  • 431. Data: 2017-01-18 22:52:56
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > A moim zdaniem znudzilo im sie dymanie bez wazeliny przekopywaniem ziemi
    > przez Kopaczowa na metr,

    minął ponad rok. jakoś nikt się nie zainteresował sprwadzeniem wraku

    >czy zalosne zarobki Bienkowskiej.

    w porównaniu do Misiewiczów to jej zarobki były faktycznie żałośnie
    niskie

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 432. Data: 2017-01-18 23:24:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-18 o 15:32, Budyń pisze:
> [...]
    bysmy glosowali na osoby sobie znane i jeszcze mieli wybór miedzy kilkoma sobie
    znanymi osobami. Czyli bedziemy glosowac po partyjnych rekomendacjach.

    > no i to jest slabosc kukiza - on wykoncypowal ze jowy są rozwiązaniem na wszelkie
    bolączki. Gdy wprowadzimy jowy to nagle wszyscy beda sie kierować polską racja stanu
    itp. Nic z tego.
    > Jestesmy mentalnie skażeni postkolonialnym systemem myslenia i zmiana sposobu
    wyborów tego nie zmieni. Jesli juz to praca od podstaw by ojczyzna była wartoscią
    nadrzędną.

    Ludzie nie chodza na wybory bo uwazaja, ze ich glos nie ma wiekszego
    sensu. Nie ma, bo jak glosuja na Zdzicha to i tak wejdzie Krycha. Twoje
    panaceum na te bolaczki to chyba wprowadzenie caratu, bo mentalnosc
    postkolonialna. Zupelnie jak bym czytal Putina, ale OK. Masz prawo
    myslec co chcesz.

    > Osmielam sie twierdzic ze te kraje gdzie teraz maja jowy i jak mówisz sobie radzą,
    tak samo dobrze by sobie radzily, gdyby im te jowy rozmontować. To kwestia
    odpowiedzialnosci i patriotyzmu spoleczenstw.

    No bo, ze nie mieli 100 lat zaborow, drugiej wojny na wlasnej ziemi i
    czterdziestu lat komunizmu. Nie wiem jak by bylo u nich, to dlugi,
    pokoleniowy proces. Tyle, ze bez specjalnych analiz widac, ze cos
    nalezaloby zmienic. Im szybciej tym lepiej, bo szkoda czasu. W wyborach
    lokalnych calkiem dobrze to widac, gdzie czesto szyld to sprawa drugorzedna.

    Pozdro.. TK

  • 433. Data: 2017-01-18 23:29:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-18 o 17:27, Uzytkownik pisze:

    > Twierdzisz, że PiS jak wyśle swoich to nakłoni radę UE do obniżenia
    > wynagrodzeń tak do 1/100?
    >
    > Wybacz, ale takie pier.....nie jak Twoje świadczy tylko o tym, że jesteś
    > przesiąknięty propagandą pisiorowską.

    Ja Ci pokazuje przyczyny przegranej, sposob myslenia i dzialania
    poprzednikow, a Ty mi z pisem wyjezdzasz.

    Pozdro.. TK

  • 434. Data: 2017-01-18 23:31:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-18 o 22:52, masti pisze:

    > minął ponad rok. jakoś nikt się nie zainteresował sprwadzeniem wraku

    Przestan, bo to nudne jest.

    > w porównaniu do Misiewiczów to jej zarobki były faktycznie żałośnie
    > niskie

    No i czego to dowodzi?

    Pozdro.. TK

  • 435. Data: 2017-01-18 23:46:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-18 o 18:10, Uzytkownik pisze:

    > To zacznij w końcu pisać prawdę.

    No to dowiedz sie cos wiecej czemu to ubezpieczenie zdrozalo to moze
    porozmawiamy na jakims poziomie.

    > Żartujesz czy piszesz poważnie? Przestań teoretyzować i siać demagogię.
    > Korzystam m.in. i z tego pseudobanku

    Pseudobanku powiadasz? A to zapoznaj sie z zagadnieniem co to u nas jest
    bank.

    > - Fakt, że za przelewy jeszcze nie
    > biorą opłat, ale co miesiąc 5zł za prowadzenie konta i owszem.
    > Oczywiście są to nic nie znaczące opłaty, ale chodzi o sam fakt, że nie
    > ma już banków, które nie doją klientów, a w takich kiedyś miałem swoje
    > konta - 0zł opłat i 0zł przelewy.
    > Co do pocztowego to zajrzyj sobie w
    > https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat/
    > Czytamy: Konto Zawsze Darmowe
    > Za prowadzenie konta 0zł, ale każdy przelew 2,5zł

    W niedziele placilem za narty. Przelew 0 zlotych. Chcialbys jeszcze o
    cos spytac?

    > Masz jeszcze jakieś propozycje?
    > Zaznaczam, że mam konta w kilku bankach od wielu lat i wiem co było
    > kiedyś i co jest obecnie. Domownicy także mają w innych.

    Tak na marginesie to rozumiem, ze to Twoja pierwsza zmiana zasad
    prowadzenia rachunku? Ja jakos pamietam dyskusje sprzed bodaj dwoch lat
    jak to banki podniosly oplaty realizujac zyski z pozyskanych klientow.
    Ale rozumiem, ze ostatnie lata odbywales jakis wyrok, bo inaczej by Ci
    nie umknelo.

    > Ale ja Putina nie uważam za złego tak jak Ty.

    Tak jak ja? Gdzies to pisalem?
    A tak do meritum, to jak to jest? Zdrozal czy stanial?

    > Nie no, Ty to masz najlepsze rozeznanie, bo sprawdziłeś, że nic nie
    > podrożało. Od kiedy? Od wczoraj? Czy zeszłej niedzieli?

    Od pierwszego stycznia jak to wczesniej bywalo. A sorry. Byles w
    delegacji za duzym murem to Ci umknelo.

    > P.S. W stopce powinieneś sobie dopisać: Profesjonalny demagog.

    Nic sie boj. Ludzie to ocenia. Dodaj cos jeszcze o katolikach i bedzie
    komplet baraniego lba.

    Pozdro.. TK

  • 436. Data: 2017-01-18 23:49:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-18 o 22:49, Lisciasty pisze:

    > E? Ja nie płacę nic. Płaciłem bo miałem stare konto i olewałem
    > monity o zmianach, w końcu wprowadzili nowe opłaty i mnie kroili.
    > Ale zmieniłem typ konta na nowe i nic nie płacę.

    Mi go nawet zal, ze rzeczywistosc nie pasuje do paranoi, ale coz zrobic..

    Pozdro.. TK

  • 437. Data: 2017-01-19 01:06:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-18 o 23:46, Maniek4 pisze:

    > No to dowiedz sie cos wiecej czemu to ubezpieczenie zdrozalo to moze
    > porozmawiamy na jakims poziomie.

    Ty zapewne wiesz?
    Lewactwo z PeŁo i PeEsEl się skrzyknęło i robią na złość prezesowi, ale
    prezes się za nich weźmie, bo robią to bezprawnie.
    Tak niedawno się wypowiedział jeden z moich znajomych, zwolennik prezesa.
    Zapytałem go czy aby się dobrze czuje to mi odpowiedział.
    Cytuję dosłownie: "bo ty kur.... nawet se nie zdajesz sprawy ile
    stanowisk obsadziło PeŁo i PeEsEl swoimi rodzinami".
    Ty zapewne także podzielasz tą teorię spiskową?

    > Pseudobanku powiadasz? A to zapoznaj sie z zagadnieniem co to u nas
    > jest bank.

    Samo prowadzenie działalności na podstawie Prawa Bankowego nie uprawnia
    do porównania się z prawdziwymi bankami.
    Sposób funkcjonowania tego "banku" wiele pozostawia do życzenia. Dla
    mnie choćby brak możliwości wyświetlenia i dokonywania operacji na
    archiwalnych danych ponad 12 miesięcy wstecz, dyskwalifikuje tą instytucję.

    > W niedziele placilem za narty. Przelew 0 zlotych. Chcialbys jeszcze o
    > cos spytac?

    Widać "inteligencją to Ty nie grzeszysz".
    Obawiam się, że i tak nie zrozumiesz o co mi chodzi, dlatego Ci
    podpowiem. Przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz ..... i tak do skutku,
    aż zrozumiesz co ja napisałem, a o to ten fragment mojej wypowiedzi:
> [...]

    > lat jak to banki podniosly oplaty realizujac zyski z pozyskanych
    > klientow. Ale rozumiem, ze ostatnie lata odbywales jakis wyrok, bo

    Poddałem się dobrowolnej karze czytania Twoich "inteligentnych" wypowiedzi.

    > Tak jak ja? Gdzies to pisalem?
    > A tak do meritum, to jak to jest? Zdrozal czy stanial?

    Kto? Putin? Czy chodzi Ci o gaz od Putina? A może pytasz o węgiel? Bo to
    przecież o węglu pisałem, że zdrożał!
    Jak widać choćby Cię ironia kopała w dupsko to i tak byś nie zauważył.

    > Nic sie boj. Ludzie to ocenia. Dodaj cos jeszcze o katolikach i bedzie
    > komplet baraniego lba.

    Chciałeś być inteligentny czy śmieszny?
    Obawiam się, że ani jedno, ani drugie Ci nie wyszło.

  • 438. Data: 2017-01-19 07:12:50
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Maniek4 wrote:

    > Nic sie boj. Ludzie to ocenia. Dodaj cos jeszcze o katolikach i bedzie
    > komplet baraniego lba.

    Słoma z butów Ci wychodzi.

  • 439. Data: 2017-01-19 07:14:34
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Maniek4 wrote:

    > Przestan, bo to nudne jest.

    > No i czego to dowodzi?

    Ewidentnie, że masz klapki na oczach.

  • 440. Data: 2017-01-19 09:05:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 18:10:33 UTC+1 użytkownik
    > Co do pocztowego to zajrzyj sobie w
    > https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat/

    Zajrzałem

    > Czytamy: Konto Zawsze Darmowe

    Czytamy dokładnie

    > Za prowadzenie konta 0zł, ale każdy przelew 2,5zł

    Kliknij w link który sam podałeś i doczytaj dokładnie