cygana nie oszukasz. Niestety.

    Mówisz, ze oszukiwanie cyganów to byłby dobry interes?