  • 1. Data: 2012-02-24 13:29:36
    Temat: Nieprzekraczalna linia zabudowy
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Dziś odebrałem wypis i wyrys z planu zagospodarowania terenu. Chcę
    rozbudować dom (na szerokość).
    Na planie tzw. linia nieprzekraczalnej zabudowy biegnie dokładnie w
    linii ściany domu. Czy to oznacza, że nie mam szans na jego rozbudowę,
    czy trzeba coś załatwiać, aby ta linia została przesunięta?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-02-24 13:56:49
    Temat: Re: Nieprzekraczalna linia zabudowy
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dziś odebrałem wypis i wyrys z planu zagospodarowania terenu. Chcę
    > rozbudować dom (na szerokość).
    > Na planie tzw. linia nieprzekraczalnej zabudowy biegnie dokładnie w linii
    > ściany domu.

    tej ściany do której chcesz się doklejać czy innej??

    > Czy to oznacza, że nie mam szans na jego rozbudowę, czy trzeba coś
    > załatwiać, aby ta linia została przesunięta?

    tak - zmianę warunków zagospodarowania. powodzenia

    > Jacek

    Piotr

  • 3. Data: 2012-02-24 14:03:40
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > linii ściany domu. Czy to oznacza, że nie mam szans na jego rozbudowę,
    > czy trzeba coś załatwiać, aby ta linia została przesunięta?

    A chcesz się rozbudować poza tę linię...?
    Jak tak, to nie ma szans. Poczekaj, aż nowy plan będą uchwalać i wtedy
    oprotestujesz swoją linię.

    Albo zmień swoje plany i rozbuduj się po drugiej stronie :-)

    pozdr
    Robert G.