  • 71. Data: 2019-01-17 14:05:57
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 13:51:44 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Ale sam czas antenowy też kosztuje, pewnie z milion za minutę.

    Znaczy że gdyby w telewizji w dniu finału nie transmitowali 5godzin(strzelam) finału
    WOSP to telewizja zarobiła by w tym czasie 300mln?

  • 72. Data: 2019-01-17 14:11:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 13:54:49 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > jasne ze wykazują - ale ten punkt nie pojawia się w sprawozdaniu wosp->u tylko
    gmin. Czyli owsiak może twierdzić ze na pomoc przeznacza 90%
    >(strzelam) podczas gdy uwzględniając nie jego wydatki tylko wszystkich
    >będzie to np. 50%.

    Ale to przecież żadna łaska ze strony gminy że pomaga w organizacji imprezy dla
    swoich mieszkańców.
    A wprost przeciwnie. Zresztą nie tylko pomaga w wręcz gminy/miasta są organizatorami
    lokalnych finałów. Bo pośrednio tego chca mieszkańcy
    Przystanek Woodstock się miastu Kostrzyn opłaca czy nie opłaca? Śmie twierdzić że
    miasto na tym sporo zyskuje

  • 73. Data: 2019-01-17 14:19:19
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 14:11:58 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Przystanek Woodstock się miastu Kostrzyn opłaca czy nie opłaca? Śmie twierdzić że

    a niech gminy to robią - tyle ze w sprawozdaniu wospu powinien sie pojawic punkcik
    "koszty podmiotów zewnętrznych" dla pełnej jasnosci.
    Ale nie czepiam sie, w przeciwienstwie do kikiego uwazam ze powszechna mobilizacja
    jest pożyteczna bo uczy do dzielenia sie dobrem.

    b.

  • 74. Data: 2019-01-17 14:31:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 14:19:20 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a niech gminy to robią - tyle ze w sprawozdaniu wospu powinien sie pojawic punkcik
    "koszty podmiotów zewnętrznych" dla pełnej jasnosci.

    To trochę nie tak by było
    Bo wtedy dla jeszcze lepszej jasności sprawozdania może powinni dopisywać ile i które
    sklepy dały kiełbachę i groch do grochówki i inne firmy które gadżety swoje na liczne
    licytacje dały
    Albo
    Gmina ma salę widowiskową. Gminy takie sale normalnie wynajmują dla komercyjnych
    imprez. Przyjmijmy że kasuje za wynajęcie takiej sali 10tys/dobe
    Dla WOSP daje w dniu finału darmo ta salę
    To gmina poniosła koszt 10tys czy nie poniosła? A może straciła 10tys?
    Fundacja powinna to wpisać po stronie zysków(dostała darmo to za co inni płaca 10tys)
    czy po stronie kosztów(bo wynajęcie tej sali wg cennika jest 10tys/doba)?

    > Ale nie czepiam sie, w przeciwienstwie do kikiego uwazam ze powszechna mobilizacja
    jest pożyteczna bo uczy do dzielenia sie dobrem.

    A tu 100%zgoda

  • 75. Data: 2019-01-17 14:32:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 04:54:47 -0800 (PST), Budyń

> [...]
    > tylko gmin. Czyli owsiak może twierdzić ze na pomoc przeznacza 90%
    > (strzelam) podczas gdy uwzględniając nie jego wydatki tylko wszystkich

    No dobrze, jeśli pojawia się w sprawozdaniu gmin, to jest wykazane jako
    jakiś festyn, koncert? Tj. że korzystają z tego ludzie w danej
    gminie/mieście? Korzystają? Bawią się? Zamiast w zamian siedzieć i żreć
    czipsy przed TV czy łazić po galeriach handlowych?

    Widzę kogoś ewidentnie boli dupa, że ten festyn czy koncert jest "na rzecz
    WOŚP" i oprócz zabawy ludzi jeszcze szpitale czy inne instytucje publiczne
    zyskują.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 76. Data: 2019-01-17 14:32:22
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.01.2019 14:19, Budyń wrote:

> [...]
    > Ale nie czepiam sie, w przeciwienstwie do kikiego uwazam ze powszechna mobilizacja
    jest pożyteczna bo uczy do dzielenia sie dobrem.

    Myślę, że masz rację. Tak właśnie być powinno. Każdy kto sponsoruje
    takie imprezy powinien mieć obowiązek ujawniać wydatki. Ale większość
    nie ujawni, bo od darowizn jest chyba VAT do zapłacenia.
    Mobilizacja jest dobrą sprawą ale to tylko część zagadnienia.

  • 77. Data: 2019-01-17 14:35:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 14:03:21 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > o ile wiem to księża tego nie ślubują,
    Ślub ubóstwa składają tylko kapłani w instytutach życia konsekrowanego (zakony,
    zgromadzenia zakonne). Natomiast kapłani diecezjalni - czyli większość kleru - nie
    składają ślubu ubóstwa.
    A Rydzyk to zakonnik?

  • 78. Data: 2019-01-17 14:36:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 14:05:17 +0100, KIKI

    > Właśnie mnie o to chodzi.

    Ale wyraź się w końcu o co Ci chodzi. Czepiasz się że gmina organizuje
    festyn/koncert dla LUDZI? Wiadomo że są to ludzie ordynarni, ale jednak
    ludzie.

    > Wydatki gmin to jedno, dolicz wojsko, policję,
    > instytucje, czas antenowy,

    Wydatki gmin były, są i będą. Czy się przy tym zbierze dodatkowo przy
    okazji pieniądze czy nie. Czy to tak trudno pojąć?

    > na końcu wydane prywatne złotówki jako koszty
    > własne każdego i tak dalej...

    Po raz kolejny jakby nie wybrzmiało, to jest indywidualna sprawa każdego i
    nic Tobie do tego.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 79. Data: 2019-01-17 14:39:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 14:32:22 +0100, KIKI

> [...]
    > nie ujawni, bo od darowizn jest chyba VAT do zapłacenia.
    > Mobilizacja jest dobrą sprawą ale to tylko część zagadnienia.

    Nie ma racji, Ty też nie masz. Albowiem gmina organizuje takie czy inne
    imprezy CIĄGLE. To że Ty o tym nie wiesz, bo nie korzystasz, rodzi cały
    problem. Masz wrażenie że to tylko dla zbójów z WOŚP jest.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 80. Data: 2019-01-17 14:47:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2019 13:55:12 +0100, KIKI

    > To nie jest sprawa dla prokuratora, bo przestępstwa nie ma
    > ale jest cyniczne żerowanie.

    Wyjaśnij swoimi słowami gdzie to żerowanie -- bo nie chce mi się oglądać
    tego bełkotu na bazie "zeznań" oszołoma. Tylko pomiń organizację
    festynu-koncertu-zajęć dla LUDZI, który w takiej czy innej formie
    zadowolenia by się odbył i kasa zostałaby "zmarnowana".

    --
    Pozdor
    Myjk