  • 461. Data: 2017-01-19 14:15:14
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 stycznia 2017 13:36:30 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > OK. Mój błąd. Zwracam honor.

    Ok to sprawa pocztowego wyjaśniona, darmowe konto, darmowe przelewy, Twój przydługi
    wykład w poprzednim poście do kasacji
    Jeszcze tylko sprawdź na jakiej podstawie Credit Agricole kroi Ciebie 30-50zł za
    wypłaty z bankomatów PKO BP
    Bo też niewiarygodne to jest

  • 462. Data: 2017-01-19 14:28:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-19 o 14:15, Kris pisze:

    > Jeszcze tylko sprawdź na jakiej podstawie Credit Agricole kroi Ciebie 30-50zł za
    wypłaty z bankomatów PKO BP
    > Bo też niewiarygodne to jest

    Nie wiem czy teraz da się to ustalić, bo to było parę lat temu, kiedy
    jeszcze mieszkałem koło banku PKO BP. Nie wiem nawet czy jeszcze są
    nadal takie opłaty, ale wtedy były. Kto je nakładał? Ja wtedy wiązałem
    to z bankiem PKO BP, bo tylko w ich bankomatach były tak duże prowizje.
    Obecnie ten bank i jego bankomaty omijam szerokim łukiem, tym bardziej,
    że co 100m stoi obecnie jakiś bankomat.

  • 463. Data: 2017-01-19 14:31:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 stycznia 2017 13:24:34 UTC+1 użytkownik > Poza ww wytycznymi KNF,
    zrodziło się także szereg innych czynników
> [...]
    > niepokój związany z podatkami bankowymi. Czyli i tak związane z
    > niepokojami, jakie wprowadził PiS.
    > Ale największym czynnikiem tutaj jednak jest podatek Religi. Podatek ten
    > (haracz) został wprowadzony za rządów Jarosława Kaczyńskiego w 2007r. w
    > wysokości 12% od każdego ubezpieczenia obowiązkowego dla NFZ. Podatek
    > ten wtedy także spowodował wzrost ubezpieczeń. Podatek ten jednak został
    > zniesiony rok później, ale PiS obecnie chce go wprowadzić ponownie od
    > tego roku tj. od 2017r. Co prawda mówią o 6%, ale TU w obawie podnoszą

    A czasem nie dlatego że rodacy coraz więcej autami za granice jeżdżą, wiec i szkody
    tam się trafiają a są wtedy droższe w likwidacji. A może dlatego ze praktycznie na
    każdym rogu powstała "kancelarie" które szuka poszkodowanych do kilku/kilkunastu(?)
    lat wstecz i sądownie wygrywają większe kwoty odszkodowań+ odsetki+ zwrot kosztów.
    Te dwie sprawy+ rekomendacja KNF to główni "sprawcy" tegorocznych podwyżek polis
    samochodowych. Ostra konkurencja powodowała ze w ostatnich latach polisy samochodowe
    były na granicy rentowności
    Ale PIS za to winić to karkołomna teza. Tyle że chcący uderzyć to się bat zawsze
    znajdzie.
    No i szukać trzeba- Axa w której przez ostatnie lata ubezpieczałem auto za ok
    300zł/rok zaproponowała mi kontynuację na ten rok ponad 600zł. Kwadrans grzebania w
    Internecie i znalazłem sporo tańszą ofertę. Zmiana ubezpieczyciela to praktycznie
    żadne formalności więc bez żalu pożegnam Axe
    Średnia składka jest u nas jedną z niższych w Europie.
    Ale czy to też wina PIS?
    Mieszkaniówki np. nie zdrożały wg moich obserwacji- w ostatnich 3 miesiącach 3 polisy
    na nieruchomości wykupywałem i składki praktycznie bez zmian.

  • 464. Data: 2017-01-19 15:21:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-19 o 13:24, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > trzeba sobie powiedzieć, że te wytyczne zrodziły się za panowania PO.
    > Tyle, że na mocy tych wytycznych, ubezpieczenia rosły o kilka % w skali
    > roku, co przy deflacji nie stanowiło zbyt dużego obciążenia dla
    > posiadacza pojazdu. Szczerze mówiąc to ja nawet na to nie zwracałem w
    > ogóle uwagi, bo były to kwoty tak małe, że się tego nie odczuwało.
    > Poza ww wytycznymi KNF, zrodziło się także szereg innych czynników
    > takich jak: obecna inflacja, wzrost cen (także i na części samochodowe),
    > niepokój związany z podatkami bankowymi. Czyli i tak związane z

    Nie tylko niepokój ale i faktycznie wprowadzony podatek bankowy, który
    mimo nazwy objął również ubezpieczenia.

    --
    Pete

  • 465. Data: 2017-01-19 16:12:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-19 o 13:23, Budyń pisze:
> [...]
    czującego sie gospodarzem we wlasnym kraju".

    > nie mówie nie -mówię ze mają znikomy wpływ na system. Senat jest jednomandatowy i
    nie jest w nim w zaden sposób lepiej niz w sejmie.

    > znów miedzy wierszami wyczytałes ze ja uważam rządy pis z silnym prezesem za jakis
    ideał. Nie napisałem tak.

    Mam odwrotne wrazenie, ze sam czytasz cos czego ja nie napisalem.
    Twarda reka i brak wplywu wyborcow na twarze vs jowy. Taki mial byc
    kontekst.

    > za komuny chodzili - demokracji nie stwierdzono

    Widzisz jakis glebszy sens porownywania skrajnych przypadkow, nie
    mieszczacych sie w definicji?

    > A nie beda chodzic
    >
    > zgoda - a nie mieli wpływu bo nie mieli alternatywy - wszystkie partia dostępne
    wspierane przez media na karcie wyborczej były z posmagdalenkowego układu.
    > Inne nie miały szans sie przebic z informacją wiec były ku chwale układu
    marginalizowane.

    Nie prawda. PiS juz rzadzil.

    > Odeslali osmiorniczki, przyszly
    >
    > taka sama jak zawsze

    Wujowa znaczy sie.

    > a dlaczego zakładac ze w jowach ona odpadnie?

    Mniejsza o nia. Rozumiesz o co chodzi.

    Pozdro.. TK

  • 466. Data: 2017-01-19 16:13:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-19 o 13:04, r...@k...pl pisze:

    > Znam rodzinę z 4 dzieci. Matka to aktywistka przeciwko 500+.
    > I to nie taka co tylko w towarzystwie gardłuje.

    No dobra, ale paradoksow doszukamy sie znacznie wiekszej liczbie dziedzin.

    Pozdro.. TK

  • 467. Data: 2017-01-19 16:16:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-19 o 14:28, Uzytkownik pisze:

    > Nie wiem czy teraz da się to ustalić, bo to było parę lat temu [...]

    Pare lat temu?????????
    Chlopie, pisales, ze przez pis podrozalo. No wez zachowaj choc twarz.

  • 468. Data: 2017-01-19 16:34:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > W tym jedynie słusznym? :)

    Zwykle brak wiedzy nie jest powodem do dumy tylko odwrotnie.
    Sorry, ale dalej mi sie nie chce.

    Pozdro.. TK

  • 469. Data: 2017-01-19 16:41:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-19 o 14:31, Kris pisze:

> [...]
    polisy na nieruchomości wykupywałem i składki praktycznie bez zmian.

    Oczywiście. Jakże mogłem przypisać winę tak zacnemu i świętemu
    ugrupowaniu jak PiS. To wszystko wina Żydów, lewaków i masonerii, którzy
    wspólnie uknuli intrygę przeciwko prezesowi. PiS oczywiście twierdzi, że
    te podatki nie dotkną klientów, bo one mają być zapłacone przez sklepy,
    banki i TU z własnej kieszeni. Większej głupoty to nie słyszałem.

    Pomyśl no chłopie logicznie. Nagle w przeciągu roku zaczęli więcej
    jeździć autami za granicę? Nie! Jeżdżą już od wielu lat i od wielu lat
    TU kalkulują także i te ryzyka i stopniowo ceny ubezpieczeń były podnoszone.

    Rekomendacje KNF były o wiele wcześniej i także po nich pojawiły się
    podwyżki. Tak więc wpływ na ostatnią podwyżkę ma najmniejszy.

    Nagle wszyscy zaczęli wynajmować firmy prawnicze? Jaki związek ma firma
    prawnicza z wypłacanymi odszkodowaniami? Przecież klient wynajmując taką
    firmę domaga się tylko tego co mu się należy/należało i nie zostało
    wypłacone. Klient nie domaga się czegoś ponad tylko tego co mu się
    należało i co już było wkalkulowane w ryzyko TU podczas zawierania
    umowy. Gdybym miał nadzór nad TU to za takie stwierdzenia TU, że muszą
    podnieść ceny ubezpieczeń, bo ludzie zaczęli dochodzić swoich roszczeń
    poprzez firmy prawnicze, po prostu odebrałbym koncesje, bo oznacza to,
    że firma ubezpieczeniowa z góry zakładała brać pieniądze za
    ubezpieczenia i nie wypłacać należnych odszkodowań.

    Powoływanie się na taki powód jest totalnie absurdalny.

    Skoro firmy działały na granicy rentowności to oznacza, że firmy nie
    zapłacą z własnej kieszeni dodatkowych podatków nałożonych przez
    Jarosława, bo nie mają z czego. Muszą podnieść ceny usług, albo ogłosić
    upadłość.

  • 470. Data: 2017-01-19 16:53:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-19 o 16:16, Maniek4 pisze:

    > Pare lat temu?????????
    > Chlopie, pisales, ze przez pis podrozalo. No wez zachowaj choc twarz.

    Przestań konfabulować. W którym miejscu pisałem, że za to obwiniam PiS?

    Coś Ci się chłopie popierdzieliło w główce, bo dyskutowaliśmy o bankach,
    a ja napisałem, których nie darzę zaufaniem i dlaczego i tu się znalazł
    także PKO BP za tak wysokie opłaty z jakim się spotkałem.

    Masz jakieś kompleksy czy co, że tak wszystko odbierasz osobiście,
    choćby jak ten tekst o "baranim łbie".