  • 161. Data: 2010-12-28 07:57:54
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    news:ifarj6$6j6$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, ze Twoj zbiornik wisi w prozni i nie ma strat dobowych a i gorna
    > warstwa wody podczas jej zuzywania tez ma ciagle stala temp. 45C przez 8 -
    > 9 godzin niegrzania druga taryfa? Masz nas za idiotow?

    Wg danych Siemensa przy utrzymywaniu temperatury 65 stopni ma stratę 1,05
    kWh/dobę czyli 26 groszy. Przy ustawieniu na 45 stopni bez używania wody jej
    dogrzanie po 8 godzinach to praca grzałki przez KILKA MINUT.

    TAK, TEMPERATURA WODY W IZOLOWANYM ZBIORNIKU UTRZYMUJE SIĘ PRZEZ WIELE
    GODZIN.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 162. Data: 2010-12-28 07:58:16
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Maniek, ale II taryfa to nie tylko noc, ale także jest w ciągu dnia chyba
    > 1 czy 2 godziny.

    Bez znaczenia. Temperatura utrzymuje się znacznie dłużej.

  • 163. Data: 2010-12-28 07:59:14
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dla tego napisalem 8-9 godzin, tyle mniej wiecej bedzie miedzy taryfa
    > nocna a dzienna druga. Jakim cudem wieczorem po tylu godzinach chocby
    > samego wiszenia zasobnika ma byc ciagle uzytkowa do kapieli woda? Jasio
    > moze nie

    Cud zaiste!

  • 164. Data: 2010-12-28 07:59:44
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Może myje w zimnej tak jak ja, bo zauwazyłem, że jak myję w ciepłej wodzie
    > to mi bardzo wysycha skóra :)

    > Może tylko po 22.00 ? :)

    > Może myje tylko w II taryfy tej za dnia ? :)

    Warzywa myje się w zimnej lub letniej wodzie.

  • 165. Data: 2010-12-28 08:00:05
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No nie, moze zostawmy kretynow i dodajmy jeszcze naiwnych, oraz tych z
    > dobrymi intencjami. :-)

    Dodajmy zatem posiadaczy solarów.

  • 166. Data: 2010-12-28 08:00:36
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > To zależy czy moczysz d...ko w wannie czy używasz prysznica oraz do jakiej
    > temperatury grzejesz wodę w bojlerze.
    > Wiadomo, że przy korzystaniu z wanny 80l dla jednej osoby może być zbyt
    > malo.

    Zależy jaka wanna. U mnie wystarczy.

  • 167. Data: 2010-12-28 08:01:19
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Miałem niegdyś w mieszkaniu bojler 100l i grzałka musiała działać non-stop
    > aby zapewnić ciepłą wodę dla 3 osób, korzystających tylko z prysznica i
    > myjących naczynia. Kombinowałem z prostym sterownikiem czasowym aby
    > ograniczyć zużycie energii: efekt był taki, że ciągle ktoś się wkurzał, że
    > nie ma się jak umyć. Plus tego wszystkiego był taki, że nauczyłem się
    > oszczędzać wodę.

    No widzisz. Wcześniej sobie leciała bez sensu, jak szorowaliście zęby, to
    nic dziwnego że brakowało.

  • 168. Data: 2010-12-28 08:01:44
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Juz wiemy Jacku, do 45C zima i 35C latem wylacznie w drugiej taryfie. To
    > sa jakies urojenia a nie powazna argumentacja.

    Bo?

  • 169. Data: 2010-12-28 08:02:48
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Maniuś nie stosuj chwytów ponizej pasa :)
    > Przecie on pisał o grzaniu w bojlerze do 75stC i o mieszaniu z zimną
    > uzyskując te 35 i 45stC.

    Maniek to analfabeta. Nie rozumie co do niego piszę. Zanim przeczyta do
    końca, to już zapomina. Podobno to nieuleczalne.

  • 170. Data: 2010-12-28 08:03:53
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie tam. Ciut ponizej zacytowalem wypowiedz z innego watku, wlasnie o
    > 45 i 35C. Albo schizofrenia albo nie wiem co, bo trolling jest juz pewny.

    Rozumiesz, że w INNYM wątku był INNY KONTEKST?
    Widzę, że jesteś analfabetą. Możesz się bronić, że przechodzę od argumentów
    do epitetów, ale szkoda mi czasu na dyskusję z człowiekiem stosującym
    chamskie zagrywki.