  • 11. Data: 2022-02-14 21:48:40
    Temat: Re: Na powietrzną pompę ciepła będzie można dostać do 7 tys. zł dotacji, a na gruntową -- 21 tys. zł.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 14 lutego 2022 o 20:51:49 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Sugerujesz, że zenuś jest jednak żywy?
    >
    > W sumie, może masz rację.
    Za jakiś czas będziesz się głupi chuju czepiał że cię traktuje per noga. Idź zrób
    laskę runtowi, ostatnio chcesz się z nim zakolegować i włazisz mu w runt dziurę w
    dupie bez wazeliny.

  • 12. Data: 2022-02-14 22:35:19
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 14 February 2022 at 19:46:36 UTC+1, Marcin N wrote:

    > Ciemny jesteś jak... mniejsza z tym.
    > Mój mały dom w ciągu ostatnich dwóch lat (dokładnie 715 dni) zużył 2595
    > kWh na ogrzewanie - to dane obliczone przez moją pompę ciepła.
    >
    > Wychodzi 3.76 kWh dziennie (średnio, licząc cały rok), czyli 156W gdyby
    > grzanie było stale włączone.
    >
    > 156W to średni pobór prądu przez moją pompę ciepła. Niech COP wynosi 3,
    > niech ogrzewanie jest włączone przez pół roku na rok.
    >
    > Wychodzi 936W - tyle powinien mieć grzejnik elektryczny włączony non
    > stop zimą, żeby ogrzać mój CAŁY DOM.
    >
    > A ty grzej jeden pokój grzejnikiem 2 kW...

> [...]
    czytaj, a nie marudź

    dotację dostanie ten, co pompy nie ma, a chce,
    ale pod warunkiem, że mieszka w styropianowym termosie.

    ==Zgodnie z nimi, na dopłaty z programu mogą liczyć tylko budynki, których
    współczynnik Ep (roczne zapotrzebowanie budynku na nieodnawialną energię
    pierwotną) nie jest wyższy niż 63 kWh/mkw. na rok, a w kolejnych latach
    ma być jeszcze niższy, na poziomie maksymalnie 55 kWh/mkw. na rok.'

  • 13. Data: 2022-02-15 01:35:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 14 lutego 2022 o 20:15:18 UTC+1 Marcin N napisał(a):
    jestem Adela twój wirtualny przewodnik ..... ".
    > Automat nie wypisywałby takich głupot. Doszkoliłby się przeglądając
> [...]
    Masz drugi przykład że to maszyna. Maszyna pisała stereopian czy jakoś tak. Zwrócono
    maszynie uwagę i już dobrze napisała.

  • 14. Data: 2022-02-15 09:31:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Walentynki, a Ty nie policzyłeś ciepła wydzielanego podczas ruchów frykcyjnych ;-)

    -----

  • 15. Data: 2022-02-15 12:30:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 15.02.2022 o 09:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Walentynki, a Ty nie policzyłeś ciepła wydzielanego podczas ruchów
    > frykcyjnych ;-)
    >

    > -----

    Spoko, spoko. Jestem przekonany, ze moja pompa ciepła uwzględniła je w
    swoich wyliczeniach. Jest bystrzejsza niż niejeden tu piszący. ;)

    --
    MN

  • 16. Data: 2022-02-15 15:59:33
    Temat: Re: zenek robi laskę każdemu
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-14 o 21:48, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

    > Za jakiś czas będziesz się głupi chuju czepiał że cię traktuje per noga. Idź zrób
    laskę runtowi, ostatnio chcesz się z nim zakolegować i włazisz mu w runt dziurę w
    dupie bez wazeliny.

    zenusiu, psycholu!

    P R O J E K C J A !!!

    dla ciebie juz nie ma ratunku. jestes idiotą! genetycznym. uwazasz ze
    wszyscy sprzysięgli się przeciwko tobie. masz dziadek coś z łbem!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 17. Data: 2022-02-15 21:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

> [...]
    > nieodnawialną energię pierwotną) nie jest wyższy niż 63 kWh/mkw.
    > na rok, a w kolejnych latach ma być jeszcze niższy, na poziomie

    A co maja zrobić ci co maja domy z lat 50, 60 czy nawet 90?
    I tak juz dostali po dupie w cenach gazu. Dlaczego odcina sie ich od
    dotacji?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 18. Data: 2022-02-15 22:03:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 15 lutego 2022 o 21:59:56 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > .'
    > A co maja zrobić ci co maja domy z lat 50, 60 czy nawet 90?

    Udać się do gościa z.odpowiednia pieczątka i on napiszę co tam trzeba

  • 19. Data: 2022-02-15 23:14:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Za jakiś czas będziesz się głupi chuju czepiał że cię traktuje per noga. Idź zrób
    laskę runtowi, ostatnio chcesz się z nim zakolegować i włazisz mu w runt dziurę w
    dupie bez wazeliny.

    Zenuś to jednak nie jest żywy człowiek - to jakiś stwór, dziwoląg. Teraz
    jestem pewien, że jest to dzieło i to jeszcze bardzo nieudane dzieło
    niejakiego *Wiktora Frankenstein'a.*

  • 20. Data: 2022-02-16 10:12:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 15.02.2022 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > A co maja zrobić ci co maja domy z lat 50, 60 czy nawet 90?
    > I tak juz dostali po dupie w cenach gazu. Dlaczego odcina sie ich od
    > dotacji?

    Mogą wziąć najpierw dotację na docieplenie budynku. Jest przecież taka i
    to niemała.

    --
    MN