  • 11. Data: 2009-08-23 18:15:00
    Temat: Re: No a jak tam slynny poradnik alias Read me Kiki file??
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    nic nie jest zdominowane przez Kikiego
    narazie wyłaczyłem opcje dodawania artykułów i moge dodawać je tylko ja
    więc każdy może podesłac mailem do mnie i zamieszcze
    a ja nie mam nic wspołnego z kikim i nie ma to byc jego poradnik tylko nasz
    dla całej grupu od ludzi z grupy :)

  • 12. Data: 2009-08-23 18:24:36
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    > więc każdy może podesłac mailem do mnie i zamieszcze
    > a ja nie mam nic wspołnego z kikim i nie ma to byc jego poradnik tylko nasz

    Nie miałem na myśli administrowania poradnikiem, tylko tę atmosferę,
    którą owiany był... poradnik :-) - ten skrajny radykalizm.
    pozdr
    robercik-us

  • 13. Data: 2009-08-23 18:49:54
    Od: M <M...@w...pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    > więc każdy może podesłac mailem do mnie i zamieszcze
    > a ja nie mam nic wspołnego z kikim i nie ma to byc jego poradnik tylko nasz

    Może przynajmniej doprowadź do normalnego stanu - są konwertery ODT do
    MediaWiki (np. http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Odt2Wiki).
    Zobacz jak to wygląda typowa książka na wikibooks:
    http://pl.wikibooks.org/wiki/Statyka_budowli

    A teraz cały poradnik jest załącznikiem do pustego artykułu. Poprawienie
    literówki wymaga zamiany CAŁEJ książki.

    I odblokuj możliwość edycji, bez tego nie spodziewaj się, że komuś
    będzie się chciało pisać maile.

    M.

  • 14. Data: 2009-08-23 20:01:12
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sun, 23 Aug 2009 09:31:20 +0200, Rafał napisał(a):
    > a wg mnie to był dobry pomysł
    No to napisz od siebie kilka artykułów w tej wiki co to została postawiona.
    Ruch może z czasem się zrobi.
    Ja już kilka artykułów tam popełniłem, ale jestem jak na razie jedynym poza
    administratorem (który wrzuca teksty jako załączniki więc i tak nie ma jak
    poprawiać).

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

  • 15. Data: 2009-08-23 20:04:10
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > nic nie jest zdominowane przez Kikiego
    > narazie wyłaczyłem opcje dodawania artykułów i moge dodawać je tylko ja
    > więc każdy może podesłac mailem do mnie i zamieszcze

    Ale w jakim celu, masz byc recenzentem, moderatorem?

    > a ja nie mam nic wspołnego z kikim i nie ma to byc jego poradnik tylko
    > nasz dla całej grupu od ludzi z grupy :)

    Nasz znaczy Twoj i Kikiego jako ludzie z grupy dla reszty swiata?

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2009-08-24 06:33:08
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    dostęp mają wszyscy użytkownicy
    tak ustawiłem

  • 17. Data: 2009-08-24 12:32:07
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 08:33:08 +0200, Rafał napisał(a):
    > dostęp mają wszyscy użytkownicy
    do edycji załączników też?

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/