  • 1. Data: 2009-10-13 08:17:22
    Temat: Nawożenie ogrodu
    Od: "NEWS" <e...@o...pl>

    Witam
    proszę o radę chciałbym przed zimą na mój ogródeczek dać obornik ale ile i
    jaki?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-10-13 12:02:36
    Temat: Re: Nawożenie ogrodu
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:hb1deb$ea8$1@nemesis.news.neostrada.pl NEWS
    <e...@o...pl> napisał(a):

    > proszę o radę chciałbym przed zimą na mój ogródeczek dać obornik ale
    > ile i jaki?

    Hejka. Najwyżej ceniony jest obornik koński ale pozostałe (bydlęcy,
    owczy, świński, króliczy czy ptasi) też są bardzo dobre. Najlepiej stosować
    taki obornik, który dość długo leżał na pryzmie (dojrzały), w którym nie
    widać słomy.
    Na 1 m2 dajemy dawkę około 5 kg obornika.
    Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

  • 3. Data: 2009-10-13 12:04:51
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Dirko" <i...@g...com> wrote in message
> [...]
    > widać słomy.
    > Na 1 m2 dajemy dawkę około 5 kg obornika.

    IM BARDZIEJ DOJRZAŁY TYM WIĘCEJ MOŻNA DAĆ, NAWET CAŁĄ TACZKĘ NA
    1M^2...

  • 4. Data: 2010-03-15 20:36:48
    Od: Artur Rybicki <a...@g...com>

    W dniu 13/10/2009 13:02, Dirko pisze:

    > Hejka. Najwyżej ceniony jest obornik koński ale pozostałe (bydlęcy,
    > owczy, świński, króliczy czy ptasi) też są bardzo dobre. Najlepiej stosować

    Do produkcji pieczarek, do ogrodu najlepszy bydlęcy.

    Pozdrowionka.