  • 11. Data: 2011-05-30 11:03:02
    Temat: Re: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((
    Od: "moon" <m...@y...com>

    Neko wrote:
    > Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał

    > Wsypuje do kreciej dziury, zalewam woda i zasypuje ziemia.

    e nie... brakuje ci tego, co najważniejsze.
    polewasz wodą czekasz 10 sekund, wrzucasz zapałkę... i JEBUD!
    i TEGO krety nie lubią.

    moon

  • 12. Data: 2011-05-30 11:15:17
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

    > Jak kopie dalej tak kopie. Aktualnie jestem
    > na etapie zirytowania.

    Idź do Castoramy albo innego sklepu i kup środek przeci kretom firmy Bross.
    Są to suszone owady nasączone trutką,czsem kret daje sie nabrać i zje.
    A pospiesz sie,bo tylko patrzeć,jak odezwie sie jakis dowcipniś z tekstem:
    weź krzesło,skrzynkę piwa...
    Pozdrawiam. mirzan
    Nie wiem dlaczego mój wpis ukazuje3 się jako nowy temat.

  • 13. Data: 2011-05-30 11:16:54
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w

    > O tym nigdzie nie pisali...

    A co sadzicie o takiej metodzie. Podlaczam weza do rury wydechowej
    i wspuszam mu spaliny do nory ?

  • 14. Data: 2011-05-30 11:19:56
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> napisał

> [...]
    > weź krzesło,skrzynkę piwa...
    > Pozdrawiam. mirzan
    > Nie wiem dlaczego mój wpis ukazuje3 się jako nowy temat.

    Mowiac szczerze wolalbym go przepedzic, albo dorwac fizycznie
    i wyniesc nizeli eliminowac (czyt. zabijac)

  • 15. Data: 2011-05-30 11:21:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 13:16:54 +0200, Neko napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w

    > A co sadzicie o takiej metodzie. Podlaczam weza do rury wydechowej
    > i wspuszam mu spaliny do nory ?

    Tylko zatkaj wyloty kanałów.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 16. Data: 2011-05-30 13:36:29
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
    > Nigdy jeszcze tak zle nie bylo. Jakas jedna bestia, pewnie
    > kret, ale nie wykluczam karczownika.
    >
    > Nigdy jeszcze nie trafilem na tak oporny egzemplarz, na
    > takiego cwaniaka. :(
    >
    > Codzien rano o piątej koczuje pod kopcami.
    >
    > Probuje wszystkiego:
    >
    > - karbid
    >
    > - solary podzieme i naziemne.
    >
    > - jakies plyny odstraszajace
    >
    > - woda z weza

    U mnie to pomogło na nornice. Akurat testowałem wydajność mojej studni i
    zamontowałem pompę 100l/minutę.
    Wsadziłem ok. 2m węża w norę gryzoni. Lałem z pół godziny. Albo się potopiły,
    albo wyniosły, ale tej dziury już nie używają, a korzystały z niej od zeszłego
    lata.

    --
    Bartek

  • 17. Data: 2011-05-31 06:07:28
    Od: d...@d...dp.pl

    On Mon, 30 May 2011, Neko wrote:

    > A co sadzicie o takiej metodzie. Podlaczam weza do rury wydechowej
    > i wspuszam mu spaliny do nory ?

    Ja sądzę, że warte jest to minuty rechotu.

    D.P.

  • 18. Data: 2011-06-05 17:00:07
    Od: filozofik <k...@n...xxl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 09:27:09 +0200, Neko napisał(a):

> [...]
    >
    > Codzien rano o piątej koczuje pod kopcami.
    >
    > Probuje wszystkiego:
    >
    > - karbid
    >
    > - solary podzieme i naziemne.
    >
    > - jakies plyny odstraszajace
    >
    > - woda z weza
    >
    > - wbijanie lopaty w okolice kopca i probowanie
    > wyrzucenia drania
    >
    > I NIC...
    >
    > Jak kopie dalej tak kopie. Aktualnie jestem
    > na etapie zirytowania.
    >
    > Dzisiaj chce kupic swiece dymne.
    >
    > Moze jeszcze jakies pomysly ?
    >
    > Ostateczną dramatyczną probą bedzie wyslanie do niego listu

    ------------
    Taki kret podobny jest do właściciela ogródka, który nie toleruje innych na
    swej samozwańczej własności. Gdy inny kret (prócz samiczki w ruji)pojawi
    się na jego terytorium to on go zagryza. Jak widać "chłop zywemu nie
    przepuści...".
    Pozdraw!
    filozofik
    world3d.wikidot.com

  • 19. Data: 2011-06-06 20:49:45
    Od: "moon" <m...@y...com>

    filozofik wrote:
> [...]
    > innych na swej samozwańczej własności. Gdy inny kret (prócz samiczki
    > w ruji)pojawi się na jego terytorium to on go zagryza. Jak widać

    To na krakowskich Błoniach słabo gryzą... Jest chyba z milion kretowisk;)

    moon