  • 361. Data: 2017-01-16 20:44:04
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > jest wazne i odbylo sie legalnie. W tym samym czasie jakies pojeby z
    > opozycji twierdza ze bylo nielegalne i budzet jest nielegalny.

    Kolego, jakis Ty cienki. Ta Twoja opozycja widzi pojeba ale w Twojej osobie.

  • 362. Data: 2017-01-16 20:45:02
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Kris wrote:

    > Dawaj konkretny przykład takiej ustawy

    A Ty profesorze od wszystkiego, takich rzeczy nie wiecie?

  • 363. Data: 2017-01-16 20:56:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 20:45:38 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:
    ?

    > A Ty profesorze od wszystkiego, takich rzeczy nie wiecie?

    Nie wiem
    Dawaj śmiało konkretne przykłady to podyskutujemy.

  • 364. Data: 2017-01-16 20:59:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 20:44:05 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:

    > Kolego, jakis Ty cienki. Ta Twoja opozycja widzi pojeba ale w Twojej osobie.

    Konkrety jakieś podasz czy jak brak argumentów to wyzwiska się zaczynają? Konkrety
    dawaj.

  • 365. Data: 2017-01-16 21:07:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie da zadnych przykladow. On z tych co jak mantre beda powtarzali zaslyszane
    informacje.

  • 366. Data: 2017-01-16 21:35:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Nie da zadnych przykladow. On z tych co jak mantre beda powtarzali zaslyszane
    informacje.

    a jak tam twoje konkrety. podasz może imienną listę głosujących wraz z
    oddanymi głosami? A może już znalazłeś jak nieobecni sekretarze
    policzyli głosy?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 367. Data: 2017-01-16 21:51:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od pewnego czasu uwazam ze jestes idiota. Zauwazylem ze inni maja o tobie podobne
    zdanie.

  • 368. Data: 2017-01-16 22:23:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Od pewnego czasu uwazam ze jestes idiota. Zauwazylem ze inni maja o tobie podobne
    zdanie.

    pięknie się samozaorałeś :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 369. Data: 2017-01-16 23:16:02
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 16.01.2017 o 19:02, Kris pisze:

    > Dawaj konkretny przykład takiej ustawy

    GYF

  • 370. Data: 2017-01-17 06:22:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Od pewnego czasu uwazam ze jestes idiota. Zauwazylem ze inni maja o tobie podobne
    zdanie.

    Nie wypowiadaj się za innych. Uważam, że to co tu powypisywałeś to
    idealnie pasuje do Twojej osoby.