  • 1. Data: 2021-12-31 21:50:21
    Temat: Re: Niski "geberit"
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-12-2021 o 15:35, nadir pisze:

    > Ciężko będzie, bo są jakieś znormalizowane wysokości siadania na desce,
    > a sam rezerwuar wody też musi być na odpowiedniej wysokości, żeby mieć
    > "siłę wodospadu".
    > Można nogi stelaża wpuścić głębiej w posadzkę, można podciąć nogi. Tylko
    > uwaga, żeby dół/spód wybranej miski mieścił się nad posadzką.

    Ale ja mówiłem o wysokości stelaża, a nie muszli....

  • 2. Data: 2022-01-01 04:18:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 31.12.2021 o 21:50, Cavallino pisze:

    > Ale ja mówiłem o wysokości stelaża, a nie muszli....

    To się domyśliłem, ale wysokość lustra wody nad poziomem muszli znikąd
    się nie bierze, to "transakcja wiązana". Dlatego zaproponowałem
    obniżenie całego stelaża, w ramach rozsądku.
    Można też pokombinować z obniżeniem samego rezerwuaru wody w stelażu i
    przerobić/obniżyć jego górę, widzę że na przykład stelaż TECE ma sporo
    miejsca w stosunku do Geberita. Ale może się okazać, że nie będzie wredy
    "siły wodospadu".
    Może gdzieś na świecie są niższe stelaże, nie wiem, nie znam wszystkich
    rozwiązań.

  • 3. Data: 2022-01-01 08:04:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-01-2022 o 04:18, nadir pisze:

> [...]
    > obniżenie całego stelaża, w ramach rozsądku.
    > Można też pokombinować z obniżeniem samego rezerwuaru wody w stelażu i

    Widzę, że jest całkiem sporo niskich stelaży, tj. o wysokości 82 cm,
    zamiast std. 98 cm....
    Więc przeróbki chyba nie mają uzasadnienia.
    Szafki bywają już o podobnej wysokości...