  • 31. Data: 2009-04-18 13:25:22
    Temat: Re: Niedługo START no i kilka pytań w rodzaju "jak to jest"
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    detektyw pisze:
> [...]

    [...]

> [...]

    Żeby było jasne, kierbud zawsze może podejść i się podpytać z
    rysunkami, szkicami itp. - przynajmniej u mnie tak jest, i nie tylko
    do pinbu ale do starostwa też. Inwestor jak ma problem z kierbudem to
    też nie wiedzę żadnego problemu, jeden tel. i kierbud za godzinę
    melduje się w nadzorze. Po zakończeniu inwestycji jak inwestor
    usłyszy, że niestety jest to niezgodne z prawem to właśnie zaczyna się
    "czepiają się", "dlaczego się tak na mnie uwzięliście". A Ci co
    zapytali śpią spokojnie.

    i te Twoje

    nie twierdzę, że wszystko wiem, w tym fachu im więcej wiesz tym
    bardziej wydaje się człowiekowi, że nic nie wie

    mam taki potoczny styl pisania - z drugiej strony chcę żeby chociaż
    trochę było to zrozumiałe co napiszę (bo jak nieraz kobiecina
    przyjdzie i chce się zapytać o coś, a sama nie wie o co ;)- to trzeba
    ją naprowadzić i powiedzieć, że to się nazywa tak i tak),
    ale to to nic, jak koleżanki z dawnych czasów się obrażają jak rzekomo
    wypalę coś przez maila ;)

    Kiedyś taki przyszedł i tak kręcił, kręcił - nie wiadomo było o co mu
    chodzi, ale na słowa Policja, CBA, prokurator niemalże stanął na
    baczność, nie użył takiego słowa jednoznacznego, "może się dogadamy" -
    bo za to "dogadywał" by się już z Policją.
    Poza tym w mojej dziedzinie jak się komuś odpuści to się zemści z
    podwójną siłą na mnie - przećwiczone na własnej skórze ;)

  • 32. Data: 2009-04-18 20:59:33
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzajmy, jak zapłacę 150 za SSZ, to dom nie bedzie kosztował cały
    > 600-750 tys.... no hyba, że ktos musi mieć wszystko z marmuru...
    Nie przesadza. A mi się wydaje że jestes dopiero na etapie teori a nie
    praktyki. Cytat z Ciebie "Tak, panele odpadają, są tylko w projekcie. Będzie
    parkiet na dole i górze.
    Nie po to się cżłowiek buduje, żeby ptoem najtańsze panele z casto
    zapodawać, a te wszystkie deski barlineckei mnie nie przekonuja. Parkiet to
    parkiet."
    Zacznij budowę i będzię tak: na SSO będziesz wydawał na kupe kasy na bzdury
    tupu:folia na styro, dodatkowe zbrojenie ław, "mocniejszy" beton, super
    szczelna izolacja, dodatkowe wieńce itp- bo kasy sporo. A jak przyjdzie do
    wykończeniówki to zobaczysz: znajdziesz "niedrewniane" futryny, przeprosisz
    panele, zmniejszgysz grubość styro, przestaniesz przejmować się radami na
    forum muratrora;)))

    Kris

  • 33. Data: 2009-04-19 19:54:06
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > futryny, przeprosisz panele, zmniejszgysz grubość styro, przestaniesz
    > przejmować się radami na forum muratrora;)))

    No faktycznie sporo w tym racji, jednak mam nadzieję, że uda mi się
    wybudowac i nie bede musiał ze wszystkiego rezygnować (na razie pogodziłem
    się z brakiem płotu, balustrad na zewnatrz, i super wybrukowanego
    podwórka...)

    --
    Mariusz

  • 34. Data: 2009-04-19 20:03:28
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > wybudowac i nie bede musiał ze wszystkiego rezygnować (na razie pogodziłem
    > się z brakiem płotu, balustrad na zewnatrz, i super wybrukowanego

    Wybudować się pewnie uda. Tylko nie powielaj błędów typu: tu dam folie- to
    grosze, tu dam lepszy betyon- to pomijalny koszt, tu dam wiecej styro i to
    platinum z dodatkami- koszt przeciez tylko 1tys wiekszy, pod koske podbudowe
    1metr bo tak murator radzi itp.
    Uwierz mi na pocżatkowtych etapach budowy kase się wydaje łatwo na
    niepotrzebne bzdury. A pózniej setek w portfelu mniej, parkiet się podoba
    ale drogi, żona kuchnke super wybrała tylko kurcze ta kuchenka kosztuje tyle
    co ja za "lepsze{" styro przepłaciłem.
    Patrz na rece fachowcom, sam kupuj materiały, nie uznawaj tzw cen
    katalogowych- przeważnie kupisz taniej. I duuuużo zdrowego rozsądku.
    I powodzenia. Ja to juz mam za sobą ale jak się uda to jeszcze raz
    spróbuję;)))

    Kris

  • 35. Data: 2009-04-19 20:05:13
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    > wybudowac i nie bede musiał ze wszystkiego rezygnować (na razie pogodziłem
    > się z brakiem płotu,

    Odpuść sobie np elewację ale zrób płot. I juz pomyśl o zagospodarowaniu
    terenu.

    Kris

  • 36. Data: 2009-04-19 21:01:03
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Odpuść sobie np elewację ale zrób płot. I juz pomyśl o zagospodarowaniu
    > terenu.

    Rozumiem, że potrafisz dzięki płotu (płotowi?) zaoszczędzić na ogrzewaniu?
    ja chyba nie...

    --
    Mariusz

  • 37. Data: 2009-04-19 21:05:40
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Rozumiem, że potrafisz dzięki płotu (płotowi?) zaoszczędzić na ogrzewaniu?
    > ja chyba nie...
    Pisząc elewację nie miałem na myśłi ocieplenie(styro) Miałem na myśli to ze
    można na jeden dwa sezony zostawić na scianie styro z siatką i klejem a nie
    robić tynku czy jak to sie tam nazywa.;))
    A dzieki płotowi czasami zaoszczedzisz wiecej;)))

    Kris

  • 38. Data: 2009-04-19 21:24:34
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > nie robić tynku czy jak to sie tam nazywa.;))
    > A dzieki płotowi czasami zaoszczedzisz wiecej;)))

    No tak już lepiej, choć styro musi być szczelnie przykty bo słońce go
    rozpusci... a ten klej na slońcu tez pewnie nie za bardzo dobrze rokuje...
    Jak już robić to do końca wg mnie. Płot fajna rzecz, ale może się okazac, że
    siatka zagości.....

    --
    Mariusz

  • 39. Data: 2009-04-19 21:45:01
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > nie robić tynku czy jak to sie tam nazywa.;))
    > A dzieki płotowi czasami zaoszczedzisz wiecej;)))

    Ja zostawiłem hehe i mi praki wydziobały od góry :-) Trzeba koniecznie
    zostawiająć założyć siatkę wróblówkę na granicy połaci i styropianu :-)