  • 51. Data: 2016-12-13 12:11:14
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 13 grudnia 2016 12:03:56 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd napisał:
    > Tyle, że np. w budowlance można wziąć Ukraińca który będzie
    > robił za niższe pieniądze, więc za chwilę zlecenia na których zarobisz
    > tyle, żeby zapłacić Polakowi nie dostaniesz...

    Już niedługo. Za parę miesięcy Ukraińcy będą mieć pozwolenie na pracę
    w całej Unii, w ciągu tygodnia czmychnie ich milion na zachód
    i tyle będziemy mieć taniej siły roboczej :P

    L.

  • 52. Data: 2016-12-13 12:14:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    m4rkiz wrote:

> [...]
    miloscia do po i agenta bolka. Wybrali kilka milionow rodzin sposrod wszystkich i im
    dali. Tutaj tez zamias osmiorniczki samemu wpierdalac dadza kilku milionom ludzi tani
    prad zeby takich baranow jat ty nie truli. Pewno piece akumulacyjne tez beda na jakis
    preferencyjnych warunkach wybranym sprzedawali. Na przyklad za 15% ceny.

    > tylko per saldo taniej zalatwic to w kraju niz ladowac kase w eu a
    > odbierac w doplatach do niemieckich wiatrakow

    dawaj wyliczenia

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2016-12-13 12:16:51
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Teraz nocny kosztuje trzydziesci groszy z ogonkiem i sa w nim podatki, vaty,
    akcyzy, numery kolnierzykow prezesow zakladow energetycznych. Mowili ze prad do celow
    grzewczych w gospodarstwach domowych nie bedzie obciazony zadnymi podatkami.

    U mnie wychodzi około 29 gr ze wszystkim.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 54. Data: 2016-12-13 12:20:01
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2016 22:49:20 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    cos tam oplaca sie spoleczenstwu jako calosci to moze i warto tak dzialac. Mimo ze
    trzeba komus zabrac by komus dorzucic - z indywidualnego punktu widzenia moze to
    wygladac gorzej.

    > nie. to tylko chwilowo tak im się wydaje

    to sie dopiero okaże - wiesz tyle samo jak i każdy

    mogli byc jeszcze bogatsi. Ludzie to widzą, sondaze to potwierdzają.

    > mowisz, zę ludzie widzą, ze jedynymi, któ(C)zy zarabiają są Misiewicze i
    > mimo to im się podoba?

    jesli chodzi o tzw misiewiczów to własciwie tak, ludziom to sie podoba bo to kwestia
    skali - lista misiewiczów opublikowana przez petru to 40nazwisk, natomiast:
    "W 2012 r została opublikowana tzw. lista wstydu PO, na której widnieje 428 nazwisk
    jeżeli dodamy do tego 408 osób z listy PSL to na tych listach znalazło się ponad 430
    osób, był podział wieś należała do PSL a tzw. miasto głównie do PO."

    b.

  • 55. Data: 2016-12-13 12:38:16
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 13 Dec 2016 02:35:05 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Z dużym bufem jeśli już.
    > Bo ten tańszy prąd to tylko w nocy będzie jeśli już

    Bufor się przyda, ale nawet bez dałoby radę. Nawet z defrostem i pracą z
    niskim copem lub na grzałkach sprawność będzie w okolicach piecy
    akumulacyjnych.

    Zakładając stabilność tej "ulgi" w czasie najprościej byłoby dać kable
    grzejne w grubą wylewkę i ściany, tylko to mocne ograniczanie się na jedno
    rozwiązanie, bo jak ulga poleci to zostaje się z niczym, więc tu bufor
    rzeczywiście lepszy.

    --
    scruffty

  • 56. Data: 2016-12-13 12:42:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    osób, był podział wieś należała do PSL a tzw. miasto głównie do PO."

    aha. czyli typowe a bo PO!

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2016-12-13 12:45:10
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Koszt paliwa nie jest ten sam.

  • 58. Data: 2016-12-13 12:47:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    napisał:

    >Już niedługo. Za parę miesięcy Ukraińcy będą mieć pozwolenie na pracę
    >w całej Unii, w ciągu tygodnia czmychnie ich milion na zachód
    >i tyle będziemy mieć taniej siły roboczej :P

    Przeciez wiekszosc z tych co maja pozwolenie na Polske juz robi na czarno u
    Niemca.

    L.

  • 59. Data: 2016-12-13 12:48:23
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ludzie coś się stało!, Kris nie zabrał jeszcze głosu w tym nowym wątku, to
    >nie zgodne ze standardem.

    to niezgodne z prawem

  • 60. Data: 2016-12-13 12:48:43
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 grudnia 2016 12:43:37 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    ponad 430 osób, był podział wieś należała do PSL a tzw. miasto głównie do PO."

    co typowe? Wiekszosc ludków porównuje dostępne opcje i wybiera opcję najlepszą
    (ewentualnie najmniejsze zło) - raczej mało jest osób, które pójdą głosować wyłącznie
    na partię "idealną".
    Skala 40/800 mówi, która opcja w zakresie kolesiostwa jest lepsza.

    b.