  • 71. Data: 2016-12-13 19:26:59
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 grudnia 2016 18:47:36 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Czyli coś jak PZPR.
    > Kłopot taki, że gospodarka się cofnie.

    jesli to ma wyglądać tak:
    """17 lat temu polski rząd sprzedał włoskiej firmie 52 proc. akcji banku Pekao SA,
    dokapitalizowawszy go wprzódy z pieniędzy publicznych, za 3,4 mld złotych. Przez te
    17 lat samej tylko dywidendy z działalności banku mieli Włosi 24 mld; innych zysków
    tutaj nie bierzemy pod uwagę, bo trudno je oszacować. A teraz odsprzedali polskiemu
    rządowi 33 proc. za 10,5 mld. """" @ziemkiewicz

    to niech sie qurcze cofa. Dymani bylismy bez mydła, niewątpliwie zagranica teraz
    bedzie protestowac ze sie kolonia buntuje... Skutkiem będą owszem wyższe ceny obsługi
    długu i takie tam - ale i tak nam sie to opłaci.

    b.

  • 72. Data: 2016-12-13 21:02:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    "Wam"?
    Wystawałeś na Krakowskim w deszczu i mrozie?
    Ja bym chciał Polski także dla tych, którzy nie wystawali (bo np. nie mieli czasu,
    lub nie mają ochoty na modlitwy na środku chodnika).
    Wybór między dżumą (cwaniakami podsiębiernymi), a cholerą (gołodupcami).

    -----

  • 73. Data: 2016-12-13 21:08:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bardziej sie obawiam ze napadna nas zbrojnie niemcy niz bankructwa Polski. Dlugi
    niemiec od dawna sa wyzsze niz mozliwosc ich splaty. Na niemca jest w euro cztery
    razy wiecej dlugu panstwa niz na polaka w zlotowkach. I jak na ironie niemiecki
    polsko jezyczny onanet podal sensacyjna informacje ze Rosja zaczyna wydawac kase z
    rezerwy. Glupi rusofob stwierdzi ze dobrze a madry czlowiek zauwazy ze Rosja ma
    rezerwy i moze z nich dolozyc do wydatkow biezacych. Jesli idzie o wysokosc rezerw
    walutowych to w Europie najwieksze maja Rosja, Szwajcaria. Na trzecim miejscu jest
    Polska. W tworzeniu deficytu budzetowego przy dzisiejszych dzialaniach niemiec w
    trzeciej rzeszy rzadzili amatorzy. Wtedy skonczylo sie to wojna. Jakis czas sie
    niemcom udawalo doic innych bez wojny. Byly to nowo przyjmowane do uni bedacej pod
    zarzadem niemiec panstwa. Ale skonczylo sie babce sranie. Jeszcze nas doja ale i to
    sie skonczy. Z Ukraina sie nie udalo, mieli by butelke niewypitke na kilka lat.
    Zostala im juz tylko wojna. A Polska nie zbankrutuje. Nie ma zadnych dlugoterminowych
    przeslanek zeby tak sie stalo.

  • 74. Data: 2016-12-13 21:10:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A po co zbrojnie po agresji z 2004 roku?
    Oglądałeś "słynną" wypowiedź Kohla z wewnętrznego spotkania CSU?

    -----

  • 75. Data: 2016-12-13 21:13:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pan Telewizor zlotousty powiedzial ze mozna sie bylo rozgrzac podskakujac jak
    kukielka na gumce na manifestacjach KODu. Wyrazu kukielka nie uzylem przypadkowo.

  • 76. Data: 2016-12-13 21:22:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Gdyby w kolejnych wyborach wygrali przekreciarze

    przecież właśnie wygrali ostatnie wybory. i walą przekręty na bezczela.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 77. Data: 2016-12-13 21:47:31
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-12-13 12:14, masti wrote:

    > dawaj wyliczenia

    nie posiadam, intuicja podpowiada mi jednak ze czego by nie robic to
    kasa z pradu zostanie 'w kraju' czy przez mniejsze podatki, czy przez
    zwiekszona prace elektrowni, gornictwa itp

    zas zakup wiatraka za granica sprawia ze ta kasa z kraju znika
    w calosci lub znacznej czesci (jezeli ew. zalapiemy sie na jakies
    podwykonastwo)

  • 78. Data: 2016-12-13 21:49:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 grudnia 2016 21:23:38 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > przecież właśnie wygrali ostatnie wybory. i walą przekręty na bezczela.

    Ryczenie świń oderwanych od koryta trwa, trwa i potrwa jeszcze trochę.
    A później ośmiornicożercy zawitają na śmietnik historii.
    PIS to nie moja bajka ale udało im się odsunąć od władzy ośmiornicożercow- a to było
    konieczne

  • 79. Data: 2016-12-13 22:04:06
    Od: "Grzegorz" <n...@f...too>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    > Czyli coś jak PZPR.
    > Kłopot taki, że gospodarka się cofnie.
    > Obserwujesz kurs złotówki? Oprocentowanie obligacji skarbowych? Po ilu
    > latach to je..nie na pysk (podobnie jak za Gierka)?

    To reakcja na odpływ kapitału spekulacyjnego, czyli takiego co opiera się na
    najbardziej płynnych środkach.
    Początkowo niby wskaźniki giełdy rosną ale nie na skutek inwestycji.
    Kiedy ci "inwestorzy" nie mogą liczyć na dalsze dojenie budżetu bo rząd
    przesuwa środki na programy socjalne
    to przenoszą się na inne rynki tzw wschodzące i doją tam.
    Wiąże się to z zamianą złotówek na inne waluty.

  • 80. Data: 2016-12-13 22:36:05
    Od: "Grzegorz" <n...@f...too>

    > a z czego wynikało? jakiś projekt ustawy opublikowano?

    > czyli nic nie zrozumiałeś.

    > i jak zwykle z braku argumentów uciekasz do adpersonów.

    > tak jest. nalezy znieść wszystkie podatki. będzie taniej. Nobel z
    > ekonomii Ci się należy

    Wystarczy wprowadzić dodatkową taryfę powiązaną z Power Factor Corection
    której obecnie nie ma.
    Teraz płacimy za to co pokazuje licznik.
    Elektrownia dostarcza nam jednak dużo więcej.
    Tego naddatku licznik nie pokazuje.
    Współczsne odbiorniki prądu wpływają fatalnie na jakość obciążenia.*
    Obciążenie rezystancyjne jest pozbawione tych wad.

    Nie jest to oferta dla PC.
    Ci co się ślinią, że całą chałupę na tym pociągną ślinią się przedwcześnie.

    Do ugrania jest kilkadziesiąt % + poprawa jakości prądu

    * Produkcja mocy biernej i harmonicznych przez gospodarstwa domowe