  • 121. Data: 2010-12-28 07:59:44
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    news:ifb1kf$sus$1@news.onet.pl...

    > Może myje w zimnej tak jak ja, bo zauwazyłem, że jak myję w ciepłej wodzie
    > to mi bardzo wysycha skóra :)

    > Może tylko po 22.00 ? :)

    > Może myje tylko w II taryfy tej za dnia ? :)

    Warzywa myje się w zimnej lub letniej wodzie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 122. Data: 2010-12-28 08:00:05
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No nie, moze zostawmy kretynow i dodajmy jeszcze naiwnych, oraz tych z
    > dobrymi intencjami. :-)

    Dodajmy zatem posiadaczy solarów.

  • 123. Data: 2010-12-28 08:00:36
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > To zależy czy moczysz d...ko w wannie czy używasz prysznica oraz do jakiej
    > temperatury grzejesz wodę w bojlerze.
    > Wiadomo, że przy korzystaniu z wanny 80l dla jednej osoby może być zbyt
    > malo.

    Zależy jaka wanna. U mnie wystarczy.

  • 124. Data: 2010-12-28 08:01:19
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Miałem niegdyś w mieszkaniu bojler 100l i grzałka musiała działać non-stop
    > aby zapewnić ciepłą wodę dla 3 osób, korzystających tylko z prysznica i
    > myjących naczynia. Kombinowałem z prostym sterownikiem czasowym aby
    > ograniczyć zużycie energii: efekt był taki, że ciągle ktoś się wkurzał, że
    > nie ma się jak umyć. Plus tego wszystkiego był taki, że nauczyłem się
    > oszczędzać wodę.

    No widzisz. Wcześniej sobie leciała bez sensu, jak szorowaliście zęby, to
    nic dziwnego że brakowało.

  • 125. Data: 2010-12-28 08:01:44
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Juz wiemy Jacku, do 45C zima i 35C latem wylacznie w drugiej taryfie. To
    > sa jakies urojenia a nie powazna argumentacja.

    Bo?

  • 126. Data: 2010-12-28 08:02:48
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Maniuś nie stosuj chwytów ponizej pasa :)
    > Przecie on pisał o grzaniu w bojlerze do 75stC i o mieszaniu z zimną
    > uzyskując te 35 i 45stC.

    Maniek to analfabeta. Nie rozumie co do niego piszę. Zanim przeczyta do
    końca, to już zapomina. Podobno to nieuleczalne.

  • 127. Data: 2010-12-28 08:03:53
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie tam. Ciut ponizej zacytowalem wypowiedz z innego watku, wlasnie o
    > 45 i 35C. Albo schizofrenia albo nie wiem co, bo trolling jest juz pewny.

    Rozumiesz, że w INNYM wątku był INNY KONTEKST?
    Widzę, że jesteś analfabetą. Możesz się bronić, że przechodzę od argumentów
    do epitetów, ale szkoda mi czasu na dyskusję z człowiekiem stosującym
    chamskie zagrywki.

  • 128. Data: 2010-12-28 08:04:23
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > kredyty hipoteczne przemilcze. :-)
    > Prawde mowiac nie rozumiem o co gosciowi chodzi. Moze to jakis uraz, albo
    > zwyczajna zawisc? Mniej wiecej kazdy z nas ma wlasny poglad na sens
    > niektorych instalacji, ale mi nie przyszloby do glowy zaczynanie co jakis
    > czas nowych watkow o bezsensie oszczednosci z posiadania wentylacji
    > mechanicznej. Co mnie to w koncu obchodzi, ze ktos ma a ja nie?
    > Pogadalismy sobie tu kiedys, do czegos doszlismy i starczy, a ten ciagle
    > odgrzewa te kotlety jakby jakies zale do zycia mial, trudno to zrozumiec.

    A o co Tobie chodzi? Płacą Ci za reklamę solarów?

  • 129. Data: 2010-12-28 08:06:09
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > A co ma sobie cały czas "pluć w brodę", że nie zrobił instalacji na
    > przyszłość ?

    Wtopić pieniądze na przyszłość?
    Przykładowo np powinienem kupić komputer większy niż potrzebuję na
    przyszłość płacąc za niego 2x drożej, bo podrożeją?

> [...]
    > później Ci ludzie jak przyjeżdżam im mówię, że przewidziałem ich kolejne
    > potrzeby, po czym pukam 2 razy młotkiem i wkuwam się do puszki, gdzie mam
    > przygotowane już odpowiednie obwody.
    > Widzisz, ludzie bardzo czesto potrzebują czasu, aby się do czegoś
    > przekonać. Czasami to musi być jakiś olśniewający impuls.
    > Uważam, że po to właśnie się ztrudnia fachowców, ale jak ktoś woli sam
    > sobie i szukać cholera wie jakich pseudooszczędności w kosztach to sam
    > sobie będzie winien. Widocznie on już to zauważył. Teraz tylko potrzebuje
    > usprawiedliwienia swojej błędnej decyzji ;)

    Mylisz się. Ja ciągle mogę podjąć decyzję.
    Ci co utopili pieniądze w solarach już je wydali bezpowrotnie. Teraz
    pozostaje im tylko racjonalizacja i niepotrzebne ogrzewanie basenu.

  • 130. Data: 2010-12-28 08:08:03
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mając dorastającą córkę w domu można by pomyśleć że nie ma na swiecie
    > takiego zbiornika ciepłej wody którego by nie oprózniła :)

    Oducz ją czochrać bobra w łazience i zużycie wody spadnie.