  • 181. Data: 2016-12-16 18:23:30
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: "Grzegorz" <n...@f...too>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:2850f07a-4585-4da6-b15b-c80b66dc9a22@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 13 grudnia 2016 22:36:04 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:
    > Nie jest to oferta dla PC.
    > Ci co się ślinią, że całą chałupę na tym pociągną ślinią się
    > przedwcześnie.

    Bez przesady, skompensować silnik 2kW w pompie ciepła to ani problem
    ani koszt.
    L.

    Rozumiem, że masz to już zrobione?
    A jeśli nie, to dlaczego nie?

    A poza tym, to oferta nie dla Ciebie.
    Ty masz PC i nie trujesz.

  • 182. Data: 2016-12-16 18:48:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Polak to maly geszefciarz ale duzy tchorz. Nie trzeba ukarac wszystkich. Wystarczy
    kilku i mocno to rozreklamowac w tv. Od razu firmy nie przynoszace dochodu zaczna
    placic podatek. Efekt koncowy sie liczy a nie sposob dojscia do niego. Ze nie mam
    racji bo Polacy odwazni? Pare lat temu w telewizji kilka razy powtorzyli ze beda
    kontrole czy tchorze abonament rtv placa. Od razu znaczaco wzrosla ilosc placacych.
    Oczywiscie zadnych kontroli w mieszkaniach nie bylo. Jakiegos fryzjera zlapali i z
    miesiac na onanetach roznych sie z tym brandzlowali. Ty pewno tez z tych mocnych w
    pysku a slabych na boisku.

  • 183. Data: 2016-12-16 18:51:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Dec 2016 13:41:02 -0800 (PST), Budyń

    > których zabronili otwierac

    Ruscy zabronili? Na terytorium RP?
    Jakby otwarli, to co by się stało?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 184. Data: 2016-12-16 20:17:55
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 16 grudnia 2016 18:50:39 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 15 Dec 2016 13:41:02 -0800 (PST), Budyń

    > Ruscy zabronili? Na terytorium RP?

    zdziwiony? platfusy nie odwazyli sie podskoczyc ani tym na wschodzie ani na
    zachodzie. A gdy teraz pis sie stawiac zaczął to lamentują ze stracilismy dobrą
    pozycje w europie. No i fakt - mielismy dobrą pozycje: z wypiętą d... - niektórzy
    taką lubią.

    > Jakby otwarli, to co by się stało?

    dowiedzielbysmy sie gdybysmy mieli wtedy prawdziwy rząd, a nie mafie zajętą
    rozkradaniem na lewo i prawo. Tu sędzia kradnie, tam prokurator, tu kamienica do
    wzięcia, tam ośmiorniczki, usługę załatwić za zegarek - i sie zyje

    b.

  • 185. Data: 2016-12-16 20:24:57
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 16 grudnia 2016 16:48:04 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    "https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.misc.bud
    owanie"

    > Z chrome na urządzeniach z androidem chyba nie cytuje

    Napisalen z androida- cytat jest. Ale fakt musialen przelaczyc na tryb stacjonarny

    B.

  • 186. Data: 2016-12-16 20:39:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 grudnia 2016 20:24:58 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    "https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.misc.bud
    owanie"

    > Napisalen z androida- cytat jest. Ale fakt musialen przelaczyc na tryb stacjonarny

    Ano właśnie.
    Jak Kogutek z trybu stacjonarnego pisał do dinozaury usenetu czas tracili na
    upominanie go że cytatów nie tnie. Teraz opierdol dostaje ze nie cytuje. Kto z Google
    korzysta to mu to nie przeszkadza ale są jeszcze tacy co z archaicznych czytników nie
    radzących sobie z tym korzystają i lament bywa.
    Ale np ja wolałem jak zostawiał cytaty- przynajmniej wiedziałem kogo obraża w
    niektórych postach;)

  • 187. Data: 2016-12-16 20:39:02
    Od: "Grzegorz" <n...@f...too>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Kiedyś. dawno temu. rozmawiałem z niepolakiem ze wschodu,
    który dopytywał się czy to prawda bo słyszał, że my w Polsce
    płacimy za oglądanie telewizji.
    Ne mógł się nadziwić, że to prawda.
    Następnie zaczął wypytywać o aparat przymusu z tym związany.
    Usłyszał ode mnie, że jest taki obowiązek.
    Było to poza zakresem jego pojmowania, że coś może działać bo takie prawo.
    Dla niego ważny, najważniejszy, był mechanizm sankcyjny.
    Wymyślał jak ukryć antenę, jak poprowadzić kable by go nikt nie wykrył.
    Zapytał czy jak antenę i telewizor schowa to czy też będzie musiał płacić.

    Czy Ty naprawdę uważasz, że rozwiązaniem na wszystko jest bat a nie mądre
    prawo?
    To co Ty proponujesz to bat, żeby działało jak w założeniu mialo działać.
    Napisałeś, że masz polskie geny w mniejszości . . .

    Ja po swoje idę do sądu.

  • 188. Data: 2016-12-16 21:02:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 16 grudnia 2016 20:39:03 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ale np ja wolałem jak zostawiał cytaty- przynajmniej wiedziałem kogo obraża w
    niektórych postach;)

    o to to. Kogut - jak opieralasz to imiennie :)

    b.

  • 189. Data: 2016-12-16 21:15:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ktos dawno temu uciekl z PRL i zatrzymal sie na dluzej w Anglii. Pracowal w firmie
    ktora zajmowala sie malowaniem i drobnymi naprawami w mieszkaniach. Zadna wielka
    firma, bez sekretarek itp. Klient rozmawial i umawial sie na robote z szefem a jak go
    nie bylo z pracownikami. Na poczatku jak mieli dlugie terminy i klient trafil na
    niego to proponowal ze moze zrobic szybciej, po godzinach przyjdzie, taniej bedzie.
    Mowil ze nigdy nikt sie nie zgodzil bo nie potrafili pojac o czym on im mowi. Nje
    rozumieli ze jak jest jakis termin to moze byc szybciej i co to znaczy ze taniej jak
    po godzinach. Nigdy fhchy zadnej wtedy nke zlapal. Wiesz dlaczego? Bo tam wtedy
    uczciwi ludzie mieszkali. W spoleczenstwie gdzie sa uczciwi ludzie zadne kontrole z
    wyjatkiem takich czy sie w dodawaniu ktos nie pomyli nie sa potrzebne. A jak sie
    pomylil na dodatek na swoja korzysc to nie chcial ukrasc tylko sie pomylil. Jak mu
    zwroca uwage to podziekuje przeprosi, doplaci i wszyscy beda zadowoleni. Pojawil sie
    motyw takich co latami podatku nie placa bo potrafia wykazac strate. I na takich
    zlodziei trzeba trzymac kupe ludzi na etatach zeby ich wylapywali. Na dodatek
    zlodzieje nie sa traktowani przez reszte jak zlodzieje tylko jako osoby
    przedziebiorcze.

  • 190. Data: 2016-12-16 21:29:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zalatwione Budyn.