  • 21. Data: 2010-03-01 09:03:13
    Temat: Re: Na jakie ogrzewanie sie zdecydować, co wybrać?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

  • 22. Data: 2010-03-01 09:08:11
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    sorry za poprzedniego posta cos zle kliknalem...

    podaj jeszcze z czego ten dom, jakie sciany, jakie warstwy poszadzek itp.

    koszt takiego projektu to jakies 1,5-2 k pln ale masz wszystko ladnie
    policzone co i jak wiec sam sie zastanow...
    nie wiem jaki rejon i jaka gmina ale mi to poachnie normalnym pozwoleniem na
    przebudowe - remont.
    ale za malo danych zeby cos stwierdzic na 100%

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 23. Data: 2010-03-01 09:48:00
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Czy takie coś musi być zaprojektowane i obliczone, czy można jakoś samemu
    > to wszystki wyliczyć, rozmieścić itd.? Czy raczej bez projektu fachowców
    > się nie obejdzie??

    dopiero teraz doczytalem...
    na gaz MUSI byc projekt nie ma innego wyjscia...
    Ja na Twoim miejscu zamowil bym u instalatora projekt razem z wyliczeniem
    charakterystyki energetycznej budynku, i potem jak po sznurku zrobil reszte
    sam (z wyjatkiem gazu oczywiscie)

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 24. Data: 2010-03-01 18:17:43
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    > Witam
    {..}
    > Pozdrawiam i z góry dziękuje z wszystkie odpowiedzi.
    >
    > Bartek
    Ja zrobiłem tak:
    1. Ogrzewanie gazowe (lubi człowiek wyjechać, iść na imprezę...) i śpię
    spokojnie.
    2. Jak mi wyłączą prąd to kominek ( bez płaszcza, wentylatora, jak mam czas
    i ochotę to palę, koszty niższe ale NIE MUSZĘ)
    3. Podłogówki nie robiłem (drewno lubię), ale tam gdzie płytki to matę
    położyłem (koszt nieduży, a jak gazowe wysiądzie to wspomoże, do teraz to
    tylko w łazience działało)
    Reasumując: prądu nie ma - dogrzeję, gaz padł- dogrzeję.
    Koszty za miesiąc 19.01 do 22.02 - 620 zł za gaz ( z CWU) i 120 prąd i
    jakieś 0,5 m drewna (czasu akurat nie było)
    Ogrzewam 170 m2, półn-wsch.
    Sam musisz zdecyować, bo ja 2 tyg. bez prądu przeżyję (luksusu nie będzie,
    ale nie zamarznę)
    CEzarys