  • 471. Data: 2017-01-19 16:57:15
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 22:54:35 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > minął ponad rok. jakoś nikt się nie zainteresował sprwadzeniem wraku

    > w porównaniu do Misiewiczów to jej zarobki były faktycznie żałośnie
    > niskie

    Że tak Ciebie zacytuję: "czyli typowe a bo PO"
    Zauważ że ośmiornicożerców, miłośników zegarków chętnych do pracy na Ukrainie za
    1300pln, czy biedną Bieńkowską wyborcy juz rozliczyli. Daj się wykazać Misiewiczom-
    wyborcy ich rozliczą jakby co.

  • 472. Data: 2017-01-19 21:32:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 Jan 2017 07:57:15 -0800 (PST), w
    <b...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Daj się wykazać Misiewiczom- wyborcy ich rozliczą jakby co.

    Misiewicz dostał złoty medal, więc widać jest niezastąpiony.

  • 473. Data: 2017-01-19 21:35:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jesli dzisiaj ktos bylby w stanie udowodnic ze solidarnosc nie powstala na zlecenie
    czerwonej bandy to masz racje. Szkoda ze sie nie da tego od dawna zrobic. Od jak
    dawna? Od listy Maciarewicza.

    Dostałem okrojoną wersję -- bez tych milionów nazwisk.
    A był tak Kaczyński? Bo bez mysła współpracował z czerwonym Wałęsą :D.

  • 474. Data: 2017-01-19 21:42:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 Jan 2017 04:15:23 -0800 (PST), w
    <d...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Polsaty i tefaleny to wedlug Ciebie dla najinteligetniejszych bo akurat je
    ogladasz?

    Moja próbka to znajomi+rodzina, więc w tym zakresie mogę potwierdzić twoje
    przypuszczenia.

    Ale na szerszą skalę, to musielibyśmy założyć, że reklamodawcy częściej emitują
    reklamy w mediach oglądanych przez wykształconych (a więc lepiej zarabiających)
    ludzi. A nakładając to na informację, że budżet reklamowy TVPis zaczął
    załamywać się w IV kwartale ubr. i brakuje im kasy...

  • 475. Data: 2017-01-19 22:28:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem czy Kaczynscy byli. Ale Walesa byl i bylo wielu poslow z pierwszego podobno
    demokratycznego sejmu. Na dodatek w lawach demokratycznej opozycji siedzialo wielu
    dzialaczy PZPR.

  • 476. Data: 2017-01-19 22:32:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-19 o 16:41, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > firmę domaga się tylko tego co mu się należy/należało i nie zostało
    > wypłacone. Klient nie domaga się czegoś ponad tylko tego co mu się
    > należało i co już było wkalkulowane w ryzyko TU podczas zawierania
    > umowy. Gdybym miał nadzór nad TU to za takie stwierdzenia TU, że muszą
    > podnieść ceny ubezpieczeń, bo ludzie zaczęli dochodzić swoich roszczeń
    > poprzez firmy prawnicze, po prostu odebrałbym koncesje, bo oznacza to,
    > że firma ubezpieczeniowa z góry zakładała brać pieniądze za
    > ubezpieczenia i nie wypłacać należnych odszkodowań.
    >
    > Powoływanie się na taki powód jest totalnie absurdalny.

    A kiedy Ty ostatnio likwidowales szkode? Ja w przeciagu roku dwa razy.
    Za pierwszym razem przyjechal jak kiedys likwidator. Firma standardowo
    przelala smieszna kwote liczac, ze blachy kupie na znanym portalu
    aukcyjnym i szczesliwie zostanie mi z tego jakies piec stow. Napisalem
    odwolanie. Firma odpowiedziala mniej wiecej "pocaluj sie jak sie tak
    zegniesz". Wynajalem wiec dreczyciela za 20% ugranej wartosci. Koles
    napisal jedno pismo i na koncie w ciagu tygodnia pojawilo sie mniej
    wiecej dwa razy tyle co zaproponowala firma na poczatku.
    Ostania szkoda zalatwiona na telefon i na podstawie jednego zdjecia,
    praktycznie bez zastrzerzen co do kwoty. Taka jest roznica, ze szkoda
    dzis liczona jest realnie a nie jak wczesniej z prowizji prezesa. Jak
    przypisac to pisowi to tak wlasnie powinno byc. A ze ubezpieczenie
    wzroslo? No coz. Uczciwosc kosztuje.

    Pozdro.. TK

  • 477. Data: 2017-01-19 22:34:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-19 o 16:53, Uzytkownik pisze:

    > Przestań konfabulować. W którym miejscu pisałem, że za to obwiniam PiS?
    >
    > Coś Ci się chłopie popierdzieliło w główce, bo dyskutowaliśmy o bankach,
    > a ja napisałem, których nie darzę zaufaniem i dlaczego i tu się znalazł
    > także PKO BP za tak wysokie opłaty z jakim się spotkałem.
    >
    > Masz jakieś kompleksy czy co, że tak wszystko odbierasz osobiście,
    > choćby jak ten tekst o "baranim łbie".

    A to juz nie przez pis oplaty zdrozaly? A to przepraszam. Jak nie przez
    pis to OK.

    Pozdro.. TK

  • 478. Data: 2017-01-19 22:41:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-19 o 21:32, r...@k...pl pisze:
    > Thu, 19 Jan 2017 07:57:15 -0800 (PST), w
    > <b...@g...c
    om>, Kris

    > Misiewicz dostał złoty medal, więc widać jest niezastąpiony.

    Narazie trzeba zachowac spokoj. PiS rozliczy PO a jak juz rozliczy, to
    pogoni sie i PiS. Za pare lat jest szansa, ze zacznie byc normalnie.

    Pozdro.. TK

  • 479. Data: 2017-01-19 22:47:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]

    podobno demokratycznego sejmu. Na dodatek w lawach demokratycznej opozycji siedzialo

    Teraz siedzą w ławach PiS.
    A na wioskach to już generalnie w strukturach PiS pzprowcy mają chyba 100%
    obłożenie :D

  • 480. Data: 2017-01-19 23:09:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie sledze tego az tak dokladnie zeby wiedziec czy pis na prowincji w stu procentach
    oparl sie na bylych czlonkach pzpr. A moze to jest z nimi tak jak z takim jednym co
    mu w tv doszywali latke ze bral udzial z jakiejs pacyfikacji strajkujacych. Pytaja go
    szukajac sensacji a on mowi ze tak. Ze byl wtedy w wojsku z normalnego poboru i go z
    jednostka wyslali. To moze to 100% pezetpeerowcow z pisu na prowincji to nie byli
    sekretarze. A moze to sa ludzie ktorzy zapisali sie do pzpr bo tak wypadalo, albo
    liczyli ze szybciej mieszkanie dostana, a moze uwierzyli ze tak bedzie lepiej. Teraz
    tez sa ludzie co nie tylko wierza ale by sie dali pokroc za Petru, Kijowskiego,
    Komorowskiego itd.