  • 1. Data: 2013-06-26 13:42:10
    Temat: Naturalny a organiczny?
    Od: johnny <j...@p...pl>

    Byłem dziś w ogrodniczym i chciałem kupić jakiś nawóz pod moje
    pomidorki. Wybór padł na kurzak. No i na stanie były dwa, oba
    granulowane, bezzapachowe z tym, że jeden miał oznaczenie "naturalny",
    drugi "organiczny". Nie wiem czy to istotne (w sumie wziąłem oba), ale
    czy to jest jakaś różnica, czy wsio ryba?

    pozdrawiam Johnny

  • 2. Data: 2013-06-26 14:16:26
    Temat: Re: Naturalny a organiczny?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan johnny napisał:

> [...]
    > drugi "organiczny". Nie wiem czy to istotne (w sumie wziąłem oba), ale
    > czy to jest jakaś różnica, czy wsio ryba?

    W sensie, że kury karmione wyłącznie mączką rybną? Możliwe. W każdym
    razie nazwy wyglądają mi na całkowicie marketingowe określenia.
    Trzeba było pytać o "Kurzak Babuni" -- produkty z tej serii w swoim
    czasie miały duże wzięcie.

    Jarek

    --
    Wolę polskie gówno w polu,
    Niż fijołki w Neapolu.

  • 3. Data: 2013-06-26 14:25:15
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2013-06-26 14:16, Jarosław - Sokole oko, psi nos - Sokołowski pisze:

    > Trzeba było pytać o "Kurzak Babuni" -- produkty z tej serii w swoim
    > czasie miały duże wzięcie.

    Cóż, babcia zatwardziała kura domowa, to nawet to co wysrała nie
    zasługiwało na zaszczytne miano "fekali" tylko kurzaka ;-)

    zdroofka Johnny

  • 4. Data: 2013-06-26 17:38:54
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bezzapachowe z tym, że jeden miał oznaczenie "naturalny", drugi
    > "organiczny". Nie wiem czy to istotne (w sumie wziąłem oba), ale czy to

    Hejka. Są drobne różnice ale tajemnica handlowa nie pozwala ich ujawnić
    publicznie. ;-)
    Pozdrawiam komercyjnie Ja...cki
    PS Ja bym kupił pod pomidorki saletrę wapniową a na pomidorki Florovit.

  • 5. Data: 2013-06-26 20:02:01
    Od: johnny <j...@p...pl>

    > Hejka. Są drobne różnice ale tajemnica handlowa nie pozwala ich
    > ujawnić publicznie. ;-)

    Mnie starczy jak mi powiesz, czy ta różnica podobna jest tej między
    Włochami a Włochami pod Warszawą, czy tej między Włochami a Italią ;-)

    Pozdrawiam dociekliwie Johnny

  • 6. Data: 2013-06-26 21:48:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 13:42:10 +0200, johnny napisał(a):

    > "naturalny",
    > drugi "organiczny". Nie wiem czy to istotne (w sumie wziąłem oba), ale
    > czy to jest jakaś różnica, czy wsio ryba?

    http://blog.eko365.pl/naturalny-czy-organiczny/
    Co prawda o kosmetykach, ale kosmetyki i nawozy to i tak jedna i ta sama
    dziedzina w końcu.
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a