  • 1. Data: 2012-09-29 21:39:39
    Temat: Napęd bramy przesuwnej i koszt montażu
    Od: mariusz-net%g...@g...com

    Witam,

    Poszukuje bezskutecznie opinii na temat napędu bramy przesuwnej firmy Elbram.
    Znalazłem pochlebne opinie na elektrodzie ale wszystkie od jednego użytkownika. Taki
    napęd polecił mi instalator, a jeszcze nie zdecydowałem czy go posłucham. Podobno
    robią napędy dla Wiśniowskiego. Spotkał się ktoś z tym napędem i może podzielić się
    opinią?

    Instalator zaproponował 2700-2900zł ze montaż napędu bramy, przyspawanie listwy,
    montaż domofonu, skrzynki z bezpiecznikiem, modułów radiowych do otwierania furtki,
    bram, funkcji furtki w bramie. Kable są już położone. Sprawdziłem i kompletny napęd
    tej firmy kosztuje 1300zł. Doliczając nawet koszta dodatkowych odbiorników radiowych
    wydaje mi, że instalator chce za dużo.

    Ale..... może mi si tylko wydaje i ceny teraz są takie a nie inne? Może ktoś napisać
    czy to uczciwa cena.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2012-10-03 04:45:33
    Temat: Re: Napęd bramy przesuwnej i koszt montażu
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    <mariusz-net%gazeta.pl@gtempaccount.com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > koszta dodatkowych odbiorników radiowych wydaje mi, że instalator chce za

    Jeśli ci mogę doradzić to kup napęd kilka razy mocniejszy. Unikniesz
    kłopotów jak napada śniegu. Ale taki kosztuje tysiaka więcej. Np weź SEA