  • 41. Data: 2014-02-19 06:33:33
    Temat: Re: Nie daj się oszustom!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > ...co po dziesiątkach lat spokoju dopiero teraz i to w krótkich
    > odstępach czasu zaskutkowało katastrofami jedna po drugiej i to
    > dotyczącymi najwyższej wierchuszki dowódczej.
    > Uważaj, bo uwierzysz w swoje tłumaczenia :->

    > Hue hue. A świstak na to.

    Droga Ikselko...

    rozumiem że zakładasz że piloci byli podstawieni i działali celowo, że to
    byli sowieccy szpiedzy kamikadze?

    naprawdę cały misterny plan diabli by wzieli gdyby normalnie piloci odmówili
    lądowania i polecieli na lotnisko zapasowe, tak jakby to zrobił każdy pilot
    cywilny, bo każdy pilot cywilny po takim lądowaniu nawet zakończonym
    sukcesem szukałby pracy gdzies w Afryce albo w Rosji :)

    przypomnę też że nasi wspaniali piloci wojskowi mieli już sprawy o nie
    przestrzeganie standardów lotu ponadto już poprzednie lądowania w smoleńsku
    nie zawsze przebiegały bezproblemowo, bodajże Leszek Miller wspominał coś o
    ladowaniu po którym wszytscy mało co a nie całowali ziemi bo też było
    gorąco.

    przez lata byliśmy karmieni opowieściami jacy to nasi piloci wojskowi są
    super ale oni nie byli super oni szarżowali i latali niebezpiecznie i dalej
    tak latają.

  • 42. Data: 2014-02-19 10:44:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 19 Feb 2014 06:33:33 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > Droga Ikselko...
    >
    > rozumiem że zakładasz że piloci byli podstawieni i działali celowo, że to
    > byli sowieccy szpiedzy kamikadze?

    Daj spokój, chcesz po tylu latach przekonać kogoś, kto Wie Lepiej?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 43. Data: 2014-02-19 11:01:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lutego 2014 21:54:27 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > Gdyby Rosja była normalnym krajem władze lotnicze prawdopodobnie nie zgodziły >by
    sie na lądowania samolotów cywilnych na tamtym lotnisku.

    Wyobrażasz Sobie co by wtedy Kaczyńscy z Macierewiczem i reszta spółki gadali gdyby
    Rosjanie nie pozwolili wtedy wylądować?

  • 44. Data: 2014-02-19 12:43:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Feb 2014 00:28:41 +0100 osobnik zwany Ikselka
    napisał:

    > Jakie teorie? - nie wiesz, ze historia ZAWSZE się powtarza?

    Historia uczy tylko jednego: Że nigdy nikogo niczego nie nauczyła

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2014-02-19 16:43:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Wyobrażasz Sobie co by wtedy Kaczyńscy z Macierewiczem i reszta
    > spółki gadali gdyby Rosjanie nie pozwolili wtedy wylądować?

    dlatego nam pozwalali lądować

  • 46. Data: 2014-02-19 17:22:34
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Moze i stary, ale jak widać jary - procedura trwa w najlepsze, nękają mnie
    > wciaż różni tacy.

    W ogóle to warto się podniecać Telepolską? Fakt - stosuje nieczyste
    zagrywki, ale ile jest przypadków o wiele poważniejszych, np
    niedozwolone klauzule w bankach, znikające pieniądze w Aegon, komornik
    ściągający niewinnej kobiecie parędziesiąt tysięcy z konta, przejęcia
    bankowe itd. A wszystko to w majestacie prawa i w instytucjach zaufania
    publicznego. Telepolska przy tym to pikuś.

  • 47. Data: 2014-02-19 17:35:24
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-02-16 17:38, Ikselka pisze:
    > Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą
    > obniżenia rachunku telefonicznego. Nazwę firmy wypowiedział BARDZO szybko i
    > niewyraźnie, więc jak zawsze do bólu upierdliwa w tego typu przypadkach
    > spytałam: "Telekomunikacja jaka? TELEPOLSKA?? - proszę wyraźnie powtórzyć."
    > Tu natychmiast rozłączono się.
    > "Nie ze mną te numery, Bruner" - miałam powiedzieć, ale nie zdążyłam 3333-)
    >
    > Oto, kto do mnie dzwonił, na co liczył (no wiem na co - na moją pazerność,
    > głuchotę i głupotę) - i jak wielu się nabrało:
    > http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/179816-probl
    emy-z-tele-polska-3.html

    > Warto poczytać pod poniższym linkiem o podobnych przypadkach, być może
    > ustrzeżecie się duuużych kłopotów:
    > http://www.cik.uke.gov.pl/

    Tzn że zaproponowali Ci niższe stawki i nie skorzystałaś. Bo firma
    wydaje Ci się nierzetelna? To nie wsiadaj do taksówki, bo Cie oszukają
    na liczniku, nie kupuj samochodu, bo państwo rżnie na benzynie i nie
    reperuje dróg, nie jeździj tramwajem, bo motorniczy zdradza żonę, itd.
    Ja miałem przez parę lat umowę z Tele2, teraz mam chyba od 5 lat z
    Telepolską, płacę niższe rachunki i się cieszę. Nie bronię ich i nie
    pochwalam metod, ale nie widzę powodu żeby nie korzystać, skoro są tańsi.

  • 48. Data: 2014-02-19 18:13:05
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-02-19 17:35, adam pisze:

> [...]
    > Telepolską, płacę niższe rachunki i się cieszę. Nie bronię ich i nie
    > pochwalam metod, ale nie widzę powodu żeby nie korzystać, skoro są tańsi.

    Ty nie kumasz o co kaman.
    Twoja zgoda na ich obniżki, skutkuje płaceniem podwójnego abonamentu,
    lub kary.Należysz do grona ludzi, których oni właśnie poszukują.

  • 49. Data: 2014-02-19 18:17:02
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Ty nie kumasz o co kaman.
    > Twoja zgoda na ich obniżki, skutkuje płaceniem podwójnego abonamentu,
    > lub kary.Należysz do grona ludzi, których oni właśnie poszukują.

    Kumam, kumam. Wiem, że podszywają się pod Tepsę. Ja rozwiązałem umowę z
    poprzednim operatorem i nie płacę podwójnego abonamentu.

  • 50. Data: 2014-02-19 19:22:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2014 06:33:33 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > rozumiem

    Źle rozumiesz.