  • 1. Data: 2015-08-16 14:36:20
    Temat: Napęd do bramy i drzwi garażu.
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Witam
    Mam lekką bramę przesuwną ażurową 4-o metrową i chcę kupić do niej napęd
    Joytech SL600ACM tu przykładowa aukcja
    http://allegro.pl/automat-naped-do-bramy-zestaw-sl60
    0acm-i5586449697.html

    ma ktoś taki i może coś powiedzieć na temat pracy i trwałości napędu?

    To 1 pytanie a 2 to napęd do bramy garażowej hormanna, mam na oku dwa
    Wiśniowski MIDO 600, aukcja
    http://allegro.pl/wisniowski-naped-mido-600-do-bramy
    -garazowej-i5120689636.html

    i HORMANN naped do bramy Liftronic 500 EcoStar
    http://allegro.pl/hormann-naped-do-bramy-liftronic-5
    00-ecostar-i5553524155.html

    i się zastanawiam który wybrać, wiśniowski wg parametrów jest trochę
    mocniejszy, ma pełną szynę i pdf-a z opisem montażu, hormman słabszy,
    podobne żre więcej prądu w standby i ma tylko filmik poglądowy z montazem.

    Ma ktoś je i może coś powiedzieć na temat pracy i trwałości tych napędów?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 2. Data: 2015-08-18 21:30:54
    Temat: Re: Napęd do bramy i drzwi garażu.
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-16 o 14:36, janusz_k pisze:

    > Ma ktoś je i może coś powiedzieć na temat pracy i trwałości tych napędów?
    Nikt nic nie wie?

    --
    Pozdr

    Janusz_K