  • 211. Data: 2019-01-20 14:00:16
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: l...@g...com

    Owsiaka pamietam z lat 80 tych. Towarzystwo Przyjaciół Chińskich Ręczników. Akcja
    "Uwolnić słonia". Nie kupowałem tego.
    O nic go nie oskarżam ale dalej dziadowanie typu WOŚP mi się nie podoba. Innym sie
    podoba, w porządku, nic mi do tego. Amen.

  • 212. Data: 2019-01-20 14:11:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 13:29:51 UTC+1 użytkownik Twardy napisał:

    > Tobie też umysł wyprali?

    być moze, jakie zatem sa fakty?

    b.

  • 213. Data: 2019-01-20 14:20:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-20 o 03:19, KIKI pisze:

    popiera nawet niekoniecznie natarczywie pis. A to lexSzyszko,

    > Lex Szyszko to była akurat dobra inicjatywa żeby każdy dysponował
    > własnym drzewostanem jak mu pasuje.

    Słynny las w Ustce to dobry przykład?

    > A lemingi podnoszą larum.

    Nie lemingi ale ludzie, którzy widzą trochę więcej niż czubek własnego nosa

    --
    Pete

  • 214. Data: 2019-01-20 15:08:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 09:23:08 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > mianowicie?
    Generalnie to PISowi jestem dzięczny za dwie rzeczy:
    -odsunięcie ośmiornicożerców od władzy- bo gorzej dla Polski już by nie mogło być
    gdyby typy pokroju Sikorski i ten co na Ukraine nawiał(Nowak chyba) przy władzy
    zostali. Ale tu PISowi pomógł naród odpowiednio głosując
    -niewpuszczeniu uchodżców do Polski. Aczkolwiek pewności nie mam czy to zaśługa PIS
    bo być moze bez PISu ci uchodżcy by się do nas i tak nie pchali

    A poza tym to kłamcy jak inni bo obietnic wyborczych nie spełniają
    Co do aborcji to tyle tylko ze medialny temat bo kto chce skorzystać to skorzysta
    nawet jakby jakaś spec ustawa obowiązywała
    No i jeszcze Pawłowicz, Piotrowicz, Macierewicz, Ziobro- nie ma pojęcia czemu jeszcze
    "PIS" im pozwala w przestrzeni publicznej funkcjonować.

  • 215. Data: 2019-01-20 15:52:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 14:20:40 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    popiera nawet niekoniecznie natarczywie pis. A to lexSzyszko,

    > Słynny las w Ustce to dobry przykład?

    bardzo dobry - bo ilustruje emocje społeczne zamiast wiedzy. Bo ten las był w Łebie a
    nie w ustce i nie został wycięty na podstawie lexszyszko tylko nielegalnie. Gdyby to
    było na podstawie nowych przepisów to właścicele nie dostaliby prokuratorskich
    rzarzutów - a mają.

    > Nie lemingi ale ludzie, którzy widzą trochę więcej niż czubek własnego nosa

    alez prosze bardzo, lemingami nazywam ludzmi którzy poza własnym nosem dostrzegaja
    wyłącznie to co poda tvn i natemat.

    b.

  • 216. Data: 2019-01-20 15:59:45
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 15:08:02 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > No i jeszcze Pawłowicz, Piotrowicz, Macierewicz, Ziobro- nie ma pojęcia czemu
    jeszcze "PIS" im pozwala w przestrzeni publicznej funkcjonować.

    qurcze kris, spodziewalem sie powaznych zarzutów. A tu co? Troche pochwaliles. Troche
    sie obawiasz pochwalic w sprawie uchodzców (za platformy dostalibysmy swoja porcję
    islamistów, z tvn-u dowiedzialbys sie jak dobrze miec chrześcijanską postawę-jak
    trzeba to i msze transmitują)
    Poza tym jakies osobiste wycieczki do partyjniaków. To maja być zarzuty?
    Wstydzi sie, do kąta, i wypracowanie napisze jeszcze raz :)
    Chyba ze o tym ze pis jest zły mówia ci twoje emocje a nie wiedza("jak ja nienawidze
    tego kurdupla"). Mozemy od tego zacząć.

    A własnie - bo zapomniałbym pis jako jedyny usiłuje swe obietnice wyborcze spełniać.
    Spytaj tuska gdzie jego 3x15 (z tego powodu wtedy na niego głosowałem, wiec wciąż to
    pamietam)

    b.

  • 217. Data: 2019-01-20 16:02:42
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Budyń wrote:
    > W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 14:20:40 UTC+1 użytkownik Pete

    > alez prosze bardzo, lemingami nazywam ludzmi którzy poza własnym
    > nosem dostrzegaja wyłącznie to co poda tvn i natemat.

    Pudlo, to Tv Trwan.
    Wyjdz troche na powietrze, przejdz sie, a dobrze Ci to zrobi, zaczniesz
    trzezwo myslec.

    --
    Pozdr.
    T.

  • 218. Data: 2019-01-20 16:40:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 14:20:40 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Słynny las w Ustce to dobry przykład?

    W Łebie jeśli już
    A jeśli był na prywatnej posesji(a faktycznie był nie w całości" to przykład dobry

    > Nie lemingi ale ludzie, którzy widzą trochę więcej niż czubek własnego nosa

    uwielbiam teksty tego typu;)

  • 219. Data: 2019-01-20 17:09:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 15:59:46 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > qurcze kris, spodziewalem sie powaznych zarzutów. A tu co? Troche pochwaliles.

    Bo za odsunięcie od władzy ośmiornicożerców pochwaliłbym nawet Korwinistów
    > Troche sie obawiasz pochwalic w sprawie uchodzców (za platformy dostalibysmy swoja
    porcję islamistów, z tvn-u dowiedzialbys sie jak dobrze miec chrześcijanską
    postawę-jak trzeba to i msze transmitują)

    Tu żartów nie ma. Siostra żony dzieciaka z Niemiec do Polski przysłała bo
    niebezpiecznie. Kumpel z Berlina w takiej dzielnicy ma pecha mieszkać ze strach wyjść
    z domu. Przez uchodźców. Skandynawia podobne przypadki osobiście mi relacjonowane
    mogę podać
    Dzicy ludzie i tyle. Dobrze że PO kraj do takiego stanu doprowadziła że uchodźcom do
    nas nie POdrodze.

    > Poza tym jakies osobiste wycieczki do partyjniaków. To maja być zarzuty?

    Osobiste?
    Toż to ludzie bliscy "ścisłemu kierownictwu"
    W normalnym kraju, w normalnych czasach by byli zmarginalizowani. A tu mają
    przyzwolenie na robienie tego co robią
    > Wstydzi sie, do kąta, i wypracowanie napisze jeszcze raz :)
    > Chyba ze o tym ze pis jest zły mówia ci twoje emocje a nie wiedza("jak ja
    nienawidze tego kurdupla"). Mozemy od tego zacząć.

    Akurat o kurduplu mam zdanie że to musi być uczciwy człowiek. Do tej pory nic mu nie
    przykleili, żadnej afery z jego udziałem nie było. A gdyby tylko trochę brudu pod
    jego paznokciami znaleźli to dawno by to rozdmuchali

    > A własnie - bo zapomniałbym pis jako jedyny usiłuje swe obietnice wyborcze
    spełniać. Spytaj tuska gdzie jego 3x15 (z tego powodu wtedy na niego głosowałem, wiec
    wciąż to pamietam)

    To że usiłuje to nie znaczy że spełnia
    Uratowanie życia staruszce poprzez zaprzestanie jej kopania nie jest bohaterstwem.

    Ps
    I jeszcze jeden zarzut- że debilom typu kibole i ONR pozwalają działać

  • 220. Data: 2019-01-20 18:43:58
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 17:09:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Toż to ludzie bliscy "ścisłemu kierownictwu"
    > W normalnym kraju, w normalnych czasach by byli zmarginalizowani. A tu mają

    no o to pytam - co robią takiego straszliwego?

> [...]
    jego paznokciami znaleźli to dawno by to rozdmuchali

    spełniać. Spytaj tuska gdzie jego 3x15 (z tego powodu wtedy na niego głosowałem, wiec

    https://oko.press/bilans-obietnic-pis-rzad-prezydent
    -33-proc/
    "W skrócie: na 11 dużych obietnic zrealizowano 4. Większość, czyli 7 leży w sferze
    planów, prac lub kompletnie się nie udała (jak podatek handlowy). Daje to skuteczność
    na poziomie 1/3"

    smiem twierdzic ze zaden poprzedni rząd tyle nie wykonałm ale też nie szukałem tego
    typu opracowań

    > I jeszcze jeden zarzut- że debilom typu kibole

    a muzyka typu discopolo powinna być zakazana? Bo uważasz za debilną?
    To ze tobie sie srodowiska kibicowskie nie podobają i masz ich za debili to dopóki
    nie uprawiaja bandyctwa maja takie same prawa jak koła gospodyń wiejskich.
    A czesto upamietniają ważne chwile
    http://www.telewizjapolska24.pl/images/oprawa%20(1).
    jpg

    >i ONR pozwalają działać