  • 1. Data: 2009-03-13 16:19:34
    Temat: Naprawa podmurówki pod płot
    Od: "Lipo-hey" <t...@o...pl>

    Mój płot jest już stary (ze 20 lat). Wierzchnia części podmurówki się już
    pokruszyła, zaszła mchem i nie wygląda dobrze.
    chciałby m ja trochę naprawić, wygładzić, dodać warstwę cegieł na górze żeby
    małe psy nie przełaziły.
    Czym to zrobić?
    Klejem do płytek wodoodpornym?
    Jakimś specjalnym betonem dobrze się trzymającym?

    Robert

  • 2. Data: 2009-03-13 16:55:45
    Temat: Re: Naprawa podmurówki pod płot
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 13 Mar, 17:19, "Lipo-hey" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > pokruszyła, zaszła mchem i nie wygląda dobrze.
    > chciałby m ja trochę naprawić, wygładzić, dodać warstwę cegieł na górze żeby

    Jeżęli to drobne prace naprawcze to najlepiej zaprawą cementową
    murarsko-tynkarską.

    pozdrawiam
    Sebastian