  • 41. Data: 2012-03-02 07:52:24
    Temat: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W dniu czwartek, 1 marca 2012, 20:57:22 UTC+1 użytkownik Adam Płaszczyca
    > Bo ludzie chcą tanio tanio!
    To chyba nic złego.

  • 42. Data: 2012-03-02 07:58:57
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > To chyba nic złego.

    Każdy z nas chce najtaniej jak się da. To normalne przecież.

  • 43. Data: 2012-03-02 08:17:22
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "Edek" <edeq100_usuń_to_@_skasujto_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:jiom7d$1pd5$1@alfa.ceti.pl...

    > Wszystko robił jeden wykonawca, zapewnił też kierownika na budowie.

    Jeżeli są odstępstwa od projektu, spróbuj może z OC kierownika ściągnąć
    kasę?
    Przeglądając kiedyś dziennik budowy na muratorze znalazłem taką sytuację, że
    po wylewkach wysokość pomieszczeń nie była zgodna z projektem i właśnie z OC
    kierownika wymieniali posadzki.

    mcs

  • 44. Data: 2012-03-02 08:21:58
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Edek" <edeq100_usuń_to_@_skasujto_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:jiolrk$1our$1@alfa.ceti.pl...
    > Jednak nie ma chudziaka, rozkopałem dziurę zrobioną przez glazurnika. Jest
    > wylewka (5cm), styropian 5cm, czarna folia, a pod spodem piach.
    > Pozostanie pewnie rozkucie wszystkiego, łącznie ze ścianami działowymi i
    > kominkiem stojącym na podłodze i zrobienie prawidłowo od początku. Załamać
    > się można. :(

    Czekają Cię ogromne koszty, bardzo Ci współczuję, szczególnie, że jeśli masz
    taką fuszerkę to pewnie i inne...

    Ja swojej budowy pilnowałem, ale i tak nie ustrzegłem się kilku fuszerek, na
    szczęście nie tak poważnych jak Twoja...

    Co to za firma? Nazwa, nazwisko właściciela, miasto? Głowę daję, że jeśli
    tamtej firmy już nie ma, to jej właściciel obecnie buduje domy pod szyldem
    inne firmy. Poszukaj, popytaj.

    Warto przestrzec innych potencjalnych klientów przed tym "deweloperem".

  • 45. Data: 2012-03-02 08:39:48
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jiogj6$e7c$1@inews.gazeta.pl...

    > Zapewne są pewne wady i itd , ale tragedii nie ma ...
    >
    > Chociaż niektórzy z forum opisywali że będą działy się cuda , że po
    > pierwszej zimie będzie ciekło , będzie wilgoć właziła i wogóle armagedon
    > A jakoś dwie zimy dom przeżył , przeżył olbrzymie ilości śniegu na dachu ,
    > niesamowitą wichurę , ulewy i zero wilgoci i "podsiąkania".

    Trochę chyba za bardzo wierzysz w swojego "developera".
    Tynki wew.i zew., wylewki robione zimą bez ogrzewania to trochę przegięcie.
    Czy to nie Ty pisałeś, że masz wilgotność 95% w domu?
    Ja muszę (mieszkam od wigilii) nawilżacze wstawiać, bo poniżej 20% spada.

    mcs

  • 46. Data: 2012-03-02 09:00:20
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Edek" <edeq100_usuń_to_@_skasujto_gmail.com> napisał:

    Czesc :-)

    > Wszystko robił jeden wykonawca, zapewnił też kierownika na budowie.
    > Nie bywałem, bo raz że miałem daleko, dwa że budowa trwała od maja do
    > wrzesnia, a ja pracuję w turystyce.
    > Po fakcie wiem, że byłem idiota, ale co z tego? :(

    Nie dopilnujesz wszystkiego nawet bedac na miejscu ;-)

    Masz projekt i bedac daleko od budowy
    powinnes zerknac do niego i poczytac co i jak ma byc
    wykonane, te zalegosc musisz TERAZ nadrobic.

    I najwazniejsze na teraz to juz nic na szybko i nic pochopnie.

    pozdrawiam
    Adams

  • 47. Data: 2012-03-02 09:05:28
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > kominkiem stojącym na podłodze i zrobienie prawidłowo od początku. Załamać

    Pod ścianami działowymi też nie ma chudziaka? Stoją tylko na tej 5 cm
    wylewce? Niemożliwe by to wcześniej nie popękało.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 48. Data: 2012-03-02 09:22:09
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor"
    > a co ma mu ciągnąć jak ma styropian...

    to czemu na scianie masz 15 cm styro a nie 2?

  • 49. Data: 2012-03-02 09:31:03
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Edek"

    nie jest możliwym, żeby ktoś się zapadł pod ziemie.

    Jeżeli była to spólka prawa handlowego idziesz do sądu okręgowego i prosisz
    o wypis, w którym znajdujesz wszystkich ludzi z imienia i nazwiska i z
    adresami. Może się jednak okazać, że firma w likwidacji i majątku nie
    wystarczy.

    Jeżeli DG - to we wpisie do ewidencji - jest miejsce zamieszkania osobnika.

    Do tego powodztwo cywilne wobec kierownika budowy.

    Myślę, że powinineś zatrudnić prawnika.

    albo

    sprzedać dom ;)

    mar

  • 50. Data: 2012-03-02 10:01:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 marca 2012, 10:22:09 UTC+1 użytkownik Smerf napisał:
    > Użytkownik "Marek Dyjor"
    >
    > to czemu na scianie masz 15 cm styro a nie 2?

    Bo na zewnąt6rz sciany bywa i minu 25stC a pod styro na posadzce zawsze około plus
    5stC
    5cm stryro na gruncie to nie taka straszna tragedia, nawet wg OZC nie jest zle jak
    pamiętam ktoś podawał takie wyliczenia