  • 11. Data: 2009-05-07 19:07:43
    Temat: Re: Na altance co polozyc
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Biedne psisko. Buda z resztek blachy :-(
    Opiłuj chociaz kanty, żeby się nie pokaleczył
    Jacek

  • 12. Data: 2009-05-07 19:11:09
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Jako kilkuletni uzytkownik altanki pokrytej (temi recami) blacha trapezowa
    powiem, ze lepszy bylby gont bitumiczny, a jeszcze lepsza dachówka albo gont
    drewniany.
    Najlatwiej i najtaniej gont bitumiczny. Zadbaj tylko o równe podloze, bo
    wszelkie schodki i kanty wyjda i beda szpecic.
    Jacek

  • 13. Data: 2009-05-07 20:38:28
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości

    > A nozyce do blachy? Tandeta przytniesz?
    > (Pytam, bo przymierzam sie do budy dla psa z resztek blachy)

    jakie nożyce? zmierzyłem dach i mi przywieźli blache o zamówionej długości - a
    na szerokość zamiast ciąć to tak rozplanowałem zakłady, że wyszło idealnie

  • 14. Data: 2009-05-07 22:28:11
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Gont bitumiczny - ladny i w miare tani.
    A i samemu nie problem polozyc:-)
    Tak to u mnie wyglada:
    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/bu
    dowa/121+pazdziernik+2008.jpg
    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/bu
    dowa/108+lipiec+2008.jpg
    --
    ---
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-05-08 06:58:47
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Gont bitumiczny - ladny i w miare tani.
    > A i samemu nie problem polozyc:-)

    Kladles i tyle, czy cos przybijales - np obrzeza ?

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2009-05-08 07:11:21
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Jacek pisze:
    > Biedne psisko. Buda z resztek blachy :-(
    > Opiłuj chociaz kanty, żeby się nie pokaleczył
    > Jacek

    Znaczy dach z blachodachówki. Reszta z desek. Ocieplenie.
    Standard ponadnormatywny.

    pozdro
    --
    A S

  • 17. Data: 2009-05-08 11:38:39
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Znaczy dach z blachodachówki. Reszta z desek. Ocieplenie.
    > Standard ponadnormatywny.

    to ocieplenie i reszta to jeszcze od rasy zależy - mój pies raz w zyciu wszedł
    do budy i stwierdził, że za gorąco woli spać obok

  • 18. Data: 2009-05-08 15:00:12
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Kladles i tyle, czy cos przybijales - np obrzeza ?

    przybijalem co kilka "wzorków" tak na wszelki wypadek.

    Zalezy jaki kupisz gont. Jak szukalem to byly takie z folia do odrywania (po
    jej zerwaniu pod wplywem slonca jedna z druga warstwa sie wulkanizuja) ale
    byly tez bez zadnej folii - po prostu kawal papy przycietej do ksztaltu.
    Ja staralem sie wybrac taki gont by ta powierzchnia z folia do zerwania byla
    jak najwieksza.

    --
    ---
    pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-05-09 05:41:55
    Od: "jarek d." <d...@-...pl>

    Uzytkownik "arkady" <a...@w...poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Mam deski a niej pape. Chce ja zerwac. Co najlepiej polozyc?

    Nie zrywaj papy, tylko polóz na nia pyty "onduline"
    http://dumanski.toxic.pl/szklarnia/P1000952.jpg (widoczny fragment w prawym,
    górnym rogu)
    Koszt to ok. 30 zl za plyte o wymiarach 200x96 cm + gasiory + gwozdzie
    montazowe z duzym lebkiem.

    jarek d.

  • 20. Data: 2009-05-09 15:28:12
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "jarek d." <d...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zrywaj papy, tylko polóz na nia pyty "onduline"

    Niedawno ktoś podawał po jakim czasie robi się z ww. mokra tektura.
    IMHO, jak ma być trochę ładniej, to na tą papę ww. gonty bitumicze.

    Pzdr

    JKK