  • 161. Data: 2019-01-18 15:05:30
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: l...@g...com

    Pomijając wszystkie za i przeciw, mam tylkie dwie osobiste uwagi.
    1. Razi mnie nieudolność i marnotrawienie pieniędzy przez NFZy itp.
    2. Stan wiecznej żebraniny przez WOŚP nie może trwać wiecznie, jeśli chcemy mieć
    solidne państwo.

  • 162. Data: 2019-01-18 15:24:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jan 2019 14:53:47 +0100, quent

    > Z jakiegoś powodu się wstydzisz skoro nie przyznajesz się.
    > Normalnie zachwalałbyś ale widać nie warto na nich głosować.

    Nie muszę się przyznawać, gdybym musiał to głosowanie byłoby jawne.
    Najważniejsze jest w tej sytuacji, że mogłem i nie zagłosowałem na obecnie
    panujący syfilis. No i nie zagłosowałem na oszołoma typu Korwin, żeby była
    jasność.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 163. Data: 2019-01-18 15:27:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moje zdanie bylo takie ze nie maja podstaw zeby podniesc a nie ze nie podniosa. Jesli
    prad zdrozeje to firmy podniosa ceny o duzo wiecej niz by wynikalo z podwyzki ceny
    pradu. Pierwszy w podnoszeniu cen byl Adam. Musi przeciez zarobic na dwa auta w
    lizingu i zeby jeszcze troche zostalo, chociaz sam napisal ze za prad placi niewiele.

  • 164. Data: 2019-01-18 15:33:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 stycznia 2019 15:27:40 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Moje zdanie bylo takie ze nie maja podstaw zeby podniesc
    >a nie ze nie podniosa. Jesli prad zdrozeje to firmy >podniosa ceny o duzo wiecej niz
    by wynikalo z podwyzki >ceny pradu.

    Troche(całkiem) inaczej wtedy pisałeś ale że nerwowy jesteś i byś mnie zbluzgał to
    nie będę cytował;)

    >Pierwszy w podnoszeniu cen byl Adam. Musi przeciez >zarobic na dwa auta w lizingu i
    zeby jeszcze troche >zostalo, chociaz sam napisal ze za prad placi niewiele.

    Żałujesz mu tych aut? Niech się chłopak nacieszy.

  • 165. Data: 2019-01-18 16:00:56
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 18.01.2019 11:14, quent wrote:
    > *U nas* państwo zajmuje się wszystkim a nie powinno, od całej masy
    > rzeczy powinno się od...ć. Od takiego WOŚP również i byłby spokój.

    Też tak myślę. Jak Wośp chce sobie obstawę f16 to niech zapłąci za to z
    tych datków, jak chce scenę na targu węglowym to niech całe kosztu poniesie.
    Gmina powinna dać tylko zezwolenie a niech sobie Owsiak płaci za to sam
    i za czas antenowy też.

  • 166. Data: 2019-01-18 16:23:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jan 2019 16:00:56 +0100, KIKI

> [...]
    > Gmina powinna dać tylko zezwolenie a niech sobie Owsiak płaci za to sam

    Ale on tego nie chce, SAMI proponują. Na piknikach lotniczych też
    przylatują F16 jak i inne maszyny. Ponieważ LUDZI to ciekawi i chcą to
    oglądać. To że się to dzieje przy okazji WOŚP nie ma znaczenia. Nie wiem
    ile razy to trzeba będzie jeszcze powtórzyć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 167. Data: 2019-01-18 17:38:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 16:00 KIKI <h...@u...dl> pisze:

> [...]
    > poniesie.
    > Gmina powinna dać tylko zezwolenie a niech sobie Owsiak płaci za to sam

    Wyjdź kiedyś z tego swojego lasu na jakieś wiejskie "dorzynki"
    organizowane na stadionie/remizie i zobacz jak to wygląda. U mnie czasami
    są darmowa kiełbasa/piwo a nie ma biletów wstępu. Na scenie spiewa Kazik,
    są darmowe atrakcje dla dzieciaków (np loty balonem) lub quady. Zbierane
    są datki na różne cele i nikomu do głowy nie przychodzi aby kazać płacić
    tym zbierającym jakieś haracze...

    TG

  • 168. Data: 2019-01-18 20:24:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wyglada na to ze w Polsce nie mieszkasz. Mam znajomego ktory ma obwozna gastronomie i
    jezdzi na takie imprezy jak dozynki. Zadzwonilem do niego i przeczytalem mu co
    napisales. Podsumowal tak. Mam sie z Toba nie kolegowac bo jestes albo prowokator
    albo oszust albo glupi. Informuje i objasniam co powiedzial. Zeby sprzedawac piwo,
    kielbase itp trzeba miec zarejestrowana i odebrana przez sanepid dzialalnosc
    gospodarcza. Jak sie ma dzialalnosc gospodarcza mozna ubiegac sie o jednorazowa
    koncesje na sprzedaz alkoholu. Jak juz sie ma jednorazowa koncesje to trzeba miec
    jeszcze parasole, nalewaki, stoly, lawki itp. Na imprezy typu dozynki organizatorzy
    robia drobny przetarg kto z tych co chca sprzedawac wiecej zaplaci organizatorowi.
    Oczywiscie wszystko odbywa sie legalnie bo korupcja w takim przypadku byla by gwaltem
    na rozumie. Stawki za mozliwosc sprzedazy piwa i zarcia zaczynaja sie od dwoch
    tysiecy. Oczami wyobrazni widze jak ktos zalapuje sie jako dostawca piwa na dozynki i
    placi za koncesje, organizatorowi, za transport itp i rozdaje piwo za ktore zaplacil.

  • 169. Data: 2019-01-18 20:47:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 20:24 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > wyobrazni widze jak ktos zalapuje sie jako dostawca piwa na dozynki i
    > placi za koncesje, organizatorowi, za transport itp i rozdaje piwo za

    Ty i kolega żyjecie w średniowieczu. Słyszałeś o sponsoringu, reklamach,
    promocjach?
    Dam Ci znać jak znowu będzie darmowe piwo i kiełbaski, daleko nie masz.

    TG

  • 170. Data: 2019-01-18 21:55:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj to przyjade z urzedem skarbowym i sanepidem. Tego co go pytalem znam na tyle
    dobrze ze wierze jemu a nie Tobie. W tej branzy sponsoring nie istnieje. A jesli
    istnieje to w formie dania na czas imprezy sprzedacy piwa parasoli i nalewakow z
    logiem producenta piwa. Piwo musi kupic. Poza tym za znajomym informuje i objasniam
    ze nie ma mozliwosci sprzedawania albo rozdawania alkoholu bez koncesji.