  • 11. Data: 2009-07-16 20:12:53
    Temat: Re: Na co zwracać uwagę przy zakupie okien
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h3nvjq$gso$1@inews.gazeta.pl...

    http://porady.pc-net.pl/test_img/2657.JPG
    http://porady.pc-net.pl/test_img/2658.JPG

    Te wkładki nie pasują do komór i po przykręceniu wkrętów mocujących okucia z
    zewnątrz naprężył się plastik i zaczął wyginać do tego stelaża.

    Zobacz Thyssen aprobatę techniczną jakie powinny te wkładki być. To było
    zwykłe oszustwo.

  • 12. Data: 2009-07-16 20:46:22
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

> [...]
    > z zewnątrz naprężył się plastik i zaczął wyginać do tego stelaża.
    >
    > Zobacz Thyssen aprobatę techniczną jakie powinny te wkładki być. To było

    K.....a, ręce opadają. A mówiłem, pod rentgen.

  • 13. Data: 2009-07-17 07:25:04
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Zaraz zdjęcia wsadzę gdzieś na www.
    > Weź sobie dowolną aprobatę techniczną i zobacz przekroje kształtowników
    > zbrojących. Takie powinny być i przylegać do ścianek plastiku. Ale
    > docinacze dają C-owniki najtańsze.

    Znałem takich co dawali tam profil "u" taki do płyt gipsowych;))
    Ale firma przeszła już do historii.
    A duże firmy produkujace okna masowo raczej na takie wałki sobie nie
    pozwalają.
    A kurat okna warto brać od dużych uznanych producentów- jest z reguły lepsza
    jakość i taniej.
    Zbierałem oferty od wszystkich okolicznych- "garażowi" mieli w wiekszości
    wyższe ceny.

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-07-17 11:01:11
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > pozwalają.
    > A kurat okna warto brać od dużych uznanych producentów- jest z reguły

    Warto to jednak poświęcić kilka stówek i tarczą flexa pociąć okno po wyjęciu
    szyby żeby jej nie niszczyć.
    I ten punkt o użytych materiałach oczywiście w umowie.

  • 15. Data: 2009-07-17 13:15:42
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    > "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Warto to jednak poświęcić kilka stówek i tarczą flexa pociąć okno po
    > wyjęciu szyby żeby jej nie niszczyć.
    > I ten punkt o użytych materiałach oczywiście w umowie.

    Rtg chyba wyjdzie taniej :-). jakbys poprosil to zrobia po godzinach. Tylko
    trzeba byloby dobrac parametry. No i bez przesady z wielkoscia.

  • 16. Data: 2009-07-17 13:36:10
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > Rtg chyba wyjdzie taniej :-). jakbys poprosil to zrobia po godzinach.
    > Tylko trzeba byloby dobrac parametry. No i bez przesady z wielkoscia.

    Ale chyba RTG jakieś 3D - tomograf, bo ty potrzebujesz sprawdzić grubość
    stali i czy przylega _W_PRZEKROJU_

    Zresztą myślę, że mimo wpisu w umowie o zastosowaniu wkładek zbrojących jak
    z aprobaty masz szanse trafić 50/50 :-)
    Wystarczy, że dadzą ci takie prawie pasujące i tych okien nigdy przenigdy
    już nie wyregulujesz. Duże balkonowe to mogą ci się zacinać w lecie lub
    wręcz nie dac zamknąć jeżeli były regulowane w zimie i odwrotnie.

    Np. moje okna

    http://test.oknotest.pl/download/thyssen-prestige-li
    ne.pdf

    strona 40/61

    porównaj ze zdjęciami

    http://porady.pc-net.pl/test_img/2657.JPG
    http://porady.pc-net.pl/test_img/2658.JPG

    To było zwykłe oszustwo.

    Jak te ona przyjechały nachuliłem się żeby zerknąć czy są proste ramy te
    które się pianuje do muru. I widzę, że wszędzie gdzie są wkręty plastik jest
    zdeformowany +/- kilkanaście centymetrów jakby wkręt za mocno wkręcony? tak
    sobie myślałem, nie wiedząc jeszcze nic o oknach. Ale pukam w szyby i coś mi
    sie za cienkie wydawały. Szyby przelały czare goryczy. Wziąłem młotek i
    potłukłem młotkiem po czym kazałem rozpiłowac to okno.
    No i była draka. Facet sie przestraszył, bo chciałem go za wyłudzenie
    zgłosić i za oszustwo.
    tego nawet nie można nazwac fuszerką le zwykłym oszustwem.

  • 17. Data: 2009-07-17 13:41:43
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > już nie wyregulujesz. Duże balkonowe to mogą ci się zacinać w lecie lub
    > wręcz nie dac zamknąć jeżeli były regulowane w zimie i odwrotnie.

    No ale Twoje okna to troche ważą.
    Co nie znaczy że nie masz racji z tymi oszustwami przy profilach.

    Krzysiek

  • 18. Data: 2009-07-17 13:52:18
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > No ale Twoje okna to troche ważą.
    > Co nie znaczy że nie masz racji z tymi oszustwami przy profilach.

    Ważą czy nie. Do lekkich wsadzą profil regipsowy zamiast zamiennika
    właściwego :-) Albo płaskownik albo nic nie dadzą :-)
    W nic nie wierzyć w nic :-)

  • 19. Data: 2009-07-17 13:57:34
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Ważą czy nie. Do lekkich wsadzą profil regipsowy zamiast zamiennika
    > właściwego :-) Albo płaskownik albo nic nie dadzą :-)
    > W nic nie wierzyć w nic :-)

    Żonie wierzyć;))

    Krzysiek