  • 1. Data: 2010-11-15 06:23:22
    Temat: Nawiewniki w oknach
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Czołem.

    Mam we wszystkich oknach nawiewniki. Od strony mieszkania jest mechanizm
    z klapką, którą można całkowicie zamykać, pozostają wówczas
    nieszczelności w samym oknie ( brak uszczelki u góry ). Z owymi klapkami
    jest problem, po 8 latach eksploatacji nie działają jak trzeba, wcale
    albo słabo się domykają, co np. powoduje uciążliwe gwizdanie.
    Przetestowałem już kilka modeli owych nawiewników, z podobnym skutkiem -
    po jakimś czasie mechanizm zwyczajnie rozlatuje się. Jedyne skuteczne,
    choć mało wygodne i eleganckie wyjście to demontaż nawiewnika na zimę i
    zatkanie otworów ( nie mam problemów z wilgocią w mieszkaniu ). Macie
    jakieś sprawdzone modele prostych, tanich i skutecznych nawiewników,
    takich które po latach dają się normalnie domykać ? Nie interesuje mnie
    żadna automatyka w cenie 300 zł za sztukę.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2010-11-17 12:29:38
    Temat: Re: Nawiewniki w oknach
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    Użytkownik "PeJot"
> [...]
    > prostych, tanich i skutecznych nawiewników, takich które po latach dają
    > się normalnie domykać ? Nie interesuje mnie żadna automatyka w cenie 300

    Jakiej firmy masz te nawiewniki? Czy są to nawiewniki tego typu jak na
    stronie http://www.nawiewnik.pl/?p=marketing&nr=5
    Jestem zmartwiony bo sam myslałem nad zakupem nawiewników i skoro piszesz o
    jakis wadach - bede sie musiał zastanowić.

  • 3. Data: 2010-11-18 12:35:47
    Od: "Tatko" <e...@o...pl>

  • 4. Data: 2010-11-18 13:06:14
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2010-11-17 13:29, czeslaw pisze:

    > Jakiej firmy masz te nawiewniki? Czy są to nawiewniki tego typu jak na
    > stronie http://www.nawiewnik.pl/?p=marketing&nr=5

    To są jakieś zwyczajne, ze sterowaniem ręcznym. Brak logo firmy.

    > Jestem zmartwiony bo sam myslałem nad zakupem nawiewników i skoro piszesz o
    > jakis wadach - bede sie musiał zastanowić.

    Wady, tak jak pisałem, wychodzą dopiero po latach eksploatacji. Stąd
    szukam najprostszego z możliwych rozwiązań, działającego na zasadzie
    0/1, czyli otwarte/zamknięte.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2010-11-19 10:03:00
    Od: "Tatko" <e...@o...pl>

    Tatko wrote:

    Nawiewniki firmy Aereco higroskopowe..
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?11312-Went
    ylacja-higroskopowa

  • 6. Data: 2010-11-19 16:45:01
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mam chyba takie i właściwie nie zauważam różnicy pomiędzy otwarte, a zamknięte.

    -----