  • 61. Data: 2019-01-17 13:49:05
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-17 o 10:49, Budyń pisze:

    > ale za co prokurator? Toć to wszystko legalne 100%. Legalne nie oznacza moralne
    (jesli wałki są, tu nie mam zdania - chociaz wsparcie przez gminy jest niebagatelne a
    niewykazywane w sprawozdaniach)

    > b.

    Super zestawienie:)  "Matka Kurka", Republika, Salon24

    Tylko dlaczego Matka Kurka (MK) wprowadza ludzi w błąd jakoby firma
    "Złoty Melon" miała być firmą Owsiaka i że 1,5 mln zł WOŚP przelało na
    konto "Złotego Melona" dla Owsiaka celem defraudacji?

    "Złoty Melon" jest to firma spółka ze 100% udziałami WOŚP, w której
    Owsiak jest tylko prezesem. Te 1,5 mln. zł to nie był żaden prezent dla
    Jurka Owsiaka, ale pieniądze potrzebne do prowadzenia działalności tejże
    spółki tzw. kapitał zakładowy. Jeżeli ktoś tego nie rozumie to albo jest
    debilem, albo kłamcą. Są na to dokumenty, także dostępne w internecie.

    W wypowiedzi MK sugeruje, że wygrał proces z Owsiakiem, a nie mówi całej
    prawdy, że przegrał z Owsiakiem za znieważenie oraz naruszenie dóbr
    osobistych Owsiaka.

    Film fabularny wyemitowany przez Republikę jest bardzo tendencyjny jak
    cała ta telewizja i ma za zadanie jedynie pokazać Owsiaka w jak
    najgorszym świetle i zniechęcić naród do datków.

    Zarzuca się Owsiakowi, że zarabia po 12 tys. zł miesięcznie.

    Co to jest 12 tys. zł brutto za ogromną pracę i publiczne znieważanie
    oraz narażanie swojego życia. Jestem święcie przekonany, że Jurek Owsiak
    zrezygnował z bycia twarzą WOŚP, bo uświadomił sobie, że kiedyś kolejny
    debil nakręcany przez przeciwników WOŚP, zrobi z nim to samo co ten
    debil z Prezydentem Gdańska.

    Trzeba wziąć pod uwagę, że jako prezes "Złotego Melona" musi zarobić na
    swoją wypłatę czyli spółka musi mieć wypracowany zysk. Z tytułu pracy w
    WOŚP, Owsiak ani żaden inny członek zarządu fundacji nie pobiera ani
    złotówki. Funkcje te pełnione są charytatywnie. Charytatywnie to nie
    oznacza, że Owsiak musi zdychać z głodu pełniąc funkcję prezesa "Złotego
    Melona", ani właściciela firm "Mrówka Cała". To, że "Złoty Melon" zleca
    pewne prace firmie "Mrówka Cała" nie jest niczym nadzwyczajnym. W wielu
    firmach państwowych i prywatnych tak się dziele, że czarną robotę
    wykonują podwykonawcy.

    Owsiak jako prezes WOŚP nie może się zaangażować całkowicie robiąc
    wszystko za darmo, bo jak każdy z nas musi żyć, jeść i mieszkać, a to
    wszystko kosztuje. To, że akurat znalazł sobie taki sposób zarobkowania
    to tylko chwała mu za to, bo dzięki temu przez 24 godziny na dobę przez
    365 dni w roku pracuje na rzecz WOŚP. Gdyby musiał pracować jako
    witrażysta czy psychoterapeuta nie miałby czasu dla WOŚP. Zorganizowanie
    tak ogromnego przedsięwzięcia ogólnopaństwowego wymaga ogromnego
    zaangażowania i ogromnej pracy. Każda zapłata, każdy przelew jest
    udokumentowany.

    MK nie mówi nic odkrywczego, bo sam Jurek Owsiak niczego też nie
    ukrywa.Gdyby Owsiak robił przekręty jakie mu się przypisuje to dawno
    dobrano by mu się do 4 liter. Zwłaszcza obecnie rządzący, którym WOŚP
    staje kołkiem w gardle.

    Słowo do Budynia:

    Piszesz, że coś jest legalne, ale poddajesz w wątpliwość czy moralne.

    Odpowiem Ci tak. Księża także przysięgali żyć w ubóstwie i co z tego?
    Każdy musi zarabiać, aby móc żyć i realizować swoje cele.

    Wielka chwała Jurkowi za to co robi, bo robi to dobrze. Będąc w
    szpitalach aż łęzka w oku się kręci jak się widzi na każdym kroku sprzęt
    WOŚP.

    Nikt nikogo nie zmusza do datków na rzecz WOŚP. Nie chcesz, nie dawaj.
    Jeżeli jesteś tak wielkim przeciwnikiem WOŚP to chociaż miej odwagę
    nosić z sobą breloczek z napisem "Nie chcę korzystać ze sprzętu
    ufundowanego przez WOŚP". Tak jak to czynią Świadkowie Jehowy, którzy
    noszą breloczki i bransoletki z napisem "Żadnej krwi".

  • 62. Data: 2019-01-17 13:50:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 13:32:32 +0100, KIKI

    > Jest kilka tysięcy gmin i tylko 600 z nich odpowiedziało, a reszta olała.

    No i skoro tak, to nie jest to sprawa dla prokuratora dobrej zmiany?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 63. Data: 2019-01-17 13:51:22
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 13:34, Myjk wrote:

    > Kosztuje daną osobę, która robi to na własne życzenie. Czym dla Ciebie
    > różni się DOBROWOLNE wrzucenie kasy do puszki, a włożenie czasu (i kasy na
    > ww.) w wolontariat? NICZYM.

    To zamiast żebrać dla Owsiaka niech wpłacą na jakieś konto szpitala
    sami. Koszty obsługi będą minimalne. Albo dać do ręki rodzicom chorego
    dziecka.

    > Ich pieniądze, ich czas. To tak jakby mieć pretensję, że ludzie kupują
    > sobie samochody i domy budują. Zresztą spójrz na to z innej perspektywy,
    > ile taka impreza wyciąga ludzi z domów, ile daje zatrudnienia i zarobku na
    > mieście.

    Ale sam czas antenowy też kosztuje, pewnie z milion za minutę.

    > Wiadomo że lepiej aby pilnowali rocznic smoleńskich, pomników smoleńskich
    > czy ochraniali pospolitych (p)osłów niewiadomo przed czym.

    Ani jednego ani drugiego. Obie to patologia.

    > Może się okazać. Ale jakoś się nie okazuje.

    Myślę, że teraz po ataku na Adamowicza, dowiemy się co i jak było
    finansowane i przez kogo.

  • 64. Data: 2019-01-17 13:53:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 13:44:49 +0100, KIKI

    > Ja swojej na takie imprezy nie puszczam :-) Zresztą nawet jej nie w głowie.

    Ale takie imprezy jak woodstock się odbywały, odbywają i odbywać będą. Jak
    nie ten zorganizuje to zorganizuje ktoś inny. Bo ludzie chcą tam jeździć,
    mniej więcej tak samo jak inni chcą siedzieć w spokoju w domu i ew.
    faszerować się bredniami na YT albo pisać bzdurne komentarze w internetach.
    :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 65. Data: 2019-01-17 13:53:49
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 13:47, Kris wrote:

    > To na festiwalu pieśni kaszubskiej się umówmy;)

    Hehehe, ja bym się chętnie wyprowadził bliżej miasta :-) Przymierzam się
    do tego :-) Nie chcę mieć z Kaszubami nic wspólnego :-)

  • 66. Data: 2019-01-17 13:54:47
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 13:24:15 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 17 Jan 2019 01:49:53 -0800 (PST), Budyń

    > To że fundacja ma koszty to jest normalne i czepianie się tego jest
    > absurdalne.

    > Gminy nie wykazują tych wydatków?

    jasne ze wykazują - ale ten punkt nie pojawia się w sprawozdaniu wosp-u tylko gmin.
    Czyli owsiak może twierdzić ze na pomoc przeznacza 90% (strzelam) podczas gdy
    uwzględniając nie jego wydatki tylko wszystkich będzie to np. 50%.

    b.

  • 67. Data: 2019-01-17 13:55:12
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 13:50, Myjk wrote:
    > Thu, 17 Jan 2019 13:32:32 +0100, KIKI

    > No i skoro tak, to nie jest to sprawa dla prokuratora dobrej zmiany?

    To nie jest sprawa dla prokuratora, bo przestępstwa nie ma ale jest
    cyniczne żerowanie.
    Zobacz film.

  • 68. Data: 2019-01-17 13:59:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 13:51:22 +0100, KIKI

    > To zamiast żebrać dla Owsiaka niech wpłacą na jakieś konto szpitala
    > sami. Koszty obsługi będą minimalne. Albo dać do ręki rodzicom chorego
    > dziecka.

    Ale pozwól decydować ludziom co będą robić ze swoim czasem i pieniędzmi.
    Czemu Ty sobie dziurawy dom z porothermu wybudowałeś zamiast wpłacić na dom
    dziecka!? Niczym się od Owsiaka nie różnisz!

    > Ale sam czas antenowy też kosztuje, pewnie z milion za minutę.

    Wiesz ile zarobią na reklamach?

    > Ani jednego ani drugiego. Obie to patologia.

    Bzdura, w pierwszym przypadku korzystają LUDZIE, bo się bawią, dodatkowo
    zyskują szpitale a przez to znowu ludzie, bo choćby mają na czym spać gdy
    czuwają przy chorym dziecku w "inkubatorze". Normalnie by leżeli na
    podłodze, albo by nie leżeli, bo dziecko by dawno zeszło z tego świata w
    wyniku braku sprzętu.

    > Myślę, że teraz po ataku na Adamowicza,
    > dowiemy się co i jak było finansowane
    > i przez kogo.

    Co ten atak niby zmienił w tej kwestii?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 69. Data: 2019-01-17 14:03:19
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 13:49:15 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    >
    > Piszesz, że coś jest legalne, ale poddajesz w wątpliwość czy moralne.
    >
    > Odpowiem Ci tak. Księża także przysięgali żyć w ubóstwie i co z tego?

    o ile wiem to księża tego nie ślubują, ty myślisz ze tak jest i żyłka ci sie podnosi
    gdy widzisz księdza w lepszym aucie. No ale to ty sie mylisz.
    (nie głosze tu pochwały rozpusty księży)

> [...]
    > ufundowanego przez WOŚP". Tak jak to czynią Świadkowie Jehowy, którzy
    > noszą breloczki i bransoletki z napisem "Żadnej krwi".

    nieco przesadnie odczytujesz moje posty - ja sie nie czepiam wospu tylko analizuję
    gdzie mogłyby być ukryte przekręty.
    Ale wcale nie mówie ze takie są.

    Jesli ktos nie da ubogim sąsiadom, alebo na caritas, albo na milion innych
    organizacji to niech da na wosp - nie mam z tym najmniejszego problemu.

    b.

  • 70. Data: 2019-01-17 14:05:17
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 13:54, Budyń wrote:

> [...]
    Czyli owsiak może twierdzić ze na pomoc przeznacza 90% (strzelam) podczas gdy
    uwzględniając nie jego wydatki tylko wszystkich będzie to np. 50%.

    Właśnie mnie o to chodzi. Wydatki gmin to jedno, dolicz wojsko, policję,
    instytucje, czas antenowy, na końcu wydane prywatne złotówki jako koszty
    własne każdego i tak dalej...