  • 121. Data: 2019-01-18 07:01:47
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 03:01 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Co Abomito za ziolo zazywasz ze masz takie piekne wizje?

    Dobrze napisał, stary grzyb jesteś, nie masz dzieci w wieku nastoletnim i
    nie wiesz o co mu chodziło.
    Moja córa (gimnazjum) do wybitnie pracowitych nie należy, ale w ostatnią
    niedzielę od 8 do 20 w padjącym deszczu łaziła po mieście z puszkami
    WOŚP'u bo sama chciała. Ja jej to odradzałem bo widziałem co się dzieje za
    oknem.

    TG

  • 122. Data: 2019-01-18 08:25:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 20:42:15 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W zwiazku z tym mozna w takiej sytuacji przestac zbierac do puszek bo i tak kazdy
    sie dorzuci kupujac wyroby firm sponsorujacych wosp.

    Uważasz że jak firma da na orkiestrę to podniesie cenę wyrobu, usługi żeby to
    zrekompensować sobie?

  • 123. Data: 2019-01-18 08:58:19
    Od: ń <k...@t...sie>

    No zobacz, ilu ludzi zarobiło na chleb.

    -----
    > Wydatki gmin to jedno, dolicz wojsko, policję, instytucje, czas antenowy, na końcu
    wydane prywatne złotówki jako koszty własne

  • 124. Data: 2019-01-18 09:21:23
    Od: quent <x...@x...com>

    On 17.01.2019 13:34, Myjk wrote:
    > to tak jakby się ciskać że gmina/miasto organizuje festyny, różne zajęcia,
    > koncerty, buduje teatry, stadiony. A nie wszyscy przecież z nich
    > korzystają.

    I właśnie tak być nie powinno.
    To jest zwyczajnie niemoralne.
    Podatki jedynie na cele wspólne.
    Teatr/stadion na pewno nim nie jest.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 125. Data: 2019-01-18 09:30:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 11:15:24 -0800 (PST), Budyń

    > i bardzo dobrze, serdecznie dziekuję :)

    Zastanawiam się czy aby na pewno zrozumiałeś co napisałem
    -- w razie czego przeczytaj ponownie.

    > nawet wiem który pan telewizor ci to powiedział.

    Żaden, na moim TV nie oglądam wiadomości.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 126. Data: 2019-01-18 09:43:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jan 2019 09:21:23 +0100, quent

    > I właśnie tak być nie powinno.

    Kto tak twierdzi?

    > To jest zwyczajnie niemoralne.

    Niemoralne jest żeby ludzie nie byli mizerni?

    > Podatki jedynie na cele wspólne.

    Są wspólne, każdy może iść do teatru czy na stadion, niekoniecznie na mecz.
    I jak pisałem, ja gram w piłkę nożną, na stadionie nie byłem oglądać
    piłkarzy, byłem za to wielokrotnie na pikniku technicznym (wyprzedzając,
    tak, taki piknik potrzebuje dużo przestrzeni, bo i silniki samolotowe były
    i inne pojazdy a przyjemniej jest gdy na łeb się nie leje woda) a i inne
    imprezy się tam odbywają które wymagają przestrzeni.

    > Teatr/stadion na pewno nim nie jest.

    Jest. Ludzie z niego korzystają. Równie dobrze można powiedzieć, że ścieżki
    rowerowe nie są celem wspólnym, albo chodniki, albo rynki, albo parki (ja z
    wymienionych do tej pory nie korzystam) czy choćby sławetne Orliki (z tych
    czasem korzystam, a pewnie będę korzystał więcej, bo mi piłkarz rośnie).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 127. Data: 2019-01-18 09:45:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 stycznia 2019 09:21:24 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > I właśnie tak być nie powinno.
    > To jest zwyczajnie niemoralne.
    > Podatki jedynie na cele wspólne.
    > Teatr/stadion na pewno nim nie jest.

    Teatr i stadion powinny być komercyjne?
    Tzw "kultura" powinna sama na siebie zarabiać?

  • 128. Data: 2019-01-18 09:47:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.01.2019 09:43, Myjk wrote:
    > Jest. Ludzie z niego korzystają.

    To, że z teatru korzystają (bynajmniej nie biedni zwykle) nie oznacza,
    że trzeba zmuszać biedną babcie spod Radomia do dokładania się do biletu
    dla nich.
    To jest niemoralne.
    Popierasz rzeczy niemoralne.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 129. Data: 2019-01-18 09:49:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.01.2019 09:45, Kris wrote:
    > Teatr i stadion powinny być komercyjne?
    > Tzw "kultura" powinna sama na siebie zarabiać?

    Rozkwit największych dzieł kulturalnych odbywał się na świecie w czasach
    w których nikt o jej dotowaniu z pieniędzy podatników nawet nie myślał.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 130. Data: 2019-01-18 10:06:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 18 stycznia 2019 09:30:25 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 17 Jan 2019 11:15:24 -0800 (PST), Budyń

    > Zastanawiam się czy aby na pewno zrozumiałeś co napisałem
    > -- w razie czego przeczytaj ponownie.

    zrozumialem ze zmarnowales glos na jakies korwinistyczne partie, a dzieki takim
    glosom pis ma wiekszosc

    b.