  • 21. Data: 2014-02-17 17:55:35
    Temat: Re: Nie daj się oszustom!
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    > Stoperan się przeterminował?

    Licentia poetica wygasła.

  • 22. Data: 2014-02-17 18:01:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:52:35 +0100, FEniks napisał(a):

    > Tobie zawsze jakos tak "łatwo" przychodzi
    >
    > Nie. To tylko Twoja chora projekcja, niestety.
    > (...)
    > EOT narwańcu.

    Obrażanie WPROST jednak Co też wychodzi, pokazałaś klasę - widać że robisz
    postępy z minuty na minutę 3-|
    --
    XL
    "To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

  • 23. Data: 2014-02-17 18:02:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 17:55:35 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2014-02-17 17:29, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Licentia poetica wygasła.

    Widzę, bo płynna się zrobiła...

  • 24. Data: 2014-02-17 20:53:37
    Od: "Twardziel" <t...@p...onet.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> pisze:

    > Poniekąd właśnie przez Tuska.

    > Najpierw wyjaśnimy.

    Wiedziałem, że jesteś głupią babą, ale żeby aż tak durną być .....:->>

  • 25. Data: 2014-02-17 20:57:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 20:53:37 +0100, Twardziel napisał(a):

    > Wiedziałem, że jesteś głupią babą, ale żeby aż tak durną być .....:->>

    A co ty tam wiesz, durnyś jak tabaka w rogu.

  • 26. Data: 2014-02-18 08:36:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Poniekąd właśnie przez Tuska.

    > Najpierw wyjaśnimy.

    a co chcesz wyjaśniać?

    ile kaczor wychłał? dlaczego piloci zamiast lecieć na zapasowe lotnisko na
    siłe chcieli posadzic samolot po omacku na lotnisku bez systemów do
    lądowania w trudnych warunkach?

    tam niema nic do wyjaśniania to typowy zbieg głupoty i braku przestrzegania
    procedur.

    dlaczego przez tyle lat żaden cywilny polski smolot nie rozsmarował sie tak
    spektakularnie jak kilka wojskowych to uczyniło?

  • 27. Data: 2014-02-18 09:17:47
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Za to spadała cała masa innych cywilnych samolotów, więc po prostu mamy szczęście.
    Podobnie jak przy zgodnym z procedurami niesprawdzeniu głupiego bezpiecznika.

    -----

  • 28. Data: 2014-02-18 10:57:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Feb 2014 08:36:43 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > dlaczego przez tyle lat żaden cywilny polski smolot nie rozsmarował sie tak
    > spektakularnie jak kilka wojskowych to uczyniło?

    Właśnie to cię powinno zastanawiać, cacusiu.

  • 29. Data: 2014-02-18 13:04:07
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 18 luty (wtorek), gdy o godzinie 8:36 *Marek
    Dyjor* naskrobał(a):

> [...]
    > lądowania w trudnych warunkach?
    > tam niema nic do wyjaśniania to typowy zbieg głupoty i braku przestrzegania

    Za parę lat dowiemy się jaka firma pijarowa tak łatwo rozegrała opinię
    publiczną.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2014-02-18 13:02:05