  • 1. Data: 2010-03-20 21:07:01
    Temat: Nadproze sie kruszy - czy to normalne?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam
    Ekipa wykonała mi nadrproże drzwi, poprzez zaszalowanie 1 deską
    otworupomiędzy 2 kupionymi nadprozami i zalanie całosci betonem,
    jak na zdj. poniżej,
    http://roman.na11.pl/zdj/garaz/nadp_3.jpg

    Zuazyłem jednak, że w miejscach oznaczonych zielomymi kółeczkami beton
    kruszy się bez problemu pod naciskiem palca.
    Na środku tego wylania beton jest już bardziej wytrzymały.

    http://roman.na11.pl/zdj/garaz/nadp_1.jpg
    http://roman.na11.pl/zdj/garaz/nadp_2.jpg

    Cczy takie kruszenie się betonu to coś czym mam sie przejmowac?

    Dzięki z góry
    Rom

  • 2. Data: 2010-03-20 21:28:30
    Temat: Re: Nadproze sie kruszy - czy to normalne?
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://roman.na11.pl/zdj/garaz/nadp_2.jpg
    >
    > Cczy takie kruszenie się betonu to coś czym mam sie przejmowac?

    Według mnie nie :), będzie dobrze .
    Tam pewnie woda szybko odparowała i nie do końca związało, albo za wcześniej
    jeszcze dotykałeś :).

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2010-03-21 09:01:26
    Od: M <M...@w...pl>

    Rom pisze:
> [...]
    > Ekipa wykonała mi nadrproże drzwi, poprzez zaszalowanie 1 deską
    > otworupomiędzy 2 kupionymi nadprozami i zalanie całosci betonem,

    Ja bym się zastanawiał raczej, czy nie jest za krótkie. A jakie było w
    projekcie? I czy w projekcie miałeś wylewane, czy L-ki (nie zawsze można
    wylewane zastąpić L-kami). W sumie taka brama garażowa to zwykle jest
    dość szeroka.

    M.

  • 4. Data: 2010-03-21 09:36:03
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W sumie taka brama garażowa to zwykle jest dość szeroka.
    > M.

    To jest nadproże drzwi do garażu (szer 100cm).

  • 5. Data: 2010-03-21 12:10:25
    Od: M <M...@w...pl>

    Rom pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest nadproże drzwi do garażu (szer 100cm).

    :-) No tak, trzeba czytać dokładnie. Generalnie się nie przejmuj.

    M.

  • 6. Data: 2010-03-21 16:27:29
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Rom <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Ekipa wykonała mi nadrproże drzwi, poprzez zaszalowanie 1 deską
    > otworupomiędzy 2 kupionymi nadprozami i zalanie całosci betonem,

    Normalna praktyka, tak się robi.

    > Zuazyłem jednak, że w miejscach oznaczonych zielomymi kółeczkami
    > beton
    > kruszy się bez problemu pod naciskiem palca.
    > Na środku tego wylania beton jest już bardziej wytrzymały.

    Po bokach, jak ktoś wyżej pisze te nadproża "wypiły" wodę i beton
    jest słabszy. Ale on tam jest tylko wypełniaczem, nośność dają te
    fabryczne nadproża, więc nie ma co panikować. Zresztą, jeśli to
    świeża sprawa, to beton jeszcze stwardnieje.

    J.