  • 51. Data: 2014-02-19 19:29:17
    Temat: Re: Nie daj się oszustom!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2014 17:35:24 +0100, adam napisał(a):

    > Tzn że zaproponowali Ci niższe stawki i nie skorzystałaś. Bo firma
    > wydaje Ci się nierzetelna? To nie wsiadaj do taksówki, bo Cie oszukają
    > na liczniku, nie kupuj samochodu, bo państwo rżnie na benzynie i nie
    > reperuje dróg, nie jeździj tramwajem, bo motorniczy zdradza żonę, itd.
    > Ja miałem przez parę lat umowę z Tele2, teraz mam chyba od 5 lat z
    > Telepolską, płacę niższe rachunki i się cieszę. Nie bronię ich i nie
    > pochwalam metod, ale nie widzę powodu żeby nie korzystać, skoro są tańsi.

    Nie interesuje mnie, czy są, czy nie są tańsi, ani w ogóle kto to jest -
    chodzi o ewidentne _podszywanie się_, _wyłudzenie_ i _oszustwa_:

    http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/179816-probl
    emy-z-tele-polska-3.html

    "Po pierwsze: zostałem wprowadzony w błąd i czuję się oszukany przez firmę
    Telepolska ( kwestia podszywania się pod TP SA).
    Po drugie: firma Telepolska nie dopełniła warunków umownych
    - nie otrzymałem swojego egzemplarza umowy a to wynika z par. 3, pkt 1
    - nie posiadając swojego egzemplarza umowy nie mogłem jej wypowiedzieć (
    nie znałem warunków i nie miałem się na co powołać) w terminie 10 dni od
    dnia podpisania co gwarantuje mi par. 1 pkt. 22.
    - nie otrzymałem regulaminu, cennika i innych załączników do umowy par. 2 ,
    pkt1
    Oświadczam, że gdybym miał obecną wiedzę wynikającą z dysponowania umową
    wypowiedziałbym ją w okresie do 10 dni od dnia podpisania."
    Wg mnie przysłana przez telepolska faktura to próba wyłudzenia - czyli
    przestępstwo. "

  • 52. Data: 2014-02-19 19:29:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2014 18:13:05 +0100, Dawid napisał(a):

    > Ty nie kumasz o co kaman.
    > Twoja zgoda na ich obniżki, skutkuje płaceniem podwójnego abonamentu,
    > lub kary.Należysz do grona ludzi, których oni właśnie poszukują.

    100/100

  • 53. Data: 2014-02-19 19:29:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2014 18:17:02 +0100, adam napisał(a):

    > Kumam, kumam. Wiem, że podszywają się pod Tepsę. Ja rozwiązałem umowę z
    > poprzednim operatorem

    Bez kary?
    3333-]

  • 54. Data: 2014-02-20 16:59:45
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 19 lutego 2014 11:01:21 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    sie na lądowania samolotów cywilnych na tamtym lotnisku.

    > Wyobrażasz Sobie co by wtedy Kaczyńscy z Macierewiczem i reszta spółki gadali gdyby
    Rosjanie nie pozwolili wtedy wylądować?

    Rosjanie nie znali przysłowia ze jak ktoś ma miękkie serce to musi mieć twardą dupę.
    Zrobili błąd że pozwolili wylądować i do tej pory im się ta decyzja odbija. Inna
    sprawa że moim prywatnym zdaniem piloci zostali w jakiś sposób przymuszeni do
    lądowania w niesprzyjających warunkach na lotnisku które nie spełniało żadnych
    warunków do lądowania na nim takich samolotów. Dla ścisłości. Lotnisko było nieczynne
    od dłuższego czasu.

  • 55. Data: 2014-02-20 18:51:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > warunków do lądowania na nim takich samolotów. Dla ścisłości.
    > Lotnisko było nieczynne od dłuższego czasu.

    przeca polscy super piloci latają nawet na drzwiach od stodoły, to co im tam
    jakieś zamknięte lotnisko ma być straszne...
    nie mówiąc o mgle.

  • 56. Data: 2014-02-20 19:12:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2014 07:59:45 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Inna sprawa że moim prywatnym zdaniem piloci zostali w jakiś sposób przymuszeni do
    lądowania w niesprzyjających warunkach

    Owszem - spada się niejako pod przymusem :->

  • 57. Data: 2014-02-21 10:21:40
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-02-19 19:29, Ikselka pisze:
    > Dnia Wed, 19 Feb 2014 17:35:24 +0100, adam napisał(a):

    > Nie interesuje mnie, czy są, czy nie są tańsi, ani w ogóle kto to jest -
    > chodzi o ewidentne _podszywanie się_, _wyłudzenie_ i _oszustwa_:

    Nie oni jedni tak robią.
    Czy wiesz jak rozwiązywałem umowę z Tepsą?
    W umowie był mój adres 23 m. 7
    W rozwiązaniu napisałem 23 m 7
    Odrzucili, bo adresy się nie zgadzają. Chodziło o brak tej kropki po m
    I tak trzy razy, za czwartym przeszło. I to jest OK? Telepolska powiela
    sposoby innych, nie podniecaj się tak tą jedną sprawą.

  • 58. Data: 2014-02-22 22:44:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 10:21:40 +0100, adam napisał(a):

> [...]
    > Odrzucili, bo adresy się nie zgadzają. Chodziło o brak tej kropki po m
    > I tak trzy razy, za czwartym przeszło. I to jest OK?

    Jak najbardziej OK, przecież to działa w obie strony - znam przypadek
    skutecznego wycofania darowizny nieruchomości dla członka najbliższej
    rodziny, ponieważ w umowie maszynistka (kiedyś były takie osoby, nie było
    drukarek komputerowych) zrobiła maleńki błąd w nazwisku radcy prawnego,
    przed którym ta umowa była podpisywana. Tak więc nie buntuj się, bo taka
    fajna pomyłeczka może zadziałać kiedyś na Twoją korzyść 33333-)