  • 21. Data: 2014-11-15 22:39:39
    Temat: Re: [NTG] [piatek] Posiadanie dzieci
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 15 listopada 2014 22:14:29 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    a.pl...

    > Mówisz, ze oszukiwanie cyganów to byłby dobry interes?

    Raczej nie. jest taki film co chcą cygana oszwabić. Duzo trupów kruca bomba.

  • 22. Data: 2014-11-15 23:22:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    oglegroups.com...

    a.pl...

    >Raczej nie. jest taki film co chcą cygana oszwabić. Duzo trupów kruca

    Snatch? Ale tam cyganowi matkę spalili.

  • 23. Data: 2014-11-15 23:26:18
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 15 listopada 2014 23:22:07 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    a.pl...

    > Snatch? Ale tam cyganowi matkę spalili.

    Ale najpierw dwóch cwaniaków okazyjnie przyczepę kupiło.

  • 24. Data: 2014-11-16 07:10:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 15 listopada 2014 23:22:07 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Ale najpierw dwóch cwaniaków okazyjnie przyczepę kupiło.

    Mówisz, ze oszustwo dokonane przez cygana to gorsze przestępstwo niż
    spalenie matki cygana?

  • 25. Data: 2014-11-16 13:47:07
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 listopada 2014 07:11:18 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Mówisz, ze oszustwo dokonane przez cygana to gorsze przestępstwo niż
    > spalenie matki cygana?

    Podstawę prawną poproszę.

  • 26. Data: 2014-11-16 16:07:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 16 listopada 2014 07:11:18 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Podstawę prawną poproszę.

    Na co?

  • 27. Data: 2014-11-16 16:19:08
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 listopada 2014 16:07:53 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Na co?

    Na to co napisałeś.

  • 28. Data: 2014-11-16 19:52:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > To absolutnie jest nie ta grupa więc nie trolluj.

    ROTFL

    Co najwyżej nie karm trola jak już, bo ja tylko ironicznie odpowiedziałem na
    post zabarwiony politycznie. Natomiast wątek jest zupełnie politycznie
    obojętny - tyczy się posiadania dzieci.

    > Ale skoro pytasz to odpowiem, że bardzo niewiele osób zdaje sobie sprawę z
    > tego co w Polsce i innych krajach jest grane. Większość woli "jak oni
    > tańczą", "Voice of Poland", "Idol" i "Kopuluj z nami". Jest to systemowa
    > hodowla bydła roboczego.

    Zgaduję że to jakieś "show". Tak się składa że telewizora nie posiadam, a
    gdy jeszcze posiadałem to używałem go jako ekranu do filmów.

    > W państwach poważnych też się to dzieje, ale na trochę mniejszą skalę.W
    > Polsce w dodatku dochodzi scheda w postaci żydokomuny

    [ciach]

    Dalej nie czytam nie mój poziom.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 29. Data: 2014-11-16 20:55:35
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 16-11-14 19:52, Ergie pisze:

    > Dalej nie czytam nie mój poziom.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Samokrytycyzm to dziś wielka rzadkość.
    Podziwiam.

    pzdr.

    z.

  • 30. Data: 2014-11-19 10:30:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    o wyborach taka ciekawostka dla ktych którzy wierzą w porządek prawny w
    polsce
    http://www.tvp.pl/kielce/publicystyka/glos-dnia/wide
    o/18112014/17703714

    w skrócie: system informatyczny pozwala dowolnym osobom na korygowanie
    ilości głosów. Zatem głosy nalezaloby przeliczyc ręcznie od początku.

    a ja od siebie bym dodał:
    głosy nieważne nalezałoby oddzielic i medotami kryminalistycznymi sprawdzic
    czy niewaznosc nie powstała nielegalnie w komisjach.

    b.