  • 181. Data: 2010-12-28 22:23:22
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ifdnpr$26ge$1@news2.ipartners.pl...

    > Ale co ty sie człekowi dziwisz który babę ma w domu nawet na prąd.

    Buhahahahaha.
    Pojechales teraz :-DDDDD
    Do tego baba tylko w drugiej taryfie. :->>>>>

    Pozdro.. TK

  • 182. Data: 2010-12-29 10:58:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Buhahahahaha.
    > Pojechales teraz :-DDDDD
    > Do tego baba tylko w drugiej taryfie. :->>>>>

    Pewnie tylko w nocy potrzebuje, wiec sie oplaa.

  • 183. Data: 2010-12-29 15:48:01
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Wtopić pieniądze na przyszłość?
    > Przykładowo np powinienem kupić komputer większy niż potrzebuję na
    > przyszłość płacąc za niego 2x drożej, bo podrożeją?

    To tak jak byś myślał o komputerze w przyszłości, a postanowił, że
    wykończysz dom bez instalacji elektrycznej, bo narazie możesz mieszkać przy
    kaganku :)

    > Mylisz się. Ja ciągle mogę podjąć decyzję.
    > Ci co utopili pieniądze w solarach już je wydali bezpowrotnie. Teraz
    > pozostaje im tylko racjonalizacja i niepotrzebne ogrzewanie basenu.

    Podjąć decyzję i owszem, ale koszty wykonania tej instalacji teraz będą o
    wiele wyższe.
    A wystarczyło tylko pociągnąć rury do kolektora oraz puścić kabel do
    czujnika temperatury. Teraz, żeby to położyć będziesz musiał pruć wykończone
    ściany w kotłowni, być może w pokojach. Jeżeli nawet pojawią się kolektory
    za darmo to i tak Ci się nie będą opłacały w tej sytuacji, bo koszt remontu
    zwiazany z poprowadzeniem instalacji będzie wyższy od obecnego kosztu
    solarów.

  • 184. Data: 2010-12-29 16:44:02
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    >
    > To tak jak byś myślał o komputerze w przyszłości, a postanowił, że
    > wykończysz dom bez instalacji elektrycznej, bo narazie możesz mieszkać

    Przyszłościowe myślenie to coś innego niż ponoszenie kosztów na wszelkie
    nawet najmniej prawdopodobne sytuacje.

> [...]
    > się kolektory za darmo to i tak Ci się nie będą opłacały w tej sytuacji,
    > bo koszt remontu zwiazany z poprowadzeniem instalacji będzie wyższy od

    Jestem przed remontem instalacji wodkan. I te rury pociągnę. Albo
    przynajmniej zrobię przelotki lub miejsce w kanale instalacyjnym. :-)
    Jak byś jeszcze powiedział konkretnie. Solary na dachu płaskim. Trzy stropy
    niżej zbiornik ciepłej wody. Jakie rury i jaki przewód mają iść na dach?
    Dwie 20mm do gorącej wody i skrętka komputerowa?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 185. Data: 2010-12-29 17:07:48
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał Jan Werbinski na pl.pregierz do nas:

    > Przyszłościowe myślenie to coś innego niż ponoszenie kosztów na wszelkie
    > nawet najmniej prawdopodobne sytuacje.

    Zwłaszcza biorąc pod uwagę niedawną dyskusję
    o sześciu tysiącach i jednym idiocie.

    zROTFLowany
    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz
    (> - - ^.^_, http://wiki.smutek.pl

  • 186. Data: 2010-12-29 17:37:27
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > czeŚĆ,
    > ... a dzień taki sam u nas jak u Was,

    > Zwłaszcza biorąc pod uwagę niedawną dyskusję
> [...]

    Ten jeden to Ty?
    Czego nie zakumałeś w tamtej dyskusji?

  • 187. Data: 2010-12-29 18:00:36
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Jak byś jeszcze powiedział konkretnie. Solary na dachu płaskim. Trzy
    > stropy niżej zbiornik ciepłej wody. Jakie rury i jaki przewód mają iść na
    > dach? Dwie 20mm do gorącej wody i skrętka komputerowa?

    Po co Ci to wiedzieć, skoro jesteś przekonany, że solary są nieopłacalne, a
    ci, którzy je montują to "snoby" pragnacew się tylko i wyłącznie
    dowartościować się przed sąsiadami.
    Dla Ciebię będzie to niepotrzebny wydatek, a poza tym będziesz jedynym
    mądrze postępującym człowiekiem :)

  • 188. Data: 2010-12-29 19:19:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 19:00:36 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Po co Ci to wiedzieć, skoro jesteś przekonany, że solary są nieopłacalne,

    No bo są.

    XL z solarami i zbiornikiem.

  • 189. Data: 2010-12-29 19:51:42
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Jest taki film z Luisem Define (pisownia dowolna - sorry) chyba o tym jak
    > na osiedle gdzie mieszka przylatuja kosmici zjesc kapusty. No wiec, do
    > komisariatu przychodzi baba i zaczyna snuc te sama opwiesc po raz ktorys
    > tam. Gliniarz wyciaga wyciety karton z wlasna podobizna w skali 1:1 z
    > glowa kiwajaca sie, stawia za biurkiem, traca w glowe zeby ta kiwala sie
    > caly czas i odchodzi. Baba sobie gada, kukla kiwa glowa i wszyscy sa
    > zadowoleni.
    > Zglaszam postulat by Jankowi zrobic to samo, kiwajmy glowami jak On
    > mowi/pisze.

    Ej, Maniuś, a myślisz, ze co ja robię od kilku dni ? ;D

  • 190. Data: 2010-12-29 20:16:40
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Gru, 14:26, "4CX250" <taunusmtv@po ta. onet.pl> wrote:

    > Zreszt napisa e o 75stC wi c nie zmieniaj zezna . Kiedy kto z twojej
    > rodziny moze wyl dowa z ci kimi poparzeniami w szpitalu.

    Przeciez wystarczy mieszajacy zawor termostatyczny za 250 pln na
    wyjsciu z tego bojlerka zainstalowac i mozna grzac i do 95st C i
    bedzie bezpiecznie..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.