  • 11. Data: 2011-02-16 09:10:18
    Temat: Re: Nawiewniki -jak zlikwidować?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > IMvHO to ,ze architekt nie był debilem i projektował zgodnie z normami
    > dotyczącymi wentylacji pomieszczeń mieszkalnych; to nie moje zdrowie poza
    > tym.

    architekt jest strażakiem... i lekarzem...

    pozdrawiam
    s_13

  • 12. Data: 2011-02-16 20:20:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-15 00:19, Lukasz pisze:
    > W moim bloku wentylacja wspomagana jest mechanicznie, czego skutkiem
    > jest permanentne dmuchanie z nawiewników nawet gdy mają przełączniki w
    > pozycji "zamknięty". Z resztą żadnego nawiewnika nie da się poprostu
    > zamknąć - zawsze pozostaje szczelina minimalnego przepływu. Te u mnie
    > mają minimalny przepływ 5 m3 przy różnicy ciśnień 10 Pa (wg danych
    > producenta) i przy niezbyt otwartych anemostatach dmucha z nich za mocno.

    Chyba mieszkamy w tym samym miejscu.
    Ja swoje nawiewniki zakleilem, bo halasowaly tak bardzo, ze nie moglem
    spac. Nawet jak byly zamkniete. Kiedys jak wyjechalem, to zostawilem je
    na 3 tygodnie otwarte, zeby sie te wszystkie cisnienia i wilgotnosc
    wyrownaly. Po przyjezdzie dmuchaly tak samo.

  • 13. Data: 2011-02-16 22:36:52
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Chyba mieszkamy w tym samym miejscu.

    Gdynia?
    --
    Lukasz

  • 14. Data: 2011-02-17 09:00:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-16 23:36, Lukasz pisze:

    > Gdynia?

    Krakow :)

  • 15. Data: 2011-02-25 21:39:32
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    W kamerze termowizyjnej wygląda to tak, jakby w ramie okna na tym odcinku była
    dosłownie dziura.

    -----