  • 451. Data: 2017-01-19 12:58:09
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 15 Jan 2017 12:55:40 -0800 (PST), w
    <2...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > Prezydent miał prawo ułaskawić byłego szefa CBA na dowolnym etapie procesu - uznał
    warszawski sąd.
    > http://www.rp.pl/Polityka/303309885-Legalne-ulaskawi
    enie-Kaminskiego.html

    Pytanie było o łamania prawa czy o kompromitację?

  • 452. Data: 2017-01-19 12:59:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 16 Jan 2017 05:51:55 -0800 (PST), w
    <d...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Trybunal Konstytucyjny to twor czerwonej bandy na wypadek gdyby wykreowana przez
    nich demokratyczna opozycja okazala sie krnabrna. Sejm kontraktowy to bylo za malo.

    A wydawałoby się, że to był postulat Solidarności. Widzę pojętnym uczniem nowej
    wadzy jesteś :D

  • 453. Data: 2017-01-19 13:00:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 17 Jan 2017 03:15:11 -0800 (PST), w
    <5...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > a widzisz - tu sie moge z tobą zgodzic - kompletna kompromitacja tvp. Z jakiegos
    powodu zastosowano szlaban na wosp.
    > A wymazywanie serduszka to porażka -przecież to musiało wyjść na swiatlo dzienne.
    Mogli materialu nie puscic, byłoby inteligentniej.

    Nie doceniasz oddziaływania TVP na najgłupsze warstwy społeczne. Zapewniam --
    to działa.

  • 454. Data: 2017-01-19 13:04:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 17 Jan 2017 12:48:55 +0100, w <o5l0b7$u3r$1@node2.news.atman.pl>, Maniek4
    <r...@s...won> napisał(-a):

    > Znaczy obserwujemy takie zjawisko, ze najwiecej krzycza ci co nie dostaja.

    Znam rodzinę z 4 dzieci. Matka to aktywistka przeciwko 500+.
    I to nie taka co tylko w towarzystwie gardłuje.

  • 455. Data: 2017-01-19 13:15:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Polsaty i tefaleny to wedlug Ciebie dla najinteligetniejszych bo akurat je ogladasz?

  • 456. Data: 2017-01-19 13:19:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli dzisiaj ktos bylby w stanie udowodnic ze solidarnosc nie powstala na zlecenie
    czerwonej bandy to masz racje. Szkoda ze sie nie da tego od dawna zrobic. Od jak
    dawna? Od listy Maciarewicza.

  • 457. Data: 2017-01-19 13:23:30
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 stycznia 2017 12:04:34 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    czującego sie gospodarzem we wlasnym kraju".

    > czego jednym z elementow sa jowy, ktorym mowisz nie.

    nie mówie nie -mówię ze mają znikomy wpływ na system. Senat jest jednomandatowy i nie
    jest w nim w zaden sposób lepiej niz w sejmie.

    > Obecnie mamy twarda reke prezesa. Na dluzsza mete juz to przerabialismy
    > i nie wyszlo.

    znów miedzy wierszami wyczytałes ze ja uważam rządy pis z silnym prezesem za jakis
    ideał. Nie napisałem tak.

    > Demokracji nie ma jak ludzie nie chodza na wybory.

    za komuny chodzili - demokracji nie stwierdzono

    A nie beda chodzic
    > jak widza, ze nie maja wplywu.

    zgoda - a nie mieli wpływu bo nie mieli alternatywy - wszystkie partia dostępne
    wspierane przez media na karcie wyborczej były z posmagdalenkowego układu.
    Inne nie miały szans sie przebic z informacją wiec były ku chwale układu
    marginalizowane.

    Odeslali osmiorniczki, przyszly
    > Misiewiczki. Jak myslisz, jaka bedzie frekwencja w nastepnych wyborach?

    taka sama jak zawsze

    > Jak mozna z parlamentu pozbyc sie np. takiej idiotki jak spiewajaca,
    > byla ministra sportu, jesli syndyk masy chce ja miec u swego boku w
    > nastepnej kadencji?

    a dlaczego zakładac ze w jowach ona odpadnie?

    b.

  • 458. Data: 2017-01-19 13:24:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-19 o 11:19, Maniek4 pisze:

    > No tak. Wie to mniej wiecej kazdy srednio rozgarniety obserwator. Od
    > miesiecy mowi sie o tym w tjelewizi i radyju.

    W tym jedynie słusznym? :)

    > Ja tylko mialem nadzieje, ze po opisie Twoich towarzyskich relacji
    > jednak porozmawiamy o tym jaki wplyw ma obecna wladza na podwyzki
    > ubezpieczen. Ale ciagle nic.

    Jaki ma?
    W większej części.
    Na te podwyżki składa się kilka czynników. Zarówno wytyczne KNF i tu
    trzeba sobie powiedzieć, że te wytyczne zrodziły się za panowania PO.
    Tyle, że na mocy tych wytycznych, ubezpieczenia rosły o kilka % w skali
    roku, co przy deflacji nie stanowiło zbyt dużego obciążenia dla
    posiadacza pojazdu. Szczerze mówiąc to ja nawet na to nie zwracałem w
    ogóle uwagi, bo były to kwoty tak małe, że się tego nie odczuwało.
    Poza ww wytycznymi KNF, zrodziło się także szereg innych czynników
    takich jak: obecna inflacja, wzrost cen (także i na części samochodowe),
    niepokój związany z podatkami bankowymi. Czyli i tak związane z
    niepokojami, jakie wprowadził PiS.
    Ale największym czynnikiem tutaj jednak jest podatek Religi. Podatek ten
    (haracz) został wprowadzony za rządów Jarosława Kaczyńskiego w 2007r. w
    wysokości 12% od każdego ubezpieczenia obowiązkowego dla NFZ. Podatek
    ten wtedy także spowodował wzrost ubezpieczeń. Podatek ten jednak został
    zniesiony rok później, ale PiS obecnie chce go wprowadzić ponownie od
    tego roku tj. od 2017r. Co prawda mówią o 6%, ale TU w obawie podnoszą
    składki o wiele więcej.
    W zeszłym roku już za rządu PiS zapłaciłem za OC i NW za jedno z aut o
    50% drożej niż płaciłem rok wcześniej, czyli zanim PiS doszedł do władzy.
    Za kilka dni muszę wykupić kolejne ubezpieczenie (pełny pakiet
    ubezpieczeń OC, NW, AC, Assistance). Dowiadywałem się dzisiaj i wiem, że
    będzie drożej o 30%. W zeszłym roku przy tym samym pakiecie była
    podwyżka ok. kilkunastu %. Ale i tak mam obecnie w jednym z najtańszych
    TU. W innych zapłaciłbym o ok. 10-20% drożej.

    > No to sobie plac i publicznie nie narzekaj. Ja nie zauwazylem zadnych
    > niedogodnosci, ale rozumiem, ze masz specyficzne oczekiwania, ktore
    > moze po prostu kosztuja.

    No wiesz, to nie jest mój jedyny i nie pierwszy bank, dlatego mam
    porównanie i być może przez to zbyt wygórowane oczekiwania.

    > No a pozniej napisales:
    > "Co do pocztowego to zajrzyj sobie w
    > https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat/
    > Czytamy: Konto Zawsze Darmowe
    > Za prowadzenie konta 0zł, ale każdy przelew 2,5zł"
    >
    > To juz ja nie wiem o co Tobie chodzi.

    Chodzi mi o to, że kiedyś otworzyłem konta w bankach, w których nie
    miałem żadnych opłat ani za prowadzenie konta, ani opłat za przelewy.
    Ale w tych bankach, gdzie tak miałem dobrze, już wprowadzono opłaty od
    jakiegoś czasu np. opłaty za prowadzenie konta i opłaty te wzrosły przez
    ostatni rok o 25%. To chyba dużo jak na jeden rok?
    Poza tym napisałem, że obecnie nie znajdzie się już banku, który miałby
    w ofercie darmowe konta, takie z których kiedyś korzystałem.
    Jak jest 0zł za prowadzenie konta to kroją za przelewy.
    Jak przelewy są darmowe to jest opłata za prowadzenie konta.
    Tak więc jak nie kijem go to pałą.

    > Jako dowod na zle rzadzenie pis. To Ci odpisalem, ze mi gaz stanial.

    Ale czy ja to kwestionuję? Nie kwestionuję. Wiem, że staniał dokładnie o
    1,786 grosza za kWh w porównaniu z rokiem 2015
    Ja natomiast Ci napisałem, że jest to gaz od Putina i to dzięki niemu
    mamy nieco taniej.
    Tak więc z tym gazem PiS nie ma nic wspólnego.

    Węgiel, który zdrożał zaś pochodzi z Polski.
    Wnioski wyciągnij sam.

  • 459. Data: 2017-01-19 13:24:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-19 o 09:11, Kris pisze:
    > Sprawdzimy Twoją

    No i nie zdałeś egzaminu na inteligencję.

    zrozumiesz co ja napisałem, a o to ten fragment mojej >wypowiedzi:
    > Po kliknięciu w link który podałeś:
    https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat/
    > znalazłem,
    >
    > 1.PROWADZENIE RACHUNKU
    > 1.1
    > Opłata za prowadzenie rachunku miesięcznie 0 zł
    > gwarancja niezmienności opłaty

    Przeczytaj sobie co ja napisałem wcześniej, bo widać, że inteligencją to
    Ty jednak nie grzeszysz.

    Pisałem, że według mojej wiedzy to już wszystkie banki zaczęły "kroić"
    swoich klientów. Maniek napisał, żebym zmienił bank i zaproponował
    pocztowy w którym ponoć nie ma opłat.

    Wskazałem ten link i pokazałem, że jednak ten bank także nie jest
    darmowy, bo choć reklamuje się, że nie pobiera opłat za prowadzenie
    konta to każe sobie płacić 2,50zł za każdy przelew.

    Pisałem też, że korzystam z tego banku i nie płacę za przelewy. Płacę
    natomiast co miesiąc 5zł za prowadzenie konta. Nie pisałem, że mam taki
    sam rodzaj konta.

    Co do opłaty 5zł w moim przypadku to nie wiem, kiedy ona się pojawiła.
    Przekonany jestem, że konto było bez opłat za prowadzenie i bez opłat za
    przelewy. Niestety nie jestem w stanie teraz sprawdzić od kiedy są te
    opłaty, ponieważ pocztowy udostępnia historię operacji tylko do 12
    miesięcy wstecz. Być może da się sięgnąć dalej zamawiając wyciąg.

    Pisałem też, że w innych bankach, z którymi mam do czynienia i konta od
    lat, najpierw wprowadzono opłaty, a w przeciągu ostatniego roku opłaty
    te wzrosły o 25%

    Masz jeszcze jakiś problem ze zrozumieniem o czym jest dyskusja?

  • 460. Data: 2017-01-19 13:36:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-19 o 09:05, Kris pisze:
    > W dniu środa, 18 stycznia 2017 18:10:33 UTC+1 użytkownik
    > Zajrzałem

    > Czytamy dokładnie

    > Kliknij w link który sam podałeś i doczytaj dokładnie

    OK. Mój błąd. Zwracam honor.

    Wg taryfikatora przelewy i zlecenia stałe, internetowe 0zł.

    Qwa lecę się więc kłócić o te 5zł. Może co wykłucę ;)